Mitä tapahtuikaan Kokumalle?

Ranneliikkeen elämää pääasiallisesti sivusta seuranneena olen huomannut keskustelujen täällä viime aikoina hitusen "laimentuneen".

Mielestäni siihen on ainakin yksi syy:
Nimimerkki KOKUMA on kadonnut!
Oi, missä olet Kokuma, sinä riitasointinen piikki HOMOgeenisen yhteisön pakaralihaksessa?
Kokuma, Kokuliini, tule takaisin!
Lauri, oletko sattumoisin itse Kokuman pseudonyymi, koska tuskinpa häntä kukaan muu kaipaa...
Totta että Kokouma on kadonnut ja olen itsekkin kaipaillut häntä. Jostain hänen viestistään sain käsityksen että olisi ollut muuttamassa paikakunta vuoden vaihteessa - en sitten tiedä, onko syy poissaoloon netin puute.
Arvasin että joku epäilee minua Kokumaksi, kyseinen henkilö kun tuntuu vahvan persoonallisuutensa ansiosta jakavan mielipiteet jyrkästi kahtia. :)

Mutta ei pidä paikkaansa moinen syyte, minä ihan vilpittömästi olen sitä mieltä että her. K tuo läsnäolollaan lisäsärmää tähän foorumiin! Sääli jos on mahdollisen muuttonsa johdosta joutunut vielä syvemmälle korpeen, peräti nettiyhteyksien kantamattomiin!

Oikeesti voi joskus sanoo silleen nätisti muistakin kuin ittestään, sinä kyyninen epäilijä! Hyi!
Kun meillä ei ole varmaa tietoa niin spekuloin. Herra K on kenties löytänyt sen karhunsa sieltä korvesta. Nettiyhteyksiä ei tietysti ole, muttei ole tarpeenkaan sillä henkilökohtainen kanssakäyminen urosnallensa kanssa korvaa nettifantasiat.
Herra kulkee pikkukylänraitilla telttahousuiksi pullistuneen uuden imagonsa kanssa. Kommetteja?
Kai olette huomenneet, että Kokuma is back again!!! Se on kai saanu taas nettiyhteyden sinne metsän keskelle... ;-)
  • 8 / 10
  • Dipankar
  • 27.2.2003 19:07
Älä nyt Kokuma ota niin vakavasti... Ainakin Sut on huomattu täällä. Ihan kivoja noi Sun viestis, mitä mä olen niitä jaksanut koulun koneilta lueskella... Jatka vaan samaan malliin (missä sitten lienetkään)! =o)
Kokuma!
Mä en ainaskaan tarkoittanut vittuilla! Ai että sie oot niin ihanan perusnegatiivinen!

Lauri
No mehän ollan oltu täällä melein tämän saitin alusta alkaen. Kai sitä pitää joskus kaveriakin talviunesta ravistaa.