voiko heterot olla täällä?

mitä mieltä olette et voiko heterot olla täällä ja osallistua keskusteluun. itse kun keskusteluihin otan kantaa (mielestäni asiallisesti) tulee aina viestejä että mitäs hittoa noi heterot täällä tekee tai että ei täällä heterot kävisi jollei homous jotenkin niitä koskettaisi. homous ei millään tavalla minua kosketa, mutta yksinkertaisesti olen sitä mieltä että kyllä täältä löytyy heteroillekkin paljon mielenkiintoisia vinkkejä ja neuvoja.. mitä mieltä te siis olette?? eli olenko muka jotenkin "piilohomo" ollessani päivittäin sivuillanne?
  • 2 / 20
  • Hyi hitto
  • 16.1.2004 13:22
Voi voi ja voiiii... Sua tullaan rakastamaan ton viestin takia!
Eipä kyllä yhtään haittais vaikka heterot pysyttelis ihan omilla palstoillaan. *valmistautuu suvaitsemattomuussyytteisiin*
Hyvä asia ainakin siinä mielessä, että heterot voi oppia jotain homoista täällä. Keskustelu homojen kanssa hälventää epäluuloja ja osoittaa, että ihmisiä mekin vain ollaan.
Tosin monet homot saattaa suhtautua tosi nuivasti heteroihin, jotka kehtaavat tunkea heidän omalle reviirilleen, HOMOsaitille: voi kauhistus, eikö heteroilta saa rauhaa missään?
Minulla ei ole mitään sinua ja muita heteroita vastaan, Maya. Senkus pyörit täällä päivittäin, enpä minä sinua estämäänkään pysty. =)
Ja mistä vetoa, että nyt minuakin aletaan inhoamaan heteroiden liittolaisena? Hei kansa, ei tämä mikään sotatantere ole. Ei ole syytä inhota kaikkia muita, yrittäisitte mieluummin käyttäytyä sivistyneesti, sekä toisianne että heteroja kohtaan. Ottakaa asenteeksi: kaikki ovat ystäviä, kunnes toisin todistetaan. Älkää ryhtykö keskusteluihin murhanhimo silmissänne.

Ugh. Olen puhunut.
Tässä nyt sitten testataan vastavuoroisesti hlbt-ihmisten suvaitsevaisuutta, jota on vaadittu heteroilta.

Erinomainen asia, että heterot tulevat mukaan keskusteluihin ja esittävät kenties toisenlaisia näkemyksiä maailman laajentamiseksi homoympyröiden ulkopuolellekin.
Olen Johnnyn kanssa samaa mieltä muutoin, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että maassa maan tavalla. Minä *en* suivaitse tällä palstalla hetskujen arvostelua. Täällä ollaan lähtökohtaisesti homomyönteisiä ja hetskut saavat olla altavastaajina.
Esko,

Siis sinäkö täällä määräät keskustelujen sisällön ja luonteen? Epäilenpä.

Minä peräänkuulutan tasa-arvoa tänne ja kaikkialle muuallekin. En halua asettaa ketään missään altavastaajaksi. Tärkeää on, että voimme keskustella erilaisista asioista ja saada uudenlaisiakin näkemyksiä.

Esko, voit itse olla vapaasti turvallisen juustokupusi alla. Sinne minä en ainakaan aio tulla. Sinne tukehtuu.
En oikein ymmärtänyt tuota Eskon kommenttia, oli vähän niin kuin puolesta ja vastaan. Ehkäpä Eskoseni täsmennät mitä oikein tarkoitit.
Taas tuohon alkuperäiseen, Mayako se oli?
Tietenkin, päivänselvää ja toivottavasti viihdyt jatkossakin.
Asian voi heittää ihan nurinpäinkin... Saako homo osallistua muilla palsotoilla keskusteluihin?
Lainaus ranneliike.netin toiminta-ajatuksesta (vai miksi sitä nyt sanoisi):

"Haluamme olla "Homokansan yhdistävä tekijä" - kaikkien homojen kohtauspaikka, tietolähde ja keskustelufoorumi."

Tässä ei tietenkään sanota, että pääsy heteroilta kielletty. Mutta itse en menisi saitille, joka olisi "heterokansan yhdistävä tekijä, kaikkien heteroiden kohtauspaikka." Miksi menisin?

Moni on valittanut homokapakoissa tirkistelevistä heteroista, minulle tulee nyt vähän samanlainen fiilis hetskuvierailuista täällä.

Mutta tosin on sanottava, että ennen tämän keskustelun aloitusta en huomannut heteroita täällä olleenkaan, joten ehkä on turha tehdä asiasta kovin suurta numeroa. Mutta kun kerran kysyttiin...
" Minä *en* suivaitse tällä palstalla hetskujen arvostelua. Täällä ollaan lähtökohtaisesti homomyönteisiä ja hetskut saavat olla altavastaajina. "

Itse hetskuna ihmettelen tuota kommenttia. Lähtökohtaisesti homomyönteisiä... eikö hetero voi olla homomyönteinen? Itse ainakin olen omasta mielestäni. Vedän herneet nenään samantien, kun törmään jossain homovastaisiin asenteisiin.

