naismieltymys

  • 1 / 9
  • spindelkvinna78
  • 9.5.2014 2:36
hei. herättäisikö tämä keskustelua täällä: millainen nainen olet itse,tunnetko olevasi esim.butch vai femme vai sukupuoleton? ja millainen nainen sinua viehättää?

itse olen kai aika sukupuoleton.en korosta olevani nainen mutta en ole selkeesti mieskään. naisessa minua kiinnostaa lähinnä luonne. arvostan myös taiteellisuutta ja sitä jos nainen on opiskellut ja sivistynyt. olen yleensä ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. joskus tulee kiinnostuttua ns.heteroiksi itsensä luokitteleviin,koska heissä on persoonana sitä jotakin mikä ihastuttaa.vaikea määritellä millainen tuleva naiseni voisi olla,kun ei koskaan tiedä ketä kävelee vastaan: millainen persoona jne paljon tuurista kiinni kehen tutustuu kun baariin lähtee tuttavuuksia hieromaan. harrastuksista en ole lesbonaisia löytänyt. (harrastan taidetta ja kuntosalia)

tuntuu että turusta on aikaa vaikea löytää 30+ ikäistä naisseuraa jos ei kuulu piireihin :(
  • 2 / 9
  • Seks.terapeutti Kake
  • 9.5.2014 4:47
Miksi kirjoitat ikäänkuin itsestäänselvyytenä, että etsit naista ja että jos ylipäänsä tapaat jonkun jonka kanssa alat "seurustella", se on samaa sukupuolta kuin itsekin olet?

Onko naisten kanssa bylsiminen Sinulle jokin pakkomielle?

Etkö voisi ruveta bylsimään miesten (siis tietysti yhden kerrallaan) kanssa?
  • 3 / 9
  • kuroineko
  • 10.5.2014 19:41
Itse olen aika perusnainen. Jonkin vetran ehkä poikamainen käytökseltä mutta tykkään kyllä meikata ja olla naisellinen ulkoisesti.
Naisessa herättää kiinnostusta hyvä huumorintaju, itsensä arvostus söpöily ym. :)
Olen 36 ja täällä Espoossa tuntuu mun ikäiset lesbot ja bit olevan jossain kiven alla tms :(
  • 4 / 9
  • spindelkvinna78
  • 17.5.2014 18:06
outoa et pk-seudulla olis pulaa meidän ikäsistä naisista. tuntuu et siellä käy paremmin flaksi jos etsii itseään vanhempaa seuraa jne.

itse olen ulkoisesti aika naisen mallinen mutta hiukset ovat lyhyet mikä voi aiheuttaa vaikutelman että olisin poikamainen.
  • 5 / 9
  • reamary
  • 7.6.2014 12:55
Olen itse aika tyttömäinen ulkoiselta olemukseltani, meikkaan päivittäin, pitkähköt hiukset (ihan poikatukkaa en voisi edes ajatella itselleni), tykkään käyttää istuvia ja muotoiltuja vaatteita, käytän jonkin verran koruja, tykkään että kynnet on lakattu jne.... Luonteeltani olen varsin "kiltti" ja kunnollinen, rauhallinen ja hyväntahtoinen. :) Ja hyvin liikunnallinen olen myös eli usein ylläni on myös sporttivaatteet. :D
Ja olen mieltynyt toisiin naisellisiin naisiin, eli pitkät hiukset, tai no ei tarvitse olla varsinaisesti pitkät mutta pidempi kuin poikatukka :D (tai no kyllä sekin toisille sopii!), ei haittaa yhtään jos meikkaa (omasta mielestäni meikillä saa vain korostettua kauneutta entisestään :)), ja semmoisiin keillä on "lempeät" kasvot, yleensä hoikkiin tai sporttisiin naisiin. :) Luonteeltaan lempeisiin, hymyileväisiin, "fiksun" oloisiin. :) Tatuoinnit on kyllä aika iso "turn off", tai no ei joku pieni ja siro jossain niin haittaa, mutta ei mitään isoja ja värikkäitä juttuja. Kauhean vähän vain tuntuu naisista kiinnostuneita naisellisia naisia ylipäätään olevan.... :/
Niin ja ikä ei ole niin kovin merkittävä tekijä (tai no tietty se raja jossain kohtaa varmaan tulee vastaan), olen itse 29 ja olen ollut ihastunut itseäni 10 vuotta vanhempaan naiseen, ja itseni ikäiseen, ja varmaan voisin ihastua nuorempaankin. Niin ja sanotaan nyt vielä sekin että kovin usein naiset tuntuu olevan kauneimmillaan siinä 30 vuoden molemmin puolin. :D

Hiusten värikään ei ole se merkittävin juttu. Luulin vielä ennen viime syksyä että minua viehättää enemmän vaaleahiuksiset naiset (itse olen tumma), mutta sitten ihastuin täysillä yhteen tummatukkaiseen iiiihanaan kanadalaiseen naiseen, jota vieläkin vähän ikävöin. <3 Hän tosin ei taida olla naisiin päin. :/
  • 7 / 9
  • Liina Harja
  • 12.6.2014 12:52
Naismieltymys - mikä ihana aihe :)

Ihannenaisellani on pitkät hiukset, kaunis hymy ja positiivinen ote elämään. Ja iältään se on kypsänikäinen ja kooltaan sopivan pehmeä. Hän osaa puhua ja olla hiljaa, kuunnella ja kunnioittaa. Kirjoittaa sivistyneesti ja tarvittaessa kiroilla. Ei kumartele liikoja, mutta nöyryyttä löytyy.

Sellainen on ihana nainen ja sellainen olen itsekin :)
  • 8 / 9
  • Kesä-76
  • Kesä-76
  • 7.2.2021 9:21
FtM se mitä tunnen olevani. Naisihanne naisellinen, nauravainen ja fiksu. :)
  • 9 / 9
  • mrmeringue
  • 7.2.2021 16:06
"Miksi kirjoitat ikäänkuin itsestäänselvyytenä, että etsit naista ja että jos ylipäänsä tapaat jonkun jonka kanssa alat "seurustella", se on samaa sukupuolta kuin itsekin olet? Onko naisten kanssa bylsiminen Sinulle jokin pakkomielle? Etkö voisi ruveta bylsimään miesten (siis tietysti yhden kerrallaan) kanssa?"

Anteeksi, kun tänne naisten puolelle kirjoittelen ja vuosia vanhasta kommentista, mutta tuo on niin tyypillistä incel-osastoa, että en voi olla kommentoimatta. Joillekin miehille tuntuu olevan elämää suurempi trauma, että nainen ei halua heitä kumppaniksi. Nainen kai etsii naista kumppaniksi sen takia, että tuntee yhteenkuuluvuutta naisten kanssa, ei miesten, ja tämä on joillekin miehille liian vaikea asia hyväksyä.