Elämää nuorena naisparina - asuminen, seksi, riidat @najspari

  • 1 / 6
  • sateenkaaren_alla
  • 20.1.2022 21:54
Me todettiin tyttöystävän kanssa että on ihan liian vähän suomenkielisiä lesbopareja jotka puhuu avoimesti parisuhteesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Joten päädyttiin tekemään meidän oma tili. Ideana siis meillä on olla vaan mahdollisimman aitoja ja puhua myös esimerkiksi seksistä naisten kesken ja tietenkin, myös meidän seksielämästä. Meistä molemmista tuntui että sellaisia tilejä on Suomessa ihan liian vähän ja halutaan luoda tili joka viihdyttää ja ehkäpä myös opettaa.

Instagramista meidät löytää nimellä najspari.

Ollaan tosi alussa, joten kaikki rakkaus tuntuu tosi kivalta ja myös löytyykö täällä ideoita mistä kirjoittaa? Onko asioita mistä haluaisitte että puhuttaisiin?

Päivityksiä on tulossa mm. aiheista:
- lesboseksistä
- Meidän eka kerta
- Miten me riidellään
- Stereotypioita mitä ollaan kohdattu
yms yms.

Jos yhtään kiinnostaa, niin olisi ihanaa jos voisitte osoittaa meille kanssa lesboille vähän rakkautta ja käydä seuraamassa meitä. Eli siis najspari Instagramista seurantaan.
  • 2 / 6
  • homohommia
  • 20.1.2022 21:57
Tätä ollaankin odotettu, täysin samaa mieltä että tollasia tilejä on ihan liian vähän (ei yhtään). Ehdottomasti menee seurantaan!
  • 3 / 6
  • lesboilua
  • 20.1.2022 22:00
Mun mielestä ois tosi kiinnostavaa lukea miten tulitte kaapista ulos ja liittykö siihen jotain? Mä haluisin pian kertoa mun perheelle (muutama ystävä jo tietää) mutta en oikein tiiä että miten. Ois kiva lukee muiden kokemuksia. Kiva instagram, oottelen jatkoa!
Oi vitsi kiitos paljon! Luvataan tehdä parhaamme ja jatkaa samaan malliin :) Hei ja tosi hyvä postausidea. Me laitetaan tulemaan!
  • 6 / 6
  • Jare88
  • 29.1.2022 15:49
Ehdotukseni:

1. En ole itse Instagramissa, joten en pääse etsimään teidän tiliänne sieltä. (Instagramin etusivu ei näytä mitään hakukenttää kirjautumattomalle). Jos olisi suora linkki, siitä varmaan näkisin ainakin osan julkaisuistanne, toki Insta ei varmaan kaikkea suostu kirjautumattomalle näyttämään.

2. Toinen ehdotukseni on YouTube-kanavan luominen - jos siis videoiden tekeminen teitä kiinnostaa. Siellä mulla on tili, ja sinne pääsee toki myös ilman kirjautumista. Toki ymmärrän, jos haluatte miettiä että kannattaako ylläpitää kahta some-kanavaa ja kuinka paljon resursseja se vaatii.

3. Tällainen ympäripyöreä sisältötoive: arkiset asiat. Hlbti-juttujen lisäksi siis ihan jokapäiväisen arjen kuvaamista. Se tuo hyvää vastapainoa painavan asiasisällön oheen. (En tiedä oliko tuo termi 'painava' nyt niin onnistunut, mutta käytän sitä paremman sanan puutteessa).

Vaikka nyt en vielä päässytkään sisältöänne näkemään, niin idea kuulostaa kivalta ja toivotan onnea! :) Tällaista todellakin tarvitaan! :)