Kirjeenvaihtopalsta ranneliikkeeseen?

Heippa,



Olisin innokas kirjeenvaihtoihminen .Chateissa ei vain tahdo löytää ketään.Siellä se intressi sattuu olemaan enemmänkin siellä haarojen välissä.Ollaan kiinnostuneita enemmän ,onko sulla se iso ,olisitko halukas panosuhteeseen,voitaisko tavata,ootkos komea,oletkos btm,bim, versatile,sukkafetissi, onko suuseksi sun juttus, mitkäs sun mitat on (kikkeli nyt tietenkin kiinnostaa eniten jne, jne,jne.Ois kiva löytää ja olla sellainen foorumi,missä oltaisiin kiinnostuneita vaihtamaan ajatuksia ylipäätään muustakin kuin siitä ja sen pituudesta. Kai jotenkin nykytekniikalla voitais järjestää, että anonyymina vois aloittaa ja jatkaa, jos seura on tervehenkistä-ihan kirjeenvaihdon omaisesti.Jos joku tietää sellaisia foorumeita mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan.Olisi kiva löytää henkilöitä, joiden kanssa vois pitempiaikaisesti kirjoitella.Eikö Seta tai tämä Ranneliike voisi jotain sellaista kehitellä?Nuo gaychattien lihamarkkinat ei meitä kaikkia miellytä.Tuntuu kuin jotenkin niissä olisi myyntitiskillä kaikkien arvosteltavana.Gaychateillä on varmasti paikkansa tapaamispaikkana ja hyvä niin.Varmaankin sieltäkin löytää seuraa- hyvääkin sellaista.Lähtökohdat ovat vain erilaiset. Vinkit tervetulleita!!!
Tiedoks vaan, että ihan samat tyypit sä löydät sieltä chattien puolelta, kun kiima iskee päälle. Minä itse mukaan lukien.
deitti.net vois olla hyvä paikka pistää jonkinlainen ilmoitus, vaikka sielläkin kai haetaan vaan seuraa, mutta voit tehdä sellasen ilmoituksen kun itse haluat. Ja mä voin sitten vastata siihen =) tai voit vastata mulle...
Kirjeenvaihto vois olla tosi mukavaa,vaikka mun elämässä ei kyllä tapahdu juurikas mittään. En osaa käyttää edes tietokonetta,mutta jos haluat viestitellä,niin neuvo mua tän typerän koneen käytössä!
  • 5 / 22
  • Pikkupoju
  • 27.5.2004 17:36
Kyllä mullekin tekis ihan hyvää kirjoitella jonkun kanssa, oppisin kaikenlaista ja pysyisin pois "pahanteosta"... Jokainen saa päätellä / keksiä itse mitä tarkoitan! Mulla on myös se että kun olen 14, aivan liian nuori seksiin eikä mikään "vakava" seurustelukaan varmaan ole ajankohtaista kun en oikein varmasti tiedä, mitä haluan jne. Enkä voi sanoa tietäväni mitä rakkaus oikeastaan on, miltä tuntuu kun oikeasti rakastuu. Nämä mun jutut on niin viattomia teinisähläilyjä vielä mitä muutaman vuoden päästä naureskellaan, hävetään tai haikeana muistellaan - tai jotain! ;-) Okay, meni vähän vakavaksi aiheen vierestä tms. Mut idea ois tää: Mulle saa kirjottaa.



Mut, nyt menen koirani kans lenkille!!



Have fun...
Jep, itsekin haluisin kirjekaverin tai pari jotka olisi samalla aallonpituudella muutenkin kuin vain seksuaalisen suuntautumisen pohjalta. Kavereita kun tahtoo muutenkin tulla niin harvakseltaan koska on sen verran ujo tai sitten muuten vain hankala ihminen, mutta jotenkin tuntuu että kirjoittamalla saisi ehkä ajatuksia itsekin jäsenneltyä helpommin. ( perisuomalainen kasvatuskin varmaan tulee tielle, eli tunteista ei saa puhua eikä niistä kukaan kyllä halua kuullakaan, noin irl siis :/ )



Eli tässä threadissa voikin sitten näppärästi puffata sopivia henkilöitä kirjoittamaan minulle :)



Joten jos siellä lukijoissa nyt sattuu yhtään sellaista henkilöä olemaan joilla on samankaltainen molliin viritetty perusasenne ja halua jutella kaikenlaisesta mahdollisesta ja mahdottomastakin kohtuullisen fiksun kaverin kanssa niin mikset kirjoittaisi? Sen verran toivon että kirjoittajat nyt ei mitään mahdottomia naminamihalihali-tyyppejä olisi, koska se on itsellenikin melko vierasta. Toivomuslistalla siis terveen kyynisiä ja fiksuja tyyppejä :)



