Ranneliike ja Google Chrome

Huomasin oudon ilmiön asennettuani tietokoneelleni Google Chrome -selaimen: Chromessa en jostain syystä pääse kirjautumaan tunnuksellani Ranneliikeeseen, vaan saan ilmoituksen "Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana" vaikka molemmat ovat oikein. Firefoxilla ja Internet Explorerilla tunnukseni toimivat kuten pitääkin.

Mahtaako tiedossa olla yhteensopivuusongelmia Chromen kanssa tai saisiko ongelman kierrettyä jotain Chromen asetusta viilaamalla? Vai esiintyykö ongelma ainoastaan minulla?

EDIT: No nyt näyttää toimivan. Taisi olla vaan jokin tilapäinen häikkä selaimessa tms.
Mahdoitko olla kirjautuneena jo IE:llä tai Firefoxilla, kun yritit kirjautua Chromella? Joissain tapauksessa tuloksena voi olla virheilmoitus, jos on kirjautuneena samaan aikaan useammasta "paikasta".

Itse käytän aika paljon Chromea, se kun on kevyt verrattuna muihin.
  • 3 / 3
  • Nermal
  • 5.8.2009 12:35
Hieman ongelmaa tutkittuani huomasin, että en pääse Chromella kirjautumaan jos olen hetkeä aikaisemmin käyttänyt Firefoxia. Ongelma esiintyy, vaikken edes kävisi Firefoxilla Ranneliikkeen sivuilla. Riittää, että Firefox on ollut hetken avoinna niin Chromella ei jostain syystä pääse Ranneliikkeeseen. Sitten kun odottaa muutaman minuutin, kirjautuminen Chromella alkaa taas toimia.

Ranneliike ei ole ainoa sivusto jolla ongelma esiintyy. Myös Qruiserissa esiintyy kirjautumisongelmia jos Firefox on ollut äskettäin auki. Tämä ongelma taitaa kuulua kategoriaan henkimaailman jutut.