• Rokkihomo

Keskustelut

Olen turhautunut nettikeskustelujen tasoon, niin Ranneliikkeessä kuin muuallakin.
Olen tosin tottunut olemaan nykyistä vähemmän turhautunut täällä Ranneliikkeessä,
mutta nyt on näin.

Se johtuu tietenkin siitä että hemmetin monet kommentit ovat käsittämättömän yksioikoisia,
ja monet vaan yksinkertaisesti tyhmiä.

Ja siten siitä että omat mielessä pyörivät kommenttini ovat vastaavasti aivan hemmetin fiksuja.

Ja sitten siitä että olen toisaalta turhautumisesta välillä ihan lamaantunut, ja toisaalta olen usein...
aika laiska.

Haluan pitää tätä blogia yllä siltä varalta että minua aika ajoin sattuu huvittamaan sanoa jotain.

Juuri nyt ei huvita sanoa tämän enempää, muuta kuin terveisiä tänne eksyneille,
ja toivotan itse kullekin juuri sellaista kevättä kuin olette itsellenne toivoneet.

Terv, -R

- - -

9 kommenttia

martin

3.4.2012 13:17

Parahin Tom,
On hyvin antoisaa keskustella silloin, kun argumentit ovat monitahoisia, viisaita eikä yksioikoisia ja pikkumaisia. Ja näkyyhän keskusteluun osallistumisen määrä tasosta - sekä yksittäisten henkilöiden osalta että yleisesti .....

Kauneuspilkku

3.4.2012 13:41

Kiitos toivotuksesta, siihen voi todeta, että Kiitos samoin!

Itsekin ehkä ajoittain keskusteluiden tasoa laskeva K.

martin

3.4.2012 19:50

Kaikkivaltias suokoon meille kauniin kevään!

Blueriver

3.4.2012 21:51

Kai se nyt ärsyttää jos joku uskaltaa olla eri mieltä! LOL

Nermal

4.4.2012 07:39

Eri mielipiteet harvemmin ärsyttävät. Argumentoinnin taso sen sijaan voi ärsyttää hyvinkin paljon.

Massa

4.4.2012 10:51

Komppaan Nermalia ja toivottelen hyvää kevättä takaisin rokkenroll homolle.

Rokkihomo

4.4.2012 19:15

Omasta puolestani kiitos toivotuksista itse kullekin, jotka joitakin toivotuksia yllä ovat esittäneet.

Olli Stålström

4.5.2012 08:25

Hei Tom, lopetin jo pari vuotta sitten osallistumisen keskusteluihin ranneliikkeen palstoilla. Harmittaa myös, että jotkut ranneliikkeen toimittajat ovat asiantuntemattomia ja aggressiivisia. Minusta on törkeää, että verkkolehden taustayhteisö ilmoittaa puhuvansa sateenkaarikansan nimissä. He eivät nimestään huolimatta edusta minun kantaani. Se on semanttinen vallankaappaus. Eivät perussuomalaisetkaan puhu minun nimissäni, vaikka he muuttivat puolueensa nimeksi "The Finns".