Nähtäväksi jää miten pitkään menee että adminit moderoi tämän threadin pois, siksipä en tässä mitään isompia kuvauksia ala tekemäänkään. Jotenkin en vain usko että citystä mitään kavereita saa, joten olisiko ranneliikkeellä tässä hyvä sauma kuten yllä jo ehdotettiinkin?
hei,olen ollut nuorempana kovinkin innokas kirjoittelemaan,tosin vain sen ns. oiken kanssa,mutta nyt kun se oikea on olemassa,ja asiat muutoinkin seesteisempiä kuin nuorena voisin kirjoitella kirjeitä ihan oikeelle ihmiselle,ilman että hormoonit sotkee ajattelua ,ainakaan paljoa,jotenkinhan ne kai kuitenkin koko ajan jyllää.minulla ei kyllä ole tätä ihmerakkinetta = tietokonetta itsellä,mutta asun lähellä kirjastoa,että voin siellä viivähtää ja kirjoitella.en ole mikään ihmeellinen-muulla tavoin kuin sillä ainutlaatuisuudella,jolla meistä jokainen on- enkä juuri ole näissä homokuvioissa ollut mukana muutoin kuin sivusta seuraillut,ja tietenkin senverran,että olen pyrkinyt valitsemaan politiikkaan edustajakseni sellaisia ihmisiä,jotka eivät vihaa meitä.tämä nyt on aluksi tässä,jos halut kirjoittele
Into aloitti aiheesta keskustelun. Ei todellakaan tee mieli hakea pelkästä pen frendiä jostakin, missä 99,99% on pelkkiä seksihakuisa ilmoituksia.
Olisin myös valmis ajatustenvaihtoon jos sopivaa seuraa löytyisi.
Vastailkaa sitten, hyvät herrat noille edellisille kirjoittajille...
Te ujot, uskokaa jo, unohtakaa nämä kaikki sähköiset dettisysteemit. Että te niistä mitään ystäviä tule löytämään!

Teitä taatusti kiinnostaa jokin juttu tai harrastus. Siis menkää sellaisten ihmisten luo jotka ajattelevat tai harrastavat samoja asioista. Pääkaupunki seudulta löytyy vaikka minkälaista poppoota tältäkin alueelta sekä homppeleille, että ns. normaaleillekin ihmisille. Mukaan vain ihan rohkeasti, vaikka tiedän omasta kokemuksesta, että ekakerralla ujolle tällaisiin harraste porukoihin meno voi olla älyttömän kynnyksen takana. Eikä sitten kannata rueta ujostelemaan näitä hetsku porukoitakaan. Niissä löytyy vaikka kuinka paljon kivoja ihmisiä.
"Te ujot, uskokaa jo, unohtakaa nämä kaikki sähköiset dettisysteemit. Että te niistä mitään ystäviä tule löytämään!"

Ja mitäs sinulla olisi heittää väitteesi puolustukseksi?
En nyt ryhdy mitenkään sokeaksi sähköisyyden puolestapuhujaksi, mutta esimerkiksi tällaiset foorumit ovat oivia paikkoja tutustua tyyppeihin.

En todellakaan tarkoita sitä, että kannattaisi jäädä vaan sisälle naputtelemaan, eikä elää ollenkaan IRL. Mutta kaikki eivät asu sellaisissa paikoissa (ts. Helsingissä), missä voisi noin vain treffata samanhenkisiä ihmisiä, saman seksuaalisen suuntautumisen omaavista tyypeistä puhumattakaan. Ja jos minä alan jonkun kanssa kirjottelemaan sähjköisesti, ei se todellakaan tarkota automaattisesti sitä, että tavattaisiin, ehei! Ystäviin voi pitää yhteyttä muutenkin, kuin fyysisesti.

Sähkö on ihan hauska asia!
Itse tykkään kirjoitella kovastikin. Sen kautta on löytynyt hyviä ystäviäkin aikoinaan. Esimerkiksi yksi miellyttävä paikka on ollut Teksti-tv:n nuorten palsta, jossa on moni ihminen kohdannut.

