Mistä etsiä kun nainen etsii naista, toimivia sovelluksia onko?

Elin 43-vuotiaaksi heteroavioliitossa. Mieheni oli todella hyvä aviomies.
Sitten ihastuin ihmiseen, joka oli nainen. Tutustuimme, erosimme molemmat tahoillamme ja muutimme yhteen.
Yhteiseloa kesti 8 vuotta ja ystävyys on sen jälkeen säilynyt.

Nyt kun erostamme on kulunut jo lähes 1,5 vuotta, niin mietin että mistä ihmeestä voisin löytää muita naisista kiinnostuneita aikuisia naisia. Olen 53-vuotias. Siis ihan syvempää ihmissuhdetta etsin, en yhden illan juttua.

Kokeilin kesällä Tinderiäkin, mutta siellä oli yllättävän paljon naisia, jotka etsivät miehiä, mutta jostain syystä silti nousivat minun nainen etsii naista -feediini?!?

Jotenkin on vaikeaa uskoa ettei vuonna 2024 olisi sovellusta, josta voisi muita samanhenkisiä naisia löytää, mutta kaikki sovellukset tuntuvat olevan suunnatut vain miehille.
Sovellusehdotuksia ja kokemuksia niistä otan ilolla vastaan.
  • 2 / 6
  • Minna -nimi muutettu
  • 1.1.2025 21:05
Hei.
Samaa pohdintaa olen käynyt ja vastannut joskus Deitti.net ilmoituksiin. Sieltä on löytynyt tälläistä ns. meidän ikäistäkin seuraa. Pidempäänkin tapailua ja treffejä. / Happy Pancake tuli myös testattua, seuraa ei löytynyt, mutta se ei varmaan ollut sovelluksen vika, vaan kyllästyin alkuunsa ja poistin sovelluksen. Kolmantena Aurinkokivi, mutta siellä ei nainen etsii naista vaihtoehtoa. - kivoja keskusteluja ihmisten kanssa, jotka ei johtanut treffeihin. Jään seuraamaan keskustelua
  • 4 / 6
  • Eisku
  • 23.1.2025 22:51
Samaa olen miettinyt,vaikeaa tuntuu olevan kumppanin löytyminen.Olin pitkään naisen kanssa parisuhteessa,loppui ihan luonnollisesta syystä.Nyt etsin uutta suhdetta,en haikaile mitään seikkailuja vaan kivaa ja vakaata suhdetta.
  • 5 / 6
  • Eisku
  • 24.1.2025 2:16
Moikka sama ongelma minulla,en etsi mitään seikkailuja mut kumppania jonka kanssa jakaa elämää.
  • 6 / 6
  • Mingalainen
  • 13.2.2025 17:52
Hei! Täällä yksi 59-vuotias ulkosuomalainen ihmettelee, minne elämä vie. Mistä löytäisi ihmisen, naisen? En halua iltaelämään,en baareihin, en halua käyttää sovelluksia. Mieluiten löytäisin läheisen ihmisen, jonka kanssa puhua suomea, vaikka en asu Suomessa. Naimisissa olen miehen kanssa, seksittömässä ja onnettomassa liitossa, josta en tämän ulkomailla asumisen takia pääse eroon. En ole koskaan nauttinut seksistä miehen kanssa, paitsi erään vanhan ystävän kanssa (jonka kanssa oli monivuotinen suhde Suomessa, vaikka asunkin kaukana), mutta hän onkin transihminen. Osaatteko neuvoa, mistä voisi löytää suomalaisia naisia, joiden kanssa alkaa tutustua vaikkapa viestitellen?