Tosi paha yksinäisyys. Missä voi tavat muita?

  • 1 / 2
  • Mari90
  • 12.6.2020 20:39
Oon kohta 30 vuotta täyttävä transnainen Helsingistä eikä mulla oikein oo koskaan ollut ystäviä. Seurustelukumppaneita on ollut nolla... Ajatus siitä että tilanne on tällainen, on tosi kivulias enkä haluu enää olla yksin. Haluaisin ystäviä ja löytää kumppanin mutta kukaan ei ole koskaan edes osoittanut minkäänlaista kiinnostusta mua kohtaan.

Oon oikeastaan aika monessa treffisivulla enkä tykkää niistä yhtään mutta pakotan itteni olemaan niissä. Tinderin kautta oon tavannut kolme ihmistä mutta ollaan tavattu max 2 kertaa kun kumpaakaan ei oo kiinnostanut olla edes kavereita. Baareissa käynti on aina ollut vähän vaikeaa mutta kai mun on nyt pakko alkaa käydä niissä.

Mistä mä edes löytäisin uusia ystäviä, tai kumppanin? Nyt kun on kaikenlisäks tää hiton koronakesä niin Pridekin on siirretty syyskuulle ja puolet paikoista on kiinni. Ja tuntuu etten kestä tätä yksinäisyyttä enää!

Onko paikkoja joissa voisi tavata naisia? Nettiin oon kyllästynyt koska pitää mukamas viestitellä jonkin aikaa ennen kuin voisi tavata. En jaksa sellaista. Haluaisin vaan suoraan tavata.
  • 2 / 2
  • Male99
  • 16.11.2020 1:47
Hei voisiko sinuun jossain ottaa yhteyttä ? Terv yksinäinen myös