Eksyksissä omassa elämässä

  • 2 / 9
  • Gioit
  • 25.8.2014 11:34
Todellakin voi. Muiden puolesta voi elää vaikka 90-vuotiaaksi, ellei sitä ennen pala loppuun. Minä voin kuunnella, jos haluat. Esim. sähköpostilla tai skypellä. Miksei kahvilassakin, jos satutaan asumaan samassa kaupungissa (:
  • 3 / 9
  • Opaque
  • 25.8.2014 19:08
Kyllä voi, minulle on käynyt juuri niin! Suoriutuminen, peitteleminen, piiloutuminen, kaipaaminen, ajatusten torjuminen... Kaikki kuulostaa tutulta. Kunpa vain tietäisi, mistä suunnasta itseään pitäisi lähteä etsimään.
  • 5 / 9
  • Opaque
  • 31.8.2014 15:44
Hei Piipoo! Juuri nyt minusta tuntuu että jaan ajatuksiani mieluiten täällä foorumilla. On sen verran vielä työstämistä näiden omien tunteiden kanssa, että en oikein pysty henkilökohtaiseen kanssakäymiseen. Mutta kirjoittele ihmeessä tänne, täältä saa hyvää vertaistukea! :)
  • 6 / 9
  • Opaque
  • 31.8.2014 15:50
Ps. Tulevaisuudesta en vielä osaa sanoa, ehkä silloin tulee halu kirjoitella yksityisviestejäkin. Nyt vain olen ihan solmussa, suokaa anteeksi!
  • 7 / 9
  • Trubelmaker
  • 29.12.2014 10:43
Harvinaisen tutulta kuulostaa. Ei vaan huvittaisi elää koko ikäänsä vaan puoliksi. Itsensä on niin helppo piilottaa sinne kaappiin, paljon helpompaa kuin olla se mitä on, häpeämättä.
  • 9 / 9
  • Kanelitanko
  • 27.4.2015 5:15
Hei Piparminttu laitan sinulle tässä poopoo ’ ta: Prrffft… prff-spss… Splött-kis!!! :)