Kiitos!

  • 1 / 9
  • Irokeesi
  • 5.10.2005 13:57
Mm. SETA foorumia ja TreSetan foorumia säännöllisesti seuraavana täytyy kiittää tätä foorumia keskustelun sisällöstä, rakenteesta ja tasosta.

Vaikka välillä karkaakin asiattomuuksiin, henkilökohtaisuuksiin ja aivan älyttömiin juttuihin, on näitä keskusteluja mielekästä seurata. Täältä puuttuu kaikki tyhjänpäiväinen sisäpiiri lässytys ja höpölöpöketjut, joita noissa kahdessa em. tuntuu olevan jo 90 % kaikesta.

Onhan SETA foorumillakin aivan asiapitoisia keskusteluketjuja, mutta niiden löytäminen kaikkien höpötysten välistä on aika hankalaa. Täällä tuntuu joskus jopa kaatopaikka aiheetkin kääntyvän asialliseksi keskusteluksi.
  • 2 / 9
  • Hmmmmmmmm
  • 5.10.2005 18:07
Olen utelias Irokeesi tietämään mielipiteesi, mitkä aiheet juuri esim sinua nyppii? Mitkä koet tyhjänpäiväiseksi keskusteluiksi?
Minun täytyy taas sanoa että itse olen ollut muutaman kerran valmis heittämään pyhkeen kehiin jo tässä foorumissa mutta ei näiden tyhjänpäiväisten lässytysten takia vaan ärsyttävän narsismin takia.
  • 3 / 9
  • martin
  • 5.10.2005 18:31
Hyvään keskusteluun tarvitaan kaikenlaisia mielipiteitä. Minusta on hyvä, että täällä on kirjoittajia, joiden mielipiteet ovat omieni kaltaisia, diametraalisesti erilaisia ja kaikkea siltä väliltä eri nyanssein.
  • 4 / 9
  • JuhaniV
  • 6.10.2005 8:52
Irokeesille,
eiköhän se ole niin, että kukin foorumi on kirjoittajiensa/käyttäjiensä näköinen. Tarvitaan myös riittävän suuri perusjoukko, että monipuolista keskustelua syntyy.

Juhani
  • 5 / 9
  • nalsa
  • 6.10.2005 17:34
koko ranneliikkele olisi suureksi siunaukseksi jos sinä Hmmmmmmmm heittäisit pyyhkeen kehiin
  • 6 / 9
  • Hmmmmmmmmm
  • 6.10.2005 18:57
Sopii vallan mainiosti nalsa jos suurin osa on sitä mieltä joten odotan kannan ottoja.
  • 7 / 9
  • martin
  • 6.10.2005 19:49
Kannatan keskustelijoiden moninaisuutta - kuten yllä ilmoitan. Ikävää on sekin, jos vaikuttamisen mahdollisuudet katsotaan olemattomiksi. Sitä ne eivät ole koskaan - ihmisen psyyke ei ole mikään täydellinen umpio.
  • 8 / 9
  • Pojotor
  • 6.10.2005 22:13
Minuia nyppii tämä ainainen henkilökohtaisuuksiin meno. Eikö voisi kokeilla vaikka viikon ajan, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.
  • 9 / 9
  • martin
  • 6.10.2005 22:33
Pojotor!
Tuo on todella ikävää. Mielestäni kannattaa kuitenkin muistaa, että kaikkien asioiden takana on myös ihmisiä - mutta ei siis tarvittaisi henkilökohtaisesti tietyt osoittamalla osoitetut ihmiset.