Millaisia lemmikkejä ...

Millaisia lemmikkejä lepakkonaisilla on? Tuntuu olevan yleistä ainakin koiranäyttelyissä että miehillä on pieniä suloisia ja "laitettavia" koiria ja naisilla isoja jörskejä :)

Minulta löytyy 4 koiraa joista 2 on irlanninsettereitä ja 2 sekarotuista. Kissoja löytyy myöskin 2. Koirat ovat settereitä lukuunottamatta isoja ja rumia :D ja setterit ovat vaan tyhmiä. Että tämmöisen lauman kanssa sitä on elettävä.

Äidin hyvät neuvot "ota niin monta koiraa kun haluat kun muutat pois kotoa" -toimii
Vastaan tähän, kun kerran olen nainen ja näilläkin sivuilla seikkailen, vaikka en lepakko olekaan. Mutta eikö kellään muilla ei ole lemmikkejä, vai ovatko kaikki nyt jossain muilla kesämailla? :P

Oli vuosia sitten 2 kissaa, joista toinen otti jo pentuna eli lähes 20 vuotta sitten hatkat. Se sai ilmeisesti kyllikseen isän 50-vuotisjuhlahumusta, koska se katosi ulos eikä palannut enää koskaan. Asiaan saattoi vaikuttaa sekin, että sillä oli silmä- ja korvavaivoja, joiden takia sitä piti kiusata tiputtamalla sille tippoja ja laittamalla voiteita (= valkoisen kissan heikot puolet). Toinen kissa lopetettiin muutama vuosi sitten (n. 15-vuotiaana) sairauden takia, joten nykyisellään minulla ei ole mitään eläimiä. Tai eihän ne pelkästään minun olleet aikaisemminkaan, vaan majailivat maalla vanhempieni luona.

Pidän varsinkin kissoista, mutta ei minulla ole mitään isompaa koiriakaan vastaan. Tuskin otan enää tulevaisuudessa lemmikkiä, koska mielestäni sellaisen paikka ei ole olla päivät pitkät yksikseen pienehkössä kerrostaloasunnossa. Saatan myös matkustella sen verran, että se olisi silloin ongelma. Ei eläintä voisi oikein ottaa hotelliin mukaan... Jos kuitenkin hurahtaisin vielä johonkin lemmikkiin, hankkisin todennäköisimmin akvaarion. Kalojen jättäminen päiväksi yksinään rassaisi vähemmän kuin kissan. Jos taas jätetään käytännöllisyys ajatuksista pois, niin ilman muuta pitäisin mieluiten tulevaisuudessakin kissaa.
Löytyy kaksi koiraa, suursnautseri uros ja sekarotu tyttö, sekä marsu.
  • 4 / 64
  • veronica72
  • 3.7.2007 14:32
Olen laiduntanut pian 12 vuotta pätevän collie-neidin paimennuksessa:-)
En ole lepakko mutta seropinarttu ja yksi kissa löytyy ja enemmän kyllä ottaisin jos voisin sen verran löytyy eläinhulluutta....
Kaksi pientä kääpiöhamsteria, Roborowskeja. Kissoja on ollut aiemmin, mutta nykyisin ei käy tyttären ja puolison allergian vuoksi.
Elämäntilanne semmoinen, ettei koira vielä käy. Mutta joskus jos koiran otamme on se pikinokka eli Suomen pystykorva tai iki-ihana lunnikoira :)
  • 7 / 64
  • Poliisikissa Rex
  • 8.7.2007 20:30
On kissa, kääpiökoira (laitettava turkkirotu) ja akvaario.
Lapinporokoira löytyy ja haaveissa olisi kiinanharjakoira. Myös jokin sammakko tai kilpikonna voisi olla kiva.
2, välillä hyvinkin psykedeelistä kissaa löytyy kaatamasta kukkia ja sotkemasta lattioitani :) Ihan perusmaatiaiskissoja ovat, pieniä tiikereitä! Olen todellinen kissafani!
Maatiaiskissa ja pyton löytyy tällä hetkellä. Pian myös pieni 8-jalkainen tarantula-kaveri.
Mulla on pieniä koiria kotona ja kissa. Noita pikkupölyrättejä kasvattelen pienimuotoisesti :)
pari koiraa ja heppa. kissoista en niin perusta. paitsi niistä toisista. nau. (hah, mikä läppä! =P)
Meiltä löytyy 2 koiraa. Vanhempi on Karhukoira/Labbari sekotus ja toinen pystykorva.... en tiedä onko noitten ötököiden hankkiminen nyt niin lesboudesta kiinni....?? (en näe asian yhteyttä?)
On se hyvä ottaa asiasta aina kaikki vaikea irti, koska tuotahan tässä juuri haettiin että pakko on olla lepakko juuri jotta voit ottaa lemmikin?? Jos itsellä ei kestä huumori niin ei varmaan kannata vastailla ja etsiä yhtäläisyyksiä kaikesta.
Omaa lemmikkiä ei ole edelleenkään ja tuskin tuleekaan, mutta eräänlainen osa-aikainen lemmikki on ollut elämässäni noin puoli vuotta ja vähintään näen sen melkein päivittäin, usein pidemminkin ja käytän sitä lenkillä sekä hoidan muutenkin parina iltana viikossa. Kyseessä on 7kk ikäinen cavalier kingcharlesin spanieli, joka onnistui tekemään ennen vannoutuneesta kissaihmisestä sujuvasti myös koiraihmisen. Mieluummin kuitenkin toisen koira kuin oma, josta olisin yksin vastuussa 24/7.

