Lahteen jotain elämää!!!
niin... vaihdammeko iltaa? jos vaihdamme niin mikä olisi uusi? minulle sopii nykyinen yhtä hyvin kuin kaikki muutkin..
Lahdessa näyttää aktiivisuutta olevan ihan kohtuullisesti. Löytyisiköhän sieltä innokasta porukkaa järjestelemään esim. isompia bileitä muutaman kerran vuodessa tjsp? Aktiivisuuden perusteella voisi nimittäin ajatella, että kysyntää olisi...
..nyt vasta aloin lukea tätä ketjua, ja huomasin että olette tapailleet siis jo alkusyksystä saakka?
itse tossa jo kyselinkin että onko lahdessa mitään setaa tai vastaavaa mikä järkkäisi jotakin.
mutta mikä teidän porukassa on ollut ikähaarukka, ja onko miehiä sekä naisia ollut mukana?
Joo, se illanvaihto voisi ehkä olla elvyttävä toimenpide. Mulla kylläkin koulun lopputyö pitää sen verran kiireisenä etten voi olla varma kerkeänkö käymään uutenakaan päivänä. Mutta ehdotuksia, ihmiset. Joo, uudelle tiedoksi että meidän kafferinki ei ole vähään aikaan tainnut kokoontua kaikkien kiireiden vuoksi. Mutta kiinnostusta olisi edelleen. Jos joku haluaa meidän " kerhoon" mukaan, niin tänne tapaamisehdotuksia, kiitos, niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa.. Porukka pitäisi saada takaisin kasaan ennen kuin voi ajatellakaan bileitä yms.
ja vielä edelliseen jatkaen..
sekä miehiä että naisia on mukana. iästä sen verran, että itse taidan olla joukon nuorin.. 18 vuotta ;) no joo.. mukaan vaan jos kiinnostusta löytyy!
eikun päiviä ehdottelemaan.. ensiviikolla penkkarit yms joten en itse silloin pääse.
Tän threadin perusteella voisi ajatella ett Lahden elämä voisi olla tosi aktiivista. Tosin vertailun vuoksi pitäisi perustaa 'Helsinkiin jotain elämää!!!' viestiketju jos vastausten perusteella haluaisi johtopäätöksiä vetää.
Heissan! Kiva huomata että Lahdessa on sittenkin "SETAn" kaltaista toimintaa! Olen juuri kaupunkiin muuttamassa töiden perässä ja kovasti olen innoissani lähtemään mukaan kahvittelemaan ja muuhunkin toimintaan, jos/kun sellaista saadaan aikaiseksi! Lähden mielelläni myös toimintaa luomaan jos muitakin innostuneita löytyy.. Kokemusta siitä hiukan on täältä Joensuusta!
Ilmoitelkaa taas milloin on kahvitteluja niin yritän vuorotyön puitteissa päästä paikalle..
Ja mailiakin saa laittaa tulemaan niin voin lähteä kahvittelemaan muulloinkin.. uusia tuttavuuksia kun kovasti sieltä päin kaipailisin! (Yrittää estää kulttuurishokkia ja koti-ikävää.)
Terveisin, Anu. Tällänen 24 v. lepakko tyttö.
Olisi kiva saada lisäinfoa tapaamisista jne, lähtisin mielelläni mukaan =).
onko täällä lahdessa mitään sellaista baaria mihin olisivat bisset ja lesbot "pesiytyneet"?
olisi kiva tyttöystäväni kanssa tutustua.
Paha sanoa.. omien tietojeni mukaan ei ole mitään baaria, mihin meikäläiset olisivat pesiytyneet.
Hei.. miten on.. jatketaanko niitä KE tapaamisia, kun ei muitakaan ehdotuksia ole tullut?
Terve vaan. Muutin justiinsa lahteen ja kiinnostais kovasti tulla noihin tapaamisiin jos ne jatkuu, mutta just keskiviikko ei käy ollenkaan. Jos ei muita ehdotuksia ole tullu nii käviskö esim. sunnuntai..?
moi
mun mielestä sunnuntai olisi hyvä ja rauhallinen päivä viettää homotapaamista :) olisi mukava taas tavata teidät kaikki vanhat ja uudet ihmiset :)
Sunnuntai ainakin minulle sopisi hyvin ,samaa mieltä tuosta et rauhallinen päivä ja ravintola Teerenpeli paikkana hyvä.
Sunnuntaille ääni multakin.
Onko Lahdessa/tässä teidän seurueessanne yhtään alle 30v naista?
itse olen alle 30v ja kaipaisin oman ikäistäni seuraa....