Käyn silloin tällöin tällä saitilla katselemassa, onko mielenkiintoisia juttuja, mutta olen ollut arka osallistumaan, juuri siksi, että pelkään hiukan tuota turistinleimaa. Onneksi näköjään on niitäkin, jotka toivottavat meidät tervetulleiksi.
Satuin kurkistamaan tällekin sivulle ja huomasin, että joku joko tahallaan tai tahattomasti kommentoi samalla mimellä, kuin mitä itse täällä käytän. Väärinkäsityksiltä välttyy, kun klikkaa nimeä. Olen itse niitä ihmisiä jotka ovat totunet vastaamaan sanomisistaan, tekemisistään ja tekemättä jättämisistään, joten minun viesteissäni on liitteenä aina myös sähköpostiosoitteeni.
Tosin tuo kaveri joka tällä palstalla samalla nimellä esiintyy kuin minä, ei omaa kommentistaan päätellen sellaista avarakatseisuutta ja suvaitsevaisuutta jota itse pidän arvossa.
Nämä palstat kun ovat mielestäni tarkoitetut kaikille ikään, sukupuoleen, rotuun tai seksuaaliseen suuntautuneisuuteen katsomatta.
Totta kai voi, vaiks aina on kuitenkin joitain idiootteja valittamassa:)
älä jälkimmäinen esko revi pelihousujas. ei kukaan sun nikkiä välttämättä oo ´varastanut´, onhan maailmassa muitakin eskoja. ei se nimi ole sun yksityisomaisuutta.

en kyllä tajua, miksi homomyönteisyyden pitäisi tarkoittaa heterovastaisuutta tai sitä, että heterot ovat ´altavastaajina´. tai toisinpäin. jos nyt vaan antaisimme kukkien kukkia.
Niin, miksi on ensimmäisenä oletuksena että heterot arvostelevat homoja?

Jos sitten arvostelevat, niin eikö homot tee sitä samaa heteroista?

Minun puolesta heterot saa olla ja kirjoittaa täällä, ei kai meillä kenelläkään ole oikeutta rajoittaa sananvapautta?
> Niin, miksi on ensimmäisenä oletuksena että
> heterot arvostelevat homoja?

Vuosisataiset perinteet kuihtuvat hitaasti. :)

Itse olen myös sitä mieltä, että tervetuloa vain, mutta kannattaa kirjoitellessaan muistaa, että ihmiset tulevat tänne kaiken maailman soneraplazojen sijaan juuri silloin kun haluavat keskustella asioista homojen näkökulmasta. Tämä on niitä harvoja paikkoja, missä vastauksena ei (yleensä) ole "pitääkö teidän koko ajan esitellä sitä homouttanne".
kiitos kiitos kaikille... siis.. ensinäkään en ole osallistunut tähän "pitääkö teidän kokoajan esitellä homouttanne" vaan mielestäni ON erittäin positiivista jos kaksi homoseksuaalia uskaltaa näyttää tunteensa. tosin ymmärrän senkin että kyllä se varmasti vaikeata on kun on niin pirusti näitä "homous on sairaus" tyyppejä... noo onneksi oma ihana paras kaverini uskaltaa näyttää homoutensa.. hänellä on poikaystävä ja ihan onnellisilta näyttää.. itselläni ei ainakaan ole homista kuin positiivinen kuva. onhan tietenkin niitä "idiootteja" jotka kehtaavat puhua mitä sylki suuhun tuo, mutta kyllä niitä meistä hetskuistakin löytyy! ja paljon! mutta vielä kerran kiitän kaikkia jotka mut suvaitsevaisesti vastaan ottaa! kiitos!
Maya olen kanssasi samaa mieltä mitä ajatuksia kertoilit, ja luulen että olemme pienen askeleen lähempänä toisiamme?
Olen tuntenut että ollessani täällä olen kuin heikoilla jäillä,(eli saanko sanoa asioitani ja mielipiteitäni?) mutta siitä huolimatta on jokin saanut minut kertomaan ajatuksiani teille.Olen joskus tuolla satissa mutta yleensä olen arka ottamaan puheeseen kantaa siellä keskustelu useinmiten on niin pinnallista eikä siellä puhuta mitään ns. henkevää ja ajatuksellista, no oma mielipiteeni.Mielestäni kaikilla on oikeus mihinkään ominaisuuteen takertumatta saada olla missä milloinkin haluttaa ja vaihtaa ajatuksia jos siltä tuntuu,antaa varmaankin laajuutta ja vaihtelua kun erilaiset persoonat vaihtavat ajatuksia ja mielipiteitä.
Toivottavasti en ärsytä teitä,(paljoo ainakaan.)