Ranneliikkeen nicit

Niksu valitteli nikkinsä kelvanneen muillekin ja itsekin huomasin yllätyksekseni kommentoineeni Baccaraa Mamassa. Noh, en minä varkaaksi väitä - eihän meitä Mikoja ole tässä maassa kuin jotain 30.000 ja homoja useimmat - mutta jonkinlaista huomiointikykyä toivoisin uudemmilta naputtelijoilta. Käykö?
  • 2 / 7
  • Epä-Mika
  • 6.8.2002 19:27
Eihän tänne kirjoittelijat käy 1) kaikkia keskusteluja läpi - vaikka toivottavaa se olisikin; 2) kaikkia keskustelualueita läpi ennen kuin kirjoittavat viestinsä. Eikö kannattaisi valita omaperäisempi nimimerkki?

Toinen vaihtoehto olisi, että saisi nimimerkkinsä rekisteröityä, nyt kun kaikenlainen rekisteröinti on kovassa huudossa muutenkin ;-)

Perimmäinen ideasi on kyllä hyvä: samaan keskusteluun osallistuminen toisen nickillä on typerää.
  • 3 / 7
  • Wicked
  • 23.10.2002 12:19
Gaad... huomasimpa juuri että "olin" aloittanut lesbokeskustelun tuolla alempana... ;) Juu, näin siinä käy kun käyttää omaa pitkäaikaista sättinikkiään huoleti ja sitten huomaa jonkun toisen jo kommentoineen keskusteluja sillä. Mutta emmie halua vaihtaa omaani pois kun olen sitä jo vuosikausia käyttänyt!!
  • 4 / 7
  • Antti
  • 23.10.2002 12:25
Heh...meitä Anttejakin löytyy Suomesta melkoinen joukko. Yl. olen luovuttanut siinä vaiheessa, kun muut Antit ovat syrjäyttäneet mut kommenteillaan mutta nyt täytyy todeta että tällä saitilla oon saanut olla rauhassa kaimojen hässimiseltä:)!

Kannatan rekisteröintiä - enkä tarkoita nyt parisuhteita.
  • 5 / 7
  • Nickiäenanna
  • 4.11.2002 14:32
Olen huomannut saman ilmiön. Muka olen toistuvasti aloittanut keskustelun ties minkä asian tiimoilta. Ei auttanut vaikka vaihdoin nikkini. Taas kerroin asiaa eteenpäin keskustelussa joka minua ei mitenkään kiinnostanut. Asiatonta juttua kaiken lisäksi. En kerro mikä ja missä enkä kerrro nikkiänikään nyt.
Katsotaan käyttääkö joku nyt tätä yllä olevaa nikkiä..
  • 6 / 7
  • Mika
  • 7.11.2002 21:35
Kun kirjoitin tuon ensimmäisen viestin, niin epäilin aivan tarkoituksellista nikkien omimista. Tällä meuhkasi tuolloin jokunenkin provosoiva mielipiteensä esittäjä ja muiden nimissä esiintymällä olisi saanut (sai?) tehokkaasti epäjärjestystä aikaan.

Itse olen halunnut kirjoittaa omalla etunimelläni - olkoonkin, että kaimojen kanssa voi ajoittain tulla sekaannusta. Omalla nimellä kirjoittaessa tulee ehkä paremmin harkinneeksi mitä sormistaan ulos naputtaa. Ja kaappikin on edes etunimen verran raollaan :) Noh, jotta minua ei jatkossa sekoitettaisi Häkkiseen, Saloon tai Herkun omistajaan, niin siirryn minäkin snadisti omintakeisemman joskin tunnistettavan nikin käyttäjäksi. Rakkaalla lapsella jne.
  • 7 / 7
  • Markku
  • 26.1.2003 23:08
Mika 7.) Tiedoksi, että herkun omistaja ei ole koskaan ollut Mika, vaan hän esiintyy tuolla nimellä jostain kumman syystä. Oikean nimen löydät nimimerkistä.