Kiusantekoa ja sensuuria

Monta kertaa on vahvistusviesti jäänyt saamatta sen jälkeen kun postasin kehotuksen ostaa tanskalaisia tuotteita ja rikkoa muslimien boikottia nimellä Pora-liike. Ajattelin tämän ensin johtuvan jostain viasta, mutta sitten huomasin, että kun vaihdan nimimerkkiä niin viestit tulevat normaalisti.

Tämä on taas musulmaani-Juhanin tapa yrittää sabotoida vapaata keskustelua. Mikset JuhaniV muuta Gazan alueelle hengenheimolaistesi pariin?

Kun Jehovan todistajat sulkevat ihmisen järjestönsä ulkopuolelle, sitä pidetään hengellisenä väkivaltana. Mitä väkivaltaa on se, että te haluatte jatkuvasti sulkea minut yhteisönne ulkopuolelle mielipiteideni takia (kun ne mielipiteet eivät ole edes homofobisia)?

Älkää tulko polttamaan Tanskan lippua ikkunani alle!
Mitä kummaa?

Olen täysin pihalla mistä nimimerkki Catsy puhuu. Oletan tulleeni sotketuksi nyt johonkin väärään asiayhteyteen.

Juhani
Ylläpitoakin kovasti kiinnostaa, että mitä "Catsy" mahtaa kirjoituksellaan tarkoittaa. Kuin myös se, miten tämä olettaa Juhanin liittyvän asiaan.

Ainakaan ylläpidon palautelaatikkoon ei nyt ole pudonnut viestiä vahvistusviestin saapumatta jäämisestä.
  • 4 / 17
  • Pora-liike
  • 5.2.2006 12:14
"Ainakaan ylläpidon palautelaatikkoon ei nyt ole pudonnut viestiä vahvistusviestin saapumatta jäämisestä."

Vahvistusviestejä on jäänyt saapumatta monta.
  • 5 / 17
  • Pora-liike
  • 5.2.2006 12:17
Hotmail-osoitteeseeni vahvistusviestit eivät pääsääntöisesti mene, edes viiveellä, yahooseen kyllä. Ylläpito voi ottaa tämän palautteena.
Olisikohan Hotmail tulkinnut vahvistusviestin roskapostiksi? En itse käytä Hotmailia, mutta netistä löytyy sivuja, joissa neuvotaan, miten toimia, kun vahvistusviestiä ei kuulu. Hotmailissa on ilmeisesti Junk E-mail kansio, jonne roskaposti talletetaan ennen tuhoamista. Vahvistusviesti saattaa löytyä sieltä. Hotmailille voi kertoa, että tietystä lähteestä tuleva sähköposti ei ole roskapostia. Lisätietoa esim:

http://www.mailermailer.com/support/general/bulkmailfolder.ttml
Monet web-sähköpostipalvelut tosiaan ovat nikotelleet vahvistusviestien kanssa. Viesteistä on kyllä yritetty saada vähemmän roskapostimaisia, mutta mm. selkeyden vuoksi viestiin tehdyt rivinvaihdot tuntuvat ärsyttävän roskapostisuotimia suuresti. Yllä Juksterin viestissä jo tulikin ohjeistusta siihen, miten tilannetta voi koettaa parantaa. Täytyykin laittaa sivustolle vähän tarkempia ohjeita tällaisia ongelmatapauksia varten.

Edelleen olisin kiinnostunut kuulemaan, miksi Juhani otettiin tässä keskustelussa esiin.
taitaa catsyparka luulla, että juhani on töissä ranneliike.netissä :D

ainakin mulla on alusta asti toiminut vahvistusviesti hotmailiin ongelmitta. viesti kolahtaa inboxiin sekunneissa. edes ensimmäinen ei mennyt roskaposteihin. toisaalta, asetukseni eivät varmaan ole kaikkein tiukimmat mahdolliset. eli kyllä se hotmail voi myös toimia.

tällainenkin itsestäänselvyys kävi mielessä: oliko osoite varmasti oikein kirjoitettu jos inboxiin ei kuulu mitään?

hyvää runebergin päivää!
Catsy/Pora-liikkeen viesti on perusteeton ja minua loukkaava. Odotan anteeksipyyntöä.

