muistipeli

  • 1 / 14
  • ray of light
  • 23.10.2002 10:45
små tai kuka sitten sen uuden muistipelin onkaan tehny --> jes tänne saatiin peli!!! mutta mutta yx pyyntö..tai siis jos tää saitti on tarkotettu myös naisille ni voisitko tehä myös "joka lesbon muistipelin"? *please* =)
Tota mulle jäi vähän epäselväksi kun naputtelin noita ruutuja että mikä tässä nyt on idea? Täytyykö löytää kolme peräkkäistä vai mitä?
Muistipelin idea on se, että sieltä pitää löytää kuvapareja (eli kaksi samaa kuvaa). Mitä vähemmillä klikkauksilla ja mitä nopeammin löytyvät, sen parempi.
Aivan ihqu peli ^^

Mä olin haka noissa alle kouluikäisenä, siis ihan tavallisissa pöydällä pelattavissa muistipeleissä.

Kohta nousen kärkisijoille, varokaa vain! :D
Lesbojen muistipeli?

Käviskö "Yhdistä oikea avain oikeaan rekka-autoon"?

:-D (Stereotypioista DolbyDigital 5.1 -typioihin)

-Mod,
  • 10 / 14
  • ray of light
  • 27.10.2002 10:48
no vaikka naisten kuvia siihe peliin. ja ne rekkahommat voidaan jättää ainakin mun puolesta pois =). jos sä tethys tahot listan nimistä ni mä voin kyl väsätä sulle sellasen...sanot vaa määrän ni laitan listan tulemaan hahaha
*työntää sormensa tähänkin asiaan*

Naamat voi olla hieman hankalia, koska kaikki ei välttämättä tunnista niitä ihmisiä, joita ne esittää. Sen takia yleensä muistipeleissä käytetään esineitä ja/tai kuvioita. :)

--Druusi, söhlö
  • 12 / 14
  • ray of light
  • 27.10.2002 12:49
häh? jos laittaa 2 samanlaista kuvaa ni ei voi olla vaikee löytää toista naaman parii...siis jos vaix a] on 2 vihreetä kortsuu ja b] 2 portia de rossin naamaa [lue:sama kuva kaksi kertaa] ni eiks noi oo sama asia?!?
Mun mielestä ei aivan sama. Ihmisissä on paljon sellaisia, jotka ei välttämättä ole hyviä kasvomuistissa ja välttämättä kaikki ei tunnista esim. Portiaa.
Tietty se on vaan miun mielipide, mutta ajattelin sen tuoda julki. ;P

--Druusi
  • 14 / 14
  • ray of light
  • 27.10.2002 22:17
ehkä se johtuu kiinnostuksesta --> esim. mua ei kiinnosta pinkit käsilaukut tai vihreet kortsut jne ja sen takii en muista "homojen" muistipelistä paljoo mtn. kun taas luultavasti muistaisin missä kohtaa on mm.tumman punane kassi ja jodie fosterin, madonna, angelina jolien, simone lahbibin tai vaikka portian pläsi =)