Tuskin kukaan ajatteli sentään, että pitäisi olla lepakko omistaakseen lemmikkejä... No joo, ei ollut tarkoitus saivarrella. Tuli vain mieleen noista edellisistä.

Ja tänään oli täysin koiraton päivä.
Kiitos Karinalle!! Tuo on oikea asenne joka vie pitkälle :D
Ja onnea koiran kanssa vaikka ei ole oma. Ja aurinkoisia lenkkejä :) Tietysti kaikille muillekkin !
kissa tällä hetkellä ja kohta on yksi lisää =) koiran haluisin kyllä
Miul koiruli 7,5 v. Iloinen energinen ja hyvin seurallinen ja onneksi myös puolustus viettinen: ajoi kaksi ahdistelevaa ja uhkaavasti käyttäytyvää isohkoa miestä pakosalle viime keväänä. Lähtivät nopeammin kuin sadan metrin sprintterit telineistä. Tulivat sit vielä toisen kerran ja sit koirani suuttui todella ja annoin sille vielä vähän löysää taluttimesta ja juoksin itsekin kymmenen metriä niiden perässä ystäväni kanssa. He he kylläpä saivat opetuksen Dobermannin kovuudesta emäntänsä puolustajana.
Samassa kämpässä 14 -vuotiaan kissan kera asustellut. :) Alunperin oli kolme kissaa (nuorin kuoli viime vuonna ja kissani veli asustaa äitini luona). Vannoutunut kissaihminen olen. ^^
Nooh..Minulta löytyy 5 koiraa, 3 kissaa, 4 hevosta, 2 vuohta, pupu, kanoja ja hanhia...
Asustan pienehkössä kämpässäni [kaksio] kahden sekarotuisen minikoiran [toinen vajaa 2kg ja toinen reilut 2kg], yhden pienen kissan ja akaattikotilon [terraariossa] kanssa. Lisäksi minulla on toinen, vanhempi kissa, joka asustaa vanhempieni luona maalla koska en uskonut sen sopeutuvan kerrostaloelämään lähes kymmenen vuoden maalla asumisen jälkeen.
Kaksi kissaa ja 8kk seropi uros. Vanhin kissaherroista lähti vappuna taivaaseen.
  • 31 / 64
  • TervaLeijona
  • 14.6.2008 18:22
keskikokoinen seropityttö ja jänistyttö löytyy, kunhan raksaprojekti valmistuu tulee seuraavana vuoroon kanala
Multa löytyy tällänen Rottweiler tyttö, 8kk :) iso ja niin ihana <3
Minulta löytyy kaksi koiraa, kiinanharjakoira uros (9 vkoa vasta eli ihan uusi tulokas) ja n. 2v bullterrierityttö sekä pari akvaariota ja hevonen. :3 Samassa taloudessa asustelee myös veljeni iguaani, suunnilleen vuoden ikäinen.
Suomenhevonen, novascotiannoutaja ja leobardigekko löytyvät minulta. Kämpässä hilluu myös pomeranian, mikä kuitenkin kuuluu äidilleni, mutta tuossahan hoidettua tulee sekin. :)
en ole lepakko, vaan bi, mutta minulla no kaksi kissaa. tukevaisuudessa aion hankkia rottweilerin tai dobermannin.
mäkin olen bi ja asuinkumppanina on pieni karvaton kiinanharjakoira ^^ toisen tuollaisen nakupellen ajattelin vielä hankkia ja mahdollisesti jonkun muun kääpiörotuisen koiran
Hamsteri on tällä neidillä omana lemmikkinä. Syntynyt samana päivänä kuin minäkin ;) Tämän sain tosin tietää vasta maksaessani kassalla kun satuin kysymään syntymäpäivää, häkin kyljessä luki vain kuukausi koska tyttöni oli syntynyt. Ihana nappisilmäni <3
Miulla on 2 koiraa ja neljä kesyrottaa. Hamsteri-vauva kotiutuu kuun lopulla. Meidän perheessä on yhteensä 7 koiraa :)
Mulla on kolme kissaa; ihan perusmaatiaisia, hulluja, hauskoja ja ihan pimeitä, ja oikein rakkaita <3
Meidän "vauvamme" on pieni koira, joka nukkuu useasti meidän välissä:)
Kaikilla näyttää olevan joku lemmikki :) itellä ei oo tällä hetkellä lemmikkejä mutta aikomus tulevaisudessa hankkia koira ja kissa.
Maitokäärme, lukuisia selkärangattomia, pääasiassa tarantelloja ja muita hämähäkkieläimiä, torakoita, etanoita, juotikkaita, jne.

