luettavaa

Aika kauan noi pääsykokeet kestää...

Jos ei oo intoa kirjottaa jatkoo nii poistais koko tarinan.
Elämämme miehet -fanit odottavat Druusin hengentuotoksia kärsimättöminä :)
Löytyyks joku kirjoitustaitonen joka jatkais Druusin saippuasarjaa?
Pysykää pelihousuissanne. :)
Seuraava osa on viimeistelyä vaille valmiina. ;D

--Druustinna
*pyää* en niin, jouduin tyytymään AMK-paikkaan. ;P

Mutta ei sen niin suurta väliä. *tutkii kalenteria* Hums.. nyt olen taas muutaman päivän kotosalla ikävöiden aivan jonnekin muualle, joten on hyvää aikaa kirjoittaa kybällä ja sitten teksti menee esiluettavaksi.. ensi viikolla? :)

Onko sopiva ilmestymisaika?-)

--Druusi Puumanen
Nyt minä olen osani tehnyt, seuraavaksi työvuorossa on Camille, joka joutuu lukemaan sen lävitse, ennen sen tänne laittamista. Eli toivottavasti saadaan se sunnuntaihin mennessä tänne, mutta jos ei, niin Cami saa selitellä. ;P

--Druusi, joka kirjoittaa jo seuraavaa osaa :)
Taiteellista ja luovaa projektia ei koskaan saa kiirehtiä... Eiköhän se tarina sieltä aikanaan putkahda. Olemme kärsivällisiä ja odotamme innolla ;)
Kauheen kauan se vaan kestää. Ihmettelen moista jo itsekin. Kyllä nyt pitäis jo odottavat ihmiset palkita uudella tarinalla.
Oikeesti hei. ;P

Tätä saittia, kuten myös tätä tarinaa, kirjoitetaan silloin *kun varsinaisilta töiltä* ehditään. :P Sen takia sen ilmestyminen ei ole säntillistä kuin sveitsiläisten kellot. :P

Kyllä mie sen ymmärrän, että tahtoo lukea seuraavan ja sitä seuraavan jne osan. Hang in there. :P

--Druusi, joka kirjoittelee tarinaa eteenpäin tehden samalla yhdistystoimintaan liittyviä juttuja, käy koulua, keikkailee sairaaloissa ja matkustelee poikaystävänsä luokse. :P
No täs tää tarina lyhyesti:

jätkät muuttaa yhteen, parissa tarinassa mehevä panokuvaus, sit tulee joku kolmas pyörä kehiin, taas muutama mehevä pano ja kunnon riita, petetty (eli tää maalaisboy) ajautuu kriisiin > dokaa, huoraa ja asuu missä sattuu, lopuks sovitaan kaikki
Käyn tällä saitilla nykyään likimain päivittäin, loistosivut kaikkineen. Hienoa, että Suomeen on vihdoin saatu tällainen sivusto ja täältä kauempaa on mielenkiintoista seurata keskusteluja ja muuta.

Ymmärrän ettei näitä sivuja kukaan päivitä työkseen, mutta esim. tämän jatkokertomuksen kohdalla olisi ehkä syytä poistaa se "kuukausittain ilmestyvä" siitä otsakkeesta. Lisäksi olen ihmetellyt, etteikö homoinfoon ole tullut yhtään uutta kysymystä parin kuukauden aikana, mitään sinne ei ainakaan ole päivitetty.

Anteeksi kritiikki, mutta näyttäisi siltä että alkuinnostuksen jälkeen on päivitystiheys vähentynyt. Samoin kävi myös omille sivuilleni, eli lienee normaalia. :-)

Tsemppiä kaikille ranneliikeläisille!