Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt?

  • 1 / 14
  • Assistentti Aaltonen
  • 13.9.2008 22:26
Pora-Liike kirjoitti vähän aikaa sitten viharikoskeskustelun avaukseen oman kommenttinsa, ja ehdinkin jo lukea sen. Mutta kun menin aihealuenäkymään vai mikä se nyt on (jossa otsikot Ajankohtaista maailmalta, Politiikka, uskonto ja yhteiskunta jne.), ei vastaavalla aihealueella, jossa Poran kirjoitus vielä muutama sekunti sitten oli ollut luettavissa, enää ollutkaan punaista mainintaa kyseiseltä kellonajalta uusimman viestin merkiksi. Kävin sitten vielä tarkistamassa asian, ja tottahan se oli: Ranneliike-Lepakkolaakson peruspositiivisuuspartisaanit olivat taas sensuroineet yhden keskustelun, joka ei sopinut sivuston kliiniseen imagoon eikä aivan ilmeisesti olisi myöskään ollut Matti Vanhasen, Tarja Halosen, Aleksander Stubb'in, Liisa Hyssälän ym. suurten valtiomiestemme ja -naistemme Valtakunnassa kaikki hyvin -linjan kanssa harmoniassa.

Poistetussa tekstissään Pora arvosteli poliisin välinpitämättömyyttä ja pasiivisuutta.

Onko tämän Ranneliike-Lepakkolaakson aivan pakko olla näin kiinteässä rekisteröidyssä parisuhteessa virkamiesten, hallituksen, tasavallan presidentin ja ehkä SuPon kanssa? Voisi kai nyt sentään olla R-L -eliitin omankin asian kannalta uskottavampaa edes teeskennellä mielipiteenvapautta ja riippumattomuutta valtiosta.
Poisto tuli varmasti kehottautumisesta itsepuolustukseen.
Vasemmistolaiseen masokistiseen taktiikkaan kuuluu se, että massoittain rekrytoidaan ihmisiä tykinruoaksi milloin skinien, milloin mellakkapoliisin milloin uskonnollisesti yms. sekopäisten ihmisten nyrkkeilysäkeiksi.
Kuvia näistä "sankariteoista" esitellään sitten sellaisissakin julkaisuissa kuin mitä ILGA julkaisee. Kuten JuhaiV asian ilmaisee: "kyyneleet vasta huomenna".

Tämän "filosofian" vastaista on pistää vastapuoli kärsimään. Yhtä paljon sen vastaista on sylkeä Sorosin tai vihervasemmistolaisten naamalle, että ne yllyttävät meitä sellaisiin tilanteisiin, jossa höynäytettävimmät meistä sen masokistisen uhriroolin ottavat.

Olen sanonut sen monta kertaa, tulkoon se vielä: Suomen poliisi on mätä, täynnä korruptiota ja huumesotkuja. Ennen kaikkea se ei tule avuksi katuväkivaltatilanteessa. Ei poliisi auta heteroitakaan. Setalaiset sanovat vain "oma vikasi", "itse provosoit asullasi", sieltä et saa sympatioita. Kukaan sivullinen ei auta, ei osoita sympatioita, ei lähetä tekstaria satasen keskustelupalstalle, ei kutsu vartijoita. Olet yksin koko maailmassa. Sinä ja päällekarkaaja. On aika sinun ottaa ohjat käsiisi.

Kun olen lyönyt takaisin, päällekarkaajan ilme on ollut hämmentynyt - "miten tässä nyt näin kävi", "miten tuo ei otakaan passiivisen lampaan roolia", "miksi tuo ei soitakaan poliisille", "jos sitä ei kiinnosta soittaa poliisille, hänkin saattaa syyllistyä rikokseen", "minua pelottaa mitä tuo hullu tekee minulle".

