Miten tänne kirjoittaisivat muutkin?

  • 1 / 6
  • mark
  • 17.2.2004 23:54
Miten tänne saisi uusia "kasvoja" kun tämä pinnallisuus ja typeryys vain jatkuu sivukaupalla. Onko täällä ollenkaan intellektualeja miehiä joilla olisi jotain sanomista?
Näitä sivuja tulee vilkaistua aina välillä, mutta valitettavan huonoa luettavaa. Eipä kai täältä kannata odottakaan mitään järkevää juttuseuraa. Harmi, sillä chatitkin ovat vain täynnään "wonkaajia". WEIRD,EH?
  • 2 / 6
  • PeeKoo
  • 18.2.2004 0:14
Eräät meistä osaavat jopa kirjoittaa sanan "intellektuaaleja" oikein :-)
  • 3 / 6
  • Zeppelin
  • 18.2.2004 10:24
..niin...sehän taidetaan ihmisestä puhuttaessa kirjoittaa muotoon "intellektuelli" :)
  • 4 / 6
  • Public eye
  • 18.2.2004 10:30
markille ensinnäkin se, että aiheen mukaan ne keskustelut yleensä muotoutuvat. Aloita jokin tarpeeksi intelligentti thread, niin eivätköhän ne intellektuaaliset intellektuellit tule mukaan keskusteluun.
Ja toiseksi - intellektuaali(nen) on siis se adjektiivi ja intellektuelli taas substantiivi.

Tämä ei kuitenkaan taida välttämättä edustaa sitä peräänkuulutettua älyperäistä keskustelua...
  • 5 / 6
  • Antti
  • 18.2.2004 14:51
"Miten tänne saisi uusia "kasvoja" kun tämä ..."

Niin - mä olen itseni saanut kiinni samanlaisista ajatuksista tilanteissa, kun tunnen itseni kalustoiduksi ja osittain arkistoiduksi ilman että pysytyn antamaan mitään. Silloin kannattaa pysyä hiljaa, tietty mun tapauksessa vähän vaikeaa.