Olen siis 27-vuotias heteronoloinen (Ranneliikkeen testi) mies. Katson maailmaa aika erilaiselta kannalta kuin moni muu, silä olen vammainen. Arvostan akateemisuutta, vaikken virallisesti ole sellainen itse. Pyrkimys kyllä on siihen. Harrastuksiini kuuluvat akvaariot, euroviisut, karaoke ja vapaaehtoistyö. Lisäksi voin kertoa olevani lakto-ovovegetaristi.
Itse olen tykännyt aina kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia erilaisten ihmisten kanssa. Tosiasiahan on, että harvalla gay foorumeilla pyörivistä tyypeistä kiinnostaa alapäätä syvällisemmät kokemukset. (Sen huomasin heti kun ensimmäisiä kertoja tutustuin julkisiin chatteihin ja erilaisiin seuranhakufoorumeihin).

Itse olen saanut pakottavaan kirjoittamisen tuskaan apua, että kirjoitin aikanani, about 7 vuotta sitten (Silverfox Mailing Listille - mikä on siis yksi vanhemmille gay-miehille suunnattu Amerikkalainen foorumi) juuri tämän threadin aloittajan tapaan ja... kuinkas ollakaan... erään jenkkisedän kanssa kirjoittelemme ja chattailemme messengerin kautta vieläkin lähes joka viikko. On ollut kaiken lisäksi vielä sellainen tuttavuus jonka kautta on tullut opittua monia asioita, kun on vielä ihan fiksu kaveri... Eli minusta jotenkin tuntuu, että jos pelkkää ystävää, kirjekaveria haluaa niin sen parempi mitä kauempaa... ;)
Voisin kertoa kohdalleni sattuneesta nettisuhteesta, joka saattaa tuntua typerältä mutta on näissä medioissa hyvinkin mahdollinen. Tutustuin deitti-netissä yhteen kivan tuntuiseen kundiin, jonka kanssa yritettiin tavata monta kertaa mutta kaverilla vain aina tuntui löytyvän syitä miksei tullutkaan. Jatkettiin kirjoittelua, vaihdeltiin kuvia, ja taidettiin kiintyäkin kummankin puolin, mutta rima nousi aina vain korkeammalle tapaamisen suhteen. Vihdoin tuntui että seurustelin jonkun virtuaalihaamun kanssa, ilman mitään empiiristä todistetta, onko hän edes tosi vai feikki. "Suhde" katkesi kun kaverin sunpoint-yhteys loppui. Nyt nolottaa kun joku tuntematon tietää musta henkilökohtaisempia asioita kuin monikaan. Siis varokaa nettisuhteita, niistä ei seuraa hyvää.
Yhdyn käsitykseen, että mitä kauempaa keskustelukumppani on, sitä hedelmällisempiä ovat jutut. Itse keskustelen messengerillä ympäri maailman. Tuttuja on ainakin Japanissa, Keski-ja Pohjois-Amerikassa ja Afrikassa. Kielinä käytetään englantia, espanjaa ja ranskaa. Tosin muut kuin englanninkieliset keskustelut jäävät sattuneista syistä hieman pinnallisiksi...mutta ei se yritystä vähennä :)

Kansainvälisissä chatesissa ei ole 'koodi.net-syndroomaa' havaittavissa. Ihmiset keskustelevat ja jopa ALOITTAVAT keskustelut ihan normaalisti. Siis ei 'ikäs-mitat-top/btm' tyylillä.
No ei kyl varmaan löydy Irak,Black gay miehet samoista chateistä,se on varmaa.mtv3 gay chatis ei oo ainuttakaan Irak,iran,maroc,ghana,africa mokka kikkeliä
Kyl miehii kiinnostaa minkä kokonen on kikkeli,ei kukaan halua miestä jolla 10-13cm pili,mä ainakin etsin sellasta jolla on kookas ja paksu,mieluummin ulkomaalainen esim Irak,iran,black mies
Terve,täs ois tällänen sinkku gaymies(versatile)seuraa vailla,etsin siis sinusta sinkku,18-66vuotias top,vers kaveria yhteisiin helliin hetkiin myös pitempiaikaista seuraa oon vailla,mä ammatiltani kokki,49v-183cm-78kg-sen pituuden voit kysyä sitten viestissä,asun 02 alue,Uusikaupunki,toivonkin että sulla on auto niin pääset tulemaan luokseni asun yksin,sinulla ei saa olla allergiaa koska minulla on kotona 1 kissa.joten ota heti yhteys 0417962005 tai sposti j77slaakso@gmail.com
Toivon,että olet ison omaava hellä mies.Myös ulkomaalaiset top miehet ottakaa yhteys.T.Jan
Minä haluaisin kyllä, olen syntynyt Suomessa mutta nyt asun Fuengirola, Málaga Spain
Ota yhteyttä