Pakko kertoa tositarina tähän loppuun: Sellainen nuori kaveri kävi päälle Rastilan metroasemalla ja minä pääsin niskan päälle, vetäisin sitten puukon esille ja pistin kaverin kaulavaltimolle, missä vaiheessa tyyppi laski allensa. Jo hajun takia oli pakko päästää irti. Kaveri luuli ihan oikeasti loppunsa koittaneen.
Tapahtumalla on jälkinäytös. Kaveri tuli kerran vastaan ja hänellä oli saman ikäisiä pimuja parvi ympärillään. Kun hän huomasi minut, hän sanoi: "Olen homo. Voitko sinä auttaa minua?". No enpä tietenkään auttanut.
"Assistentti Aaltoselle" tiedoksi: Poistettu viesti oli sopimaton, sillä se sisälsi kannustusta "oman käden oikeuteen". Yhdistys ja sen hallinnoimat sivustot ovat tasavallan lakien alaisia. Keskustelufoorumin säännöissä todetaan, että "hyvän tavan tai Suomen lakien vastainen kirjoittaminen keskustelualueelle on kielletty".
Satuin näkemään tuon Poriksen kirjoituksen ja olen Ranneliikkeen ylläpidon kanssa aivan samaa mieltä.
Minä en ole Suomen tasavallan lakien alainen. Minulla oli epäonni syntyä kaupungissa, jonka Mannerheim konekiväärien kanssa valtasi osaksi muuta Suomea. Ei ole kysytty kaupungin asukkailta halua Suomeen liittymisestä, ei silloin eikä nyt. Minulla ei ole mitään velvollisuutta tunnustaa Suomen lakeja tai alistua Suomen valtion valtaan.
Suomen tasavalta on murhaaja. Tässä päässä ei olla murhaajia kunnioitettu ennenkään.
  • 7 / 14
  • Simsalabim Jim
  • 14.9.2008 17:41
Niinpä niin, ei kai ne lait koske ihmistä joka ei ole koskaan luvannut noudattaa lakeja ;)
Ei ollutkaan kyse Poriksen asemasta lain edessä vaan tämän yhdistyksen ja sen hallinnoimien sivustojen.
No niitä on luvattu noudattaa, nimimerkin rekisteröimisen yhteydessä.


Sääntöpykälissä lukee muuten myös, että kaikki käyttöehtoja koskevat riidat ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Painotan sanaa "kaikki". Maltan tuskin odottaa että pääsen lehterille istumaan ja seuraamaan mielenkiintoista väittelyä sääntöjen soveltamisesta tässä Poriksen tapauksessa. Täytyy varata sipsejä ja limpparia mukaan ;)
smo kirjoitti: "Ei ollutkaan kyse Poriksen asemasta lain edessä vaan tämän yhdistyksen ja sen hallinnoimien sivustojen."

Ylireagointia. Kun tätä kirjoitellaan täällä, käy keskustelu kuumana siitä, pitääkö Tilkantorin varrella yksityisparvekkeella oleva hakaristilippu hyväksyä vai ei. Lain kaikki mahdolliset tulkinnat taitavat puolustaa hakaristilipun pitämistä julkisesti esillä.
Keskustelussa on käynyt ilmi, että joillakin on offensiivinen Che Guevara -paita. Toden totta, moisen murhaajan kuvan näyttäminen julkisesti on verrattavissa hakaristin pitämiseen omalla parvekkeellaan.

Näihin kahteen sallittuun tekoon verrattuna se, että sensuroidaan minun kehotukseni vapaaseen itsepuolustuksen käyttöön päällekarkaustilanteessa on ylireagointia.

Jopa Suomen historiallista aluetta piinaava Suomen valtio on suhtautunut myönteisesti väkivallan käyttöön itsepuolustuksessa. Kaveri heitti minua veitsellä, omasta mielestään vahingossa. Tässä ei ollut mitään homofobista. Hän poimi sen jälkeen veitsen uudestaan lattialta. Minä painin veitsen hänen kädestään ja kalautin häntä veitsen kahvalla päähän. Siinä sattui ihmeen kaupalla olemaan poliisitkin ja juttu meni sovitteluun. Kumpaakaan ei rankaistu eikä syyttäjäkään vienyt juttua eteenpäin.

