Iskurepliikeistä :D

  • 1 / 3
  • MarvelMisu-93
  • 8.1.2013 14:28
Tiedättekö mitää hyviä iskureploja? Tai ootteko törmänny tosi huonoihin tai outoihin iskureploihin, joille voi vaa nauraa? Olis kiva kuulla muiden kokemuksia iskureploista :'D
  • 2 / 3
  • Lukkilepakko
  • 14.1.2013 1:26
"Mikä on suosikki-hämähäkki eläimesi?" on jotain mitä olen käyttänyt.
Logiikka sen takana on, että on parasta tuoda esille nämä mielenkiinnonkohteet hyvissä ajoin. Jos se toinen inhoaa ötököitä, hän ei selvästikään ole minulle sopiva. Jos hän on kiinnostunut, meillä on jotain mistä jutella!
  • 3 / 3
  • Myyrä
  • 11.3.2013 19:53
-Kerääkö neidin napa nöyhtää? (turhapuroelokuvasta). Käytetään siellä parketilla ja punnitaan huumorintajua..
- Peleistä voi keskustella ja jos on peli-intonen niin voi raahata pelaan...ennen lähettiin dioja kattoon ;P.
- Yks pyys kerran kattoon kuutamoo autollaan merenrantaan ja ehdotteli perään sopimattomiakin..se oli kyl hyvä, mutta en lähtenyt(ekan tanzun aikana)..Törmäillään edelleenkin ja hyvin juttu luistaa aikaa on tiimalasissa menny jo yli 30vuotta.
- Forest gumppia läksin kerran yökylään kattoon...viimosta Twiligtii, Skyfallii taikka Hobitia vois kyl lähtee kattoon..;P
- Omeletti on aika kova juttu kanssa, kun alkaa hiukoon..kerran yhelle kokille kyl tein pahasti palaneen, kuin sattukin..yleensä onnaa erittäin hyvin..
- Ja valomerkin paikkeilla voi mainita, et ois viiniäkin kotona, mennääx jatkoille, mutta sitä olen tuskin koskaan käyttänyt.