Ä´re ingen som har nå åsikt här nån gång

  • 1 / 3
  • RåOmelett
  • 14.12.2003 23:25
tyst som bakom graven verkar det som det är.. synd som den. Hör av ej alla svenskkunniga eller dom som vill yttra sej om något. Vad säjs till exempel om diskussionen som jag läste på politiikkaa sidan här om att Aho skulle varit bättre som president än Haloska!!??? nån som läst några österbottniska avisor då under år 2000 våren, vet säkert vilka hans supportrar var ( alltsä Ahos ) och vilka och hurdana åsikter dom hade ( har väl fortfarande ). T.ex synen på sexualla minoriteter... om man skulle bytt ut ordet homosexuell i dom inläggen mot "neger" eller "jude" hade man antagligen fått åtal... menar jag.. en enkell RåOmelett:)
  • 2 / 3
  • niiskuneiti
  • 15.12.2003 19:29
Int så livlig här har jag märkt... Tyvärr. Men klart är i alla fall att Halonen är mycket bättre president än Aho sku nånsin ha varit.
  • 3 / 3
  • marina
  • 16.12.2003 11:06
Visst funderar man på att varför är det inga svenskspråkiga som vill föra en diskussion på nätet när det en gång finns möjlighet. För det är ju ändå en hel del finlandssvenskar som följer med diskussionerna här.
Kan ju passa på att samtidigt meddela om att det på torsdag, den 18.12 kl. 19.30 är knytkalas här i kronoby på Seta. Ta med något gott att äta och lite julstämmning. Meddela gärna på förhand om du är på väg.

Marina