kirjautuminen häviää!

  • 1 / 5
  • ihmiäinen
  • 11.2.2005 12:12
mitenkähän kauan tänne kirjautuminen on voimassa kerrallaan? mulle on useamman kerran käynyt niin, että olen kirjoittanut pidemmän vastauksen (töppösormet), ja kirjautuminen on kai vanhentunut (kun viestiä ei voi lähettää), ja uudelleenkirjautuminen hävittää sitten sen kirjoittamani viestin. onko mitään neuvoja tähän? olen täysi idiootti tietokoneiden kanssa.
Pidemmät viestit kannattaa kirjoittaa ensin jollain tekstinkäsittelyohjelmalla ja sitten copy/pastella foorumille.

Lyhyemmätkin viestit on kätevä kopioida ennen lähettämistä. Jos käy niin ikävästi, että viestin lähettäminen epäonnistuu niin teksti on ainakin tallessa uutta yritystä varten.
  • 3 / 5
  • Statisti
  • 11.2.2005 19:38
Riittää, kun ennen "Lähetä"-nappulan painamista teet tekstistä ctrl+c -kopion maalattuasi sen ensin hiirellä. Jos lähetys epäonnistuu, voit kirjautua uudelleen ja sitten pasteta eli liimata tekstin uudelleen syöttökenttään ctrl+v -näppäinyhdistelmällä. Ei tarvitse avata erillistä tekstieditoria vierelle.
  • 4 / 5
  • ihmiäinen
  • 11.2.2005 21:11
ok, kiitos hirveästi neuvoista, olivat maanläheisiä ja yritän ymmärtää niistä jotakin (tai ymmärrän, mutta myös käytännössä toteuttaa...;() ja jos minä pysyn idioottina, niin ehkäpä on vain kaikkien etu säästyä mun pidemmiltä kommenteilta. ;) kiitti!
  • 5 / 5
  • Harza
  • 12.2.2005 14:47
Pikkuvinkkinä vielä. Viestin voi maalata hiirikättä rasittamattamatta (ainakin Internet Explorerissa) Ctrl+A-näppäinyhdistelmällä elikä: Ctrl+A, Ctrl+C ja sitten tarvittaessa Ctrl+V. :)