Anteeksi! II

  • 1 / 3
  • Classy Rascal
  • 7.11.2008 14:13
En uskonut että tätä täytyisi enää tehdä – siis esittää toista anteeksipyyntöä tällä foorumilla – mutta koska tilanne kärjistyi jälleen niin pahasti, olen katsonut sen kuitenkin olevan paikallaan: anteeksi siis toistamiseen! Mopo taisi karata taas käsistä. Olemme ylläpidon kanssa keskustelleet tilanteestani tällä foorumilla mitä tulee käyttäytymiseeni ja mahdollisiin keskustelun sääntöjen rikkomiseeni ja edelleen mahdolliseen nimimerkkini bannaamiseen. Olen saanut ylläpidolta varoituksen.

Ylläpito on ilmoittanut, että olen suututtanut lukuisan joukon ihmisiä ”käyttäytymiselläni”. Ottamatta tässä sen enempää kantaa siihen, mitä tuo ”käyttäytyminen” pitää sisällään, olen pahoillani, jos olen sillä jotakuta suututtanut – puhumattakaan jonkun loukkaamisesta, mikä ei missään tapauksessa ole tarkoitukseni. Onneksi on aina mahdollisuus tehdä parannusta ja kilvoitella entistä tahdikkaammaksi ja argumentaatiotaitoisemmaksi keskustelijaksi internetin keskustelufoorumeilla. Onneksi minulle tarjottiin tämä mahdollisuus myös tällä foorumilla – sola gratia smo!

Ylin viestini tämän anteeksipyyntöni siivittämänä Teille kaikille on: haluan keskustella! Pyydän, että annatte minulle siihen mahdollisuuden. Tämän sanon häntä koipien välissä, sillä hetki sitten olin jo valmis jättämään keskustelun ja koko foorumin (UUPS!). Tämä johtui kuitenkin siitä, että luottamukseni foorumin ylläpitoa kohtaan horjahti tilapäisesti. Luottamus kuitenkin palautui kun sain jälleen huomata, että asiallinen keskustelu ilmeisesti edelleenkin sallitaan kaikille mielipiteeseen katsomatta ja keskustelu on siten avointa, kuten foorumin säännöissä todetaan.

Jokainen varmasti ymmärtää sen mitä anteeksipyyntö tarkoittaa: anteeksipyytäjä myöntää toimineensa väärin ja ilmoittaa olevansa halukas yrittämään uudelleen, aloittamaan alusta puhtaalta pöydältä. Näin netin keskustelufoorumilla se tarkoittanee, että anteeksipyytäjä – tässä tapauksessa minä allekirjoittanut nimimerkki Classy Rascal – pyydän mahdollisesti menettämäni luottamuksenne palauttamista kanssakeskustelijana. Anteeksianto on Teidän käsissänne.
  • 2 / 3
  • Statisti
  • 7.11.2008 17:42
No ainakin Alma Median pörssiarvoa käsittelevään ketjuun lisäämäsi viimeisin viesti, jossa toit kvartaalitalouden "syöpäisyyden" esille, täytti mielestäni asiallisen keskustelun tunnuspiirteet varsin hyvin. Jatka tällä linjalla niin hyvin menee!
Sinua kohtaan on oltu pitkämielisempiä kuin minua kohtaan aikoinaan. Pärstäkuva profiilissa lisää painoarvoa sanoillesi. (tosin Lepakkolaakson puolelta kun katson niin kaikki Ranneliikkeen kuvat eivät näy minulle)

Omalla nimellä tai omalla kuvalla, siitä se uskottavuus syntyy.