:)
ei kyllä kovin tuo krapulapäivä houkuttais tapaamiseen...
Sillä se lähtee, millä on tullutkin. Teerenpelistä saa myös olutta :)
Hei!
Mitenkäs on.. Järjestyykö ensi sunnuntaille (5.3.) tapaaminen? Keskiviikot näyttää mulla ainankin seuraavat viikot olevan iltavuoroa joten tuo sunnutai sais multakin kannatusta..
Itse lupaudun olemaan sunnutaina paikalla.. (jos ei jotain aivan kamalaa tapahdu) Kyselen siis onko muita tulijoita ja ehdotuksia kellon ajasta?!
Tää tyttö kaipaa jotain elämää Lahteen juuri muuttaneena! Foorumissa tuntu olevan muitakin samasta asiasta kärsiviä.. Ja alle 30 v. naisia kaipailevia.. Tähän 24 v. misuun saa ottaa maililla yhteyttä! =O)
~Anu~
sunnuntai käy myös minulle näillänäkymin. elikkäs mukaan vaan..
ja tosiaan.. pistäkää kellonaika.. (itse en liiku ennen puoltapäivää ;D)
Tuo sunnuntai kävis mainiosti :)
Sunnuntai käy, mihin aikaan vaan kunhan ei aamusta..
Kiva huomata, että Lahdesta tuntuu löytyvän lisää porukkaa tapaamisiin (jotka ovat olleet aikas pitkällä tauolla). Minä ja mieheni olemme valmiit tulemaan sunnuntaina Teerenpeliin, jos saamme kisavieraat sitä ennen kotimatkalle. Mikä olisi sopiva aika? Olisiko 18.00 okei aika? Muita ehdotuksia?
18.00 käy mainiosti.
18.00 sopii hyvin. Nähdään siellä sitten.
Moiks! Olen asikkalainen kundi enkä pääse nyt, mutta kelpaavatko mukaan varttuneemmatkin heput, edes kahvin tarjoajiksi?
mukaan vaan.. ei tässä mitään ikärasisteja olla =)
Meidän kisavieraat jäävät vielä yhdeksi yöksi, joten emme pääse tapaamiseen mukaan. Ollaan mukana kuitenkin fiiliksissä. Tutuille terveiset, ottakaahan uudet immeiset lämmöllä vastaan. Toivottavasti tapaamme lähiaikoina. :)
en pääse tulemaan ja tästä kiitokset autoliikenteen lakolle. eli linja-autoliikenne loppuu koivistonauton osalta klo 18.00.. kotiin pääsy vaikeutuisi "hieman" :(
Samoiten käy täällä.. Kun linjuri ei kulje, on pakko jäädä kotiin! Harmi.. =O(
Pidetään foorumilla kuitenkin taas keskustelua siitä milloin seuraava kokoontuminen kahvittelujen merkeissä voisi olla.. Yritän päästä paikalle.. Kunhan saavat taas nuo lakko-asiansa sovittua.. mokomat! =oZ
Jos tänään kahvittelussa on ihmisiä paikalla niin hörppikää minunkin puolesta! =O)
Ja edelleen.. Mailia saa lähetellä ja kahvi kutsuja otetaan muutenkin vastaan! =O)
~Anu~
Sairastaupauksen vuoksi pitää täältäkin perua :(
Voispa tuonne nyt tulevana Sunnuntaina 17-18 aikoihin poiketa "kahville" . Onkohan muita tulossa ?
Minä olen iltavuorossa töissä tänään ja mieheni on harrastustensa parissa. Ensi sunnuntai on vapaa, joten silloin me voisimme tulla paikalle. Tulkaa muutkin! :)
Parisen tuntia istuin Teerenpelissä tänään (17:50- 19:30)..muutamia katseita luoden naapuripöytään ..kysyä kehdannut en, eikä tarjoilijakaan ollut tietonen asiasta..joten poistuin paikalta..
Tähän miitegeihin tarvittas ehdottomasti joku joka tietäs ketä on, jos on paikalle tulossa..ja vähän parempaa tiedottamista..muuten tämä menee ihan hakuammunnaksi..itsekin voin toki antaa numeroni halukkaille ja muullakin tavalla olisi kiva saada yhteyksiä..siinä mielessä että oikeesti saatas porukka kokoon..ja olis parempaa tietoa..milloin vietämme seuraavan kerran kivat illan istujaiset Teerenpelissä..Tähän vielä lisätäkseni..annoin oman panokseni Lahden Setan toiminnalle..silloin kun se vielä oli.