Juhani
"JuhaniV
05.02.2006, 13:26 Catsy/Pora-liikkeen viesti on perusteeton ja minua loukkaava. Odotan anteeksipyyntöä."

Meillä täällä länsimaissa on sananvapaus.
"Edelleen olisin kiinnostunut kuulemaan, miksi Juhani otettiin tässä keskustelussa esiin".

JuhaniV:llä on pitkä joskaan ei ansiokas kunnostautuminen länsimaisen sananvapauden sensuroijana silloin kuin mielipide ei vastaa hänen maailmankuvaansa. Koska julkisesti kehotin ihmisiä tukemaan ahdingossa olevia pohjoismaalaisia elintarviketyöläisiä murtamalla muslimien boikottia, tiesin jo etukäteen ettei tällainen mielipide miellytä JuhaniV:tä.
Kun sähköpostivarmennus rupesi pykimään käyttämälläni nimimerkillä, arvelinkin heti että tähän liittyvää päänmenoa on minulle luvassa etenkin kun kukaan muu ei ollut valittanut sähköpostivarmennuksen toimimattomuudesta.

Kehotan ihmisiä edelleen nauttimaan länsimaisesta sananvapaudesta ja meiluiten tanskalaisoluen ja Arlan juuston kera!
Mitä JuhaniV:llä on sinun Ranneliikkeeseen postaamiseen liittyvien ongelmiesi kanssa tekemistä, Poris/Catsy?
Kun täällä nyt taas kerran mätkitään täysin asiaan kuulumattomia ihmisiä, niin voinen kertoa, että jos jonkun henkilön viestien lähettely tarkoituksellisesti estetään, niin kyllä se myös selkeästi ilmoitetaan siinä vaiheessa kun yrittää viestiä lähettää. Jos taas on ongelmia jossain muualla, niin niiistä SAA ilmoittaa, ennen kuin aletaan parkua vääristä asioista väärille ihmisille.

Jos jokin täällä ei toimi, niin oikea osoite kitinälle on _minun_ sähköposti/postiloota (tai sivuston palauteloota).
Tethys kirjoitti: "Kun täällä nyt taas kerran mätkitään täysin asiaan kuulumattomia ihmisiä..."

Sehän on kuulemma vain tätä meidän länsimaista sananvapautta.
Ja taas hiekka lentää tälläkin hiekkiksellä.

Nähdäkseni sivuston ylläpidon / henkilöt Ranneliikkeen takana löytyvät> http://ranneliike.net/ranneliike.php?alue=porukka
enkä ainakaan itse löydä sieltä JuhaniV:tä.

Onhan toki monta muutakin ilmaista email-boxia olemassa kuin hotmail. Miksi ette käytä niitä, jos hotmail mättää? Sähköpostiviesteistä valitettavan suuri osa on roskapostia ja spämmiä, joten roskapostisuodattimet ovat tarpeen - toki voitte myös rekisteröityä käyttäjiksi niin ei ainakaan tuo vastausviestien rumba haittaa.

Jos on itse valinnut rekisteröimättömyyden "statuksesksi" tämänkin forumin osalta, täytyy vain sietää, mitä kolmas osapuoli palveluillaan tarjoaa - tuskin ylläpito pystyy säätämään kolmannen osapuolen (valitsemanne sähköpostipalvelun) toimivuutta.
"tuskin ylläpito pystyy säätämään kolmannen osapuolen (valitsemanne sähköpostipalvelun) toimivuutta."

1) Hotfailin kanssa ei ole ongelmia ollut muuten.
2) tässä viestiketjussa ilmoittautui henkilö joka sai vahvistusviestin postilaatikkoonsa Hotfailiin sekunnissa, niin kuin minäkin sen saan jos se viestivahvistus sattuu toimimaan.