Deittisivustot?

  • 1 / 17
  • lumilaulu
  • 21.12.2013 18:39
Hei,

Olen 23-vuotias nainen Etelä-Savosta ja suoraan sanottuna kyllästynyt olemaan näkymätön. En ole koskaan seurustellut toisen naisen kanssa, vaikka olen tiennyt olevani lesbo ainakin neljä vuotta. Ennen luulin olevani biseksuaali, mutta mitä enemmän asiaa mietin, sitä varmempi olin että olin lesbo.

Nyt haluaisinkin tietää onko teillä kokemuksia deittisivustoista? Mihin kannattaa tehdä profiili? Olisi mukavaa jos pystyisi edes yrittämään, vaikka en suuria odotakaan.
  • 2 / 17
  • cattense
  • 28.12.2013 3:11
Suomi24 tuntuu monet seuraa löytävän ja jotkut on puhuneet siitä OKcupidista.. muista en nyt oikeastaan tiedäkään, paitsi jonkun qruiserin mutta se on melkein yhtä kuollut paikka kuin tämäkin.
Moikka! Täällä ihan sama homma, tuntuu etten voi edes asialle tehdä mitään enempää. Laitoin tonne Suomi24 treffit-palveluun profiilia mutta aika surkeelta alkaa näyttämään :/ mutta joo mitä nyt noita deittisivustoja itse olen katellut ja muutamaa kokeillut niin toi suomi24 on ihan perus hyvä ja ilmainen joten siellä on enemmän ihmisiäkin
Mulla on vähän sama ongelma. : / Kun ei itä-suomessa oikein ole mitään paikkaa, jossa voisi muihin lesboihin tai bi-naisiin törmätä. Tietääkö kukaan mitään verkostoitumissivua deittisivujen lisäksi? : D
  • 5 / 17
  • kuroineko
  • 24.2.2014 19:12
Täällä sama juttu. Ärsyttää olla heteroiden ympäröimä. Kun koittaa puhua omasta suuntautumisesta kaverit vaan vaivaantuu. Olen tukahduttanut sitten ne jutut kokonaan. Asun sentään Espoossa mutta hiljaista on :(
Minulla on Suomi24:ssa ilmoitus ja kohtuu mukavasti siellä viestit vaihtuu (yli 30:sten parissa ainakin). Tuo on hyvä, kun on ilmainen ja on paljon porukkaa. Aloitteellinen kannattaa siellä olla, ei vain odotella viestejä vaan laittaa niitä myös itse liikkeelle. Laitoin profiilin reilu kuukausi sitten ja muutamilla jo treffeillä käynyt. Ei kuitenkaan kemiat vielä ole natsanneet - odottavalla kannalla siis :)

Suomi24:sta voin suositella kokeilemaan, mutta muista treffipalveluista ei ole kokemusta.
  • 7 / 17
  • kuroineko
  • 20.3.2014 19:50
Mullakin ollut vuoden ilmo 24ssä mutten oikeen osaa kai käyttää sitä, kun ei vaan tajui miten se toimii parhaiten :D
  • 9 / 17
  • Katjuska18
  • 13.6.2018 13:18
Deittisivuja on netissä jo useita kymmeniä, joten niitä kannattaa vähän vertailla ja selvittää mitä kaikkea on tarjolla. Treffisivut https://www.treffisivustot.fi esim kertoo monipuolisesti sivustoista, myös varoittaa huijaussivustoista vaikka toki jokainen osaa jonkin verran itsekin päätellä. Useinhan sitä kuitenkin silti suuntaa niille sivuille, joita esim kaverit suosittelee, mutta kannattaa kuitenkin selvittää eka mitä sivuja on tarjolla.
Hei muuten pakko vielä jatkaa tähän keskusteluun, että oman blogin pitäminen on aika hyvä tapa tutustua ihmisiin. Jos siis on sen tyyppinen, että tykkää kirjoittaa tai kuvata. Mulla on ollut useita, mm http://missaoletdeittini.munblogi.com/ mutta nyt olen suunnitellut perustavani myös tänne ranneliikkeen sivulle, koska täällä se olisi tosi kohdistettu ja oikeasti vois toimia ihan deittikavereidenkin hankkimisessa! Ja miksei ystävienkin...
  • 13 / 17
  • Meri ja jää.
  • 5.5.2019 23:28
Hei.Olen apuvälineiden kanssa pääsääntöisesti liikkuva nainen.Etsin naista jolla on mielipiteitä,persoonallisuutta,keskustelu taito,koulutus ja mielenkiintoa tutustua.
Suurin osa noista deittipalveluista antaa mahdollisuuden tutustua palveluun hetken aikaa ilmaiseksi, joten mikset vaan katso netistä jotain pidempää listausta (esim. https://treffeille.net/deittipalvelut/ ) ja kokeile muutamia?

(Tosin jos pyytävät luottokorttitietoja jo rekisteröityessä niin kantsii varoa ettei jää joku kk-maksu päälle vahingossa...)
Ei varmaan mitenkään, tai en tiedä. Blogissa ollaan nimettömänä tai sitten tullaan kaapista. Ja jos joku kommentoi nimettömänä ja kuulostaa samanhenkiseltä, voi aina pyytää laittamaan yv. Mistä päin olet hannu?
Hei, eri tyyppisiä treffisivustoja on vertailtu esimerkiksi osoitteessa: http://www.treffisivustot.fi .Jos haluaa alkuun kokeilla vain, niin kannattaa valita ilmainen sivusto. Monella sivustolla on ainakin ilmainen kokeilujakso, joten tätä voi hyödyntää ensin monella eri sivustolla, josko löytyisi itselle sopivia tyyppejä.