Plus yksi kissa joka pitää minua lemmikkinään.
Itseltä löytyy kolme maatiaiskissaa, kaikki tyttöjä ja vanhin 4 vuotias, toinen täyttää lokakuussa 2 ja kolmas eli nuorin samoihin aikoihin 1 vuotta.
Ihania tyyppejä, seurallisia ja tykkää ihmisistä, varsinkin melkein 2 vuotias mustavalkoinen joka valtaa kaikkien vierailijoiden sylit :)

+ chilen tarantella ollut aikanaan kanssa :P
  • 45 / 64
  • NotSoSober85
  • 26.7.2010 21:03
Uutena tyyppinä vastaillen myös. (=
Itsellä 4 koiraa ja 2 kissaa. Tulevaisuudessa haaveissa mahduttaa laumaan fretti.
Mulla on kissarouva 12 vuotta, semmonen harmaa pörheäviiksinen suloinen...
juuri tuli taloon kolme kisua.
kaksi arempaa ja yksi kesy joka tässä vieressä tälläkin hetkellä nukkuu.
Onginpa tämänkin vanhan ketjun täältä, koska olen uusi ja koen vastaansanomatonta tarvetta ottaa kantaa jokaiseen itselle keskeistä teemaa käsittelevään ketjuun. Eli vajaa parivuotias palveluskoira on mulla sekä kaksi kissaa. Tulee säännöllisesti hinku hankkia kaikkea mahdollista tarantellan ja hevosen väliltä, mutta nykykatraskin on jo aika haastava liikkuvaan elämäntapaan, joten näillä mennään.
Ääää itse olen tälläinen hullulepakkokissanainen, mutta mulla vaan ei satu olemaan kissaa. Sniff ): allergiat ei oo kivoja
Mulla on miljoonakaloja ja kotiloita. Ottasin ehkä kissan tai pienehkön koiran jos vuokranantaja antais... En innostu kovin isoista koirista ja käärmeitä kammoan kuollakseni.
Minulla on sitten viime viestin vaihtunut eläintarhan väestö siinä määrin että kissani jouduttiin sairauden takia lopettamaan viime talvena. Ja kun en osaa olla ilman karvakaveria, hankin fretin, joka on ihana kaveri.
Hevonen löytyy, semmonen norsu.. :D Oikee mamman mussu! <3 Kova koirakuume on myös ollut jo kolme vuotta, siitä kun viimeinen perheemme koira jouduttiin lopettamaan. Kaksi tolleria siis ollut ja varmasti ja toivottavasti piankin olisi taas oma karvaturri nurkissa. Toivoa tosin ei taida olla kun ihan perjaatteesta en ikinä koiraa ottaisi näihin asumisoloihin eli kerrostaloon, piha ja tilaa pitää löytyä jossa temmeltää! :)
meiltä löytyy 11 vuotias sekarotuinen uros koira... Mutta haluisin tarantellon tai sitten käärmeen, mutta puoliso ei ole asiasta oikein innostunut... :( Eli tuskin tulen saamaan... Toinen koira olisi myös kiva tai sitten kissa... :)
meiltä löytyy kolme ihanaa koiraa:) kaksi isompaa ja yks tuommonen mini koiruus:) vallan ihania ovat kaikki ja jos vaan tilaa olisi niin yhen jos toisenlaista eläintä olis kiva ottaa ja hoitaa:)
Bi olen mutta vastaan silti. Kissoja löytyy, sekä samojedi ja schipperke :)
  • 60 / 64
  • NeitiHiirisuu
  • 18.3.2013 22:41
Meiltä löytyy pari kainaloista kissaa ja pienen pieni mutta sähäkkä pystykorvainen koiruus.
Löytyy sekarotuinen koira ja sekarotuinen kissa joka luulee olevansa koira :)