Kohtuutonta väkivaltaa päällekarkaajaa kohtaan en ole ehdottanutkaan. Useimmat narkit ovat sen verran puudukkeissa ettei pieni kipu kuitekaan riitä hyökkäyksen lopettamiseen.

Täällä käyty keskustelu islaminuskoisista saattaa jonkun mielestä hipoa laillisuuden rajoja, mutta yhteisö on päättänyt että tällainen vapaa tiedonvälitys islaminuskoisten aiheuttamista ongelmista kuuluu näihin keskusteluihin.


"Simsalabim Jim 9 / 10
14.09.2008, 17:54
Viestiä on muokattu No niitä on luvattu noudattaa, nimimerkin rekisteröimisen yhteydessä.

Sääntöpykälissä lukee muuten myös, että kaikki käyttöehtoja koskevat riidat ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Painotan sanaa "kaikki". Maltan tuskin odottaa että pääsen lehterille istumaan ja seuraamaan mielenkiintoista väittelyä sääntöjen soveltamisesta tässä Poriksen tapauksessa. Täytyy varata sipsejä ja limpparia mukaan ;) "

Totean, ettei Helsingin käräjäoikeus ole lainvoimainen, koska en ole koskaan liittynyt Helsinkiin, kotisaareni ei ole koskaan äänestänyt Helsingin kaupunkiin liittymisestä, eikä mikään niistä ole äänestänyt Suomen valtioon liittymisestä koskaan. Ehdotan käytettävksi kansanvaltuuskunnan lakia vuodelta 1918 ennen kuin Helsinki vallattiin saksalaisten jääkärien avulla Suomen valtion alamaiseksi. Totean kuitenkin, että myös kansanvaltuuskunnan laki vuodelta 1918 on laiton, koska senkin pohjana on väkivalloin tehty kansalaisten alistaminen.

Valtio, jolla on historia omien kansalaistensa murhaamisessa puhumattakaan väkivalloin kohtelusta on jäävi ratkaisemaan kysymystä väkivallan uhrin puolustautumisessa väkivallan aloittajaa kohtaan, saati siitä aiheesta keskustelemisesta.
Pora-liike kirjoitti: "Valtio, jolla on historia omien kansalaistensa murhaamisessa puhumattakaan väkivalloin kohtelusta on jäävi ratkaisemaan kysymystä väkivallan uhrin puolustautumisessa väkivallan aloittajaa kohtaan, saati siitä aiheesta keskustelemisesta."

Osoita meille se valtio, jonka historia olisi puhdas mainitsemistasi asioista...
arkadas kirjoitti: "Osoita meille se valtio, jonka historia olisi puhdas mainitsemistasi asioista..."

Olet oikeassa. Siksi meidän ei pidä hyväksyä mitään valtiota. Valta turmelee ja absoluuttinen valta turmelee absoluuttisesti. VäkiVALTA on vallankäyttöä pahemmasta päästä. Koska en kannata valtaa, en kannata myöskään väkivaltaa. Mutta toisten harjottamaan väkivaltaan tulee vastata puolustautumalla.

"Simsalabim Jim 12 / 13
14.09.2008, 19:57 Valtio kylläkään ei murhaa ketään vaan ihmiset."

Samalla logiikalla ihmiset säätävät lakeja ja ihmiset pakottavat niitä käytäntöön. Minulla ei myöskään ole mitään velvoitetta näitä ihmisiä kohtaan eikä näillä ihmisillä ole oikeutta pakottaa minua ellen riistä kolmatta osapuolta. Väkivaltatilanteessa kellä tahansa sivullisella on oikeus mennä väliin, sanoi laki, EU tai Jahve siihen mitä tahansa.