Loukussa, koukussa - mitä tämä on?

• 1 / 3
  • Lumitar
  • 19.12.2019 16:06
Tarvitsisin ajatuksia asiaani - ratkaisuja tuskin on, mutta kaipaisin tilanteelleni uusia näkökulmia. Olen keski-ikäinen nainen, aina tiennyt olevani kiinnostunut naisista, mutta kokemuksia ei ole naisista, ihastuksia ja muutamaa nuoruuden baariöistä pusuttelua lukuunottamatta. En tiedä miksi identifioisin itseäni, bi kuulostaa tunteeni tietäen liian heteromaiselta, sillä olen kuitenkin ehdottomasti enemmän naisiin päin. Olen asunut nykyisen mieheni kanssa vuosia, lähinnä koen jo monetta vuotta pelkkää ystävyyttä ja kumppanuutta hänen kanssaan ilman minkäänlaista fyysistä tai romanttista vetovoimaa. Muutama ystävä tietää suuntautumisestani, mutta muuten olen kaapissa.

Mutta asiaani: tutustuin pari vuotta sitten netissä naiseen, joka alkuunsa teki selväksi olevansa varattu ja perheellinen, mutta kaipaavansa myös naista. Aloimme vaihtaa ajatuksia tiheästi ja jossain vaiheessa mukaan tuli myös voimakkaasti seksuaalinen sävy ja ennen pitkää syveneviä tunteita. Tavallaan myös ystävystyimme kirjoittelun kautta, vaikka samaan aikaan olimme ja olemmekin toisillemme täysin vieraat, jos ajattelee käytännön elämää. Olemme jakaneet ajatuksia elämästä ja tilanteestamme, tunnustaneet tuntevamme toisiamme kohtaan välittämistä ja jonkinlaista vahvaakin - rakkauden tunnettakin. Ongelma on se, että hän varjelee perhettään tältä "salaisuudelta" vahvasti ja on ilmeisen sitoutunut perheeseensä, jonka vuoksi hän ei voi / uskalla tavata minua eikä edes puhua esim. puhelimessa. Järkeni sanoo ettei tämä ole oikein, ei ole reilua ja hänkin myöntää sen, mutta mitään hän ei silti voi muuttaa. Järkeni sanoo myös, että maailmassa on oikeasti mahdollisiakin naisia, mutta jokin pitelee meitä toistemme koukussa silti juuri tämän naisen kanssa. Tietyllä tavalla tunnen tekeväni väärin, koska itsekin elän miehen kanssa, mutta samalla olen kokenut kuitenkin ennenkokematonta vapautta tämän yhteyden aikana ja jotain tunnetta, mikä elämästäni on puuttunut. Tilanne on kuitenkin erittäin raastava, koska haluaisin niin hänestä enemmän, tunnen niin paljon enemmän, mutta on ilmeisen selvää ettei meillä ole toivoa todellisen elämän tulevaisuudesta. Järkevintä olisi lopettaa koko yhteydenpito, mutta miten pystyn?
  • 2 / 3
  • Yesman
  • 19.12.2019 18:10
Ajattelemalla, että vastapuoli on todellisuudessa ylipainoinen, juice-leskistukkainen, henkilökohtaisessa hygieniassaan kompromisseja tekevä mies?
  • 3 / 3
  • Lumitar
  • 19.12.2019 18:20
:) Sehän se tulee ensimmäisenä mieleen, mutta menemättä yksityiskohtiin tässä tapauksessa, tiedän hänen olevan nainen.