Ilmaisia kv deittisivustoja?

  • 1 / 7
  • hydathode
  • 29.3.2006 22:53
Olen yrittänyt kielitaitojeni säilyttämiseksi etsiä saksan-, englannin- tai ruotsinkielistä naista kirjeenvaihtoseuraksi netin kautta. Olen löytänyt jo monta lupaavaa enemmän tai vähemmän kansainvälistä sivustoa, täyttänyt profiileita ja kirjoitellut esittelytekstejä tuntitolkulla ja sitten aina jossain vaiheessa joka sivulla on tullut se täky: profiilin voit jättää ilmaiseksi - yhteyttä muihin voit ottaa vain jos maksat. Kismittää kun tuota ei voisi selkeästi ilmaista heti alkuunsa vaan joka puolella toitotetaan free personals, free personals. Sitten aikani haaskauksen jälkeen käy ilmi ettei se olekaan niin free. Eikö ulkomaanelävillä ole suomi24 ja cityn kaltaisia täysin ilmaisia vastaavia palveluita? Tuleeko kenellekään yhtään sellaista mieleen? Alan olla korvia myöten täynnä googlen tarjoamia vaihtoehtoja.
www.okcupid.com

tosin tossa mätsätään keskenääntoimeentulotodennäköisyysprosenttien mukaisesti, ja vaikka perusajatuksena on innostava, kertaakaan en ainakaan minä ole uskaltanut lähestyä yhtään tosi hyvältä mätsiltä vaikuttavaa... (tosi hyvä: 79% ja yli)
  • 5 / 7
  • hydathode
  • 23.4.2006 23:23
Kiitos vinkeistä. Näistä on ollut apua : ) Jo pari mukavaa kirjekaveria löytynyt xD
  • 6 / 7
  • dab7
  • 13.5.2006 17:08
www.shoe.org löytyy ympäri maailmaa porukkaa, perushässäkkä ilmaista, lisäjutut maksullisia