Terkuin Olli c",)
Olen tulossa ens lauantaina Lahteen keikalle (todella pitkästä aikaa, toim.huom. ;) ) Kandy Clubille, La Vidaan. en tiedä onko paikka teidän tiedossanne enkä itseasiassa tiedä itsekään tarkemmin missä se on jne.
luvassa kumminkin reilu kolmetuntinen housea isolla sydämellä Danceteria stailiin. :)
see u on the dancefloor -
ana.
Heissan taas!
Olen kyllä samoilla linjoilla Ollin (jos saa sinutella) kanssa.. Tapaamisiin olisi hyvä luoda jotain rutiinia ja järjestystä.. Ja tiedottamiseen panostettava jos halutaan oikeasti saada porukkaa mukaan! (Itse ainakin kannatan ajatusta..!) L-koodin "kaavio" -periaateella ja puskaradiolla tiedotus kyllä jotenkin kai toimisi mutta ensin pitäisi saada toimintaa siinä mittakaavassa että se alkaisi puskaradiossa levitä.. ;O)
Itse voin kyllä lupautua hommaa järkkäilemään! ..varsinkin jos kaveria hommaan löytyisi.. Olen valmis antamaan myös omaa numeroani yhteydenottoja varten (tosin vuorotyö aina sotkee soittelua.. mutta viestit kulkevat aina). Ja yhteydenottoja muutenkin olisi kiva saada! (Ja teillä kaikillahan jo on maili-osoitteeni!!)
Mutta.. SEURAAVA TAPAAMINEN: Sunnuntaina 19.3. klo 18 tutussa paikassa.. Saavun paikalle jos en toisin ilmoita. Tuntomerkkejä kai olisi hyvä antaa niin tunnistatte.. ööh.. hih.. Lupaan pitää mustaa pipoani päässä jossa lukee ELUKKA! ;O) Mutta ilmotelkaa ootteko tulossa paikalle..
~Anu~
uskaltautuiskohan sitä paikalle...
Hei.. Senkun vaan uskaltaudut! ..ja muutkin..! Oon ite kanssa ekaa kertaa mukana.. Oon tulossa ja tuon 2 muutakin (minullekin) uutta tyttöä mukanani.. Isommalla porukalla on (pelottavampaa mut) varmasti myös mukavampaa! Keksitään jotain yhessä.. Kahvitellaan ja höpötellään..! =O)
Ja kyllähän sieltä pois pääsee jos tilanne käy liian pelottavaksi! ;O)
Huomiseen..! Odottelen sielä ELUKKA-pipossani..! ;O)
~Anu~
.. saa nyt nähdä.. :/ mäkin tulisin sitten tyttöystäväni kanssa jos tulisin.. jotenkin vaan tuntuu niin.. emmä tiiä.. järjestetyltä, niinkuin se tietysti onkin.. mutta.. :)
Hei!
Ajattelin kiitellä näin foorumin kautta kaikkia eilen paikalla olleita tytsyjä! ;O)
Paikalla meitä oli 5 naista eli ylitti odotukseni..! ..hih..
Oli todella mukavaa istua kahvilla ja jutella mukavia.. tutustua! Ollaan yhteyksissä! ;O) Uusia tapaamisia pitää sopia..! Ja uudet ihmiset kanssa lähtemään innolla mukaan! Ei eilenkään kukaan purrut eikä edes raapinut..! ;O) Läppä oli rentoa ja meno villiä! (..tai toisinpäin!)
Ilmoitelkaa rohkeasti milloin haluaisitte kahvitella niin kokoonnutaan..! (Tämä koskee kaikkia..)
~Anu~
ai siis paikalle saapui porukkaa? sepä kiva. :) me vaan ujona käveltiin ohi tyttöystävän kanssa.. mutta ei edes kurkittu sisälle. ei me vaan uskalleta..
Moi! Onko nyt sunnuntaina ihmisiä menossa Teerenpeliin? Meitä olis kaksi lepakkotyttöä tulossa :D
Hei!
Jos ihmisiä vaan on tulossa Teereen sunnuntaina niin sitten tulen minäkin! =O) Miten ois taas se tunnettu klo 18..? Muutakin aikaa voi ehdottaa..! Mulla on koko päivä vapaata! jeah..! =O) Istuskelen sielä taas "ELUKKA" -pipossani.. hih..
Ilmotelkaa itestänne! ..niin treffataan sunnuntaina! =O)
~Anu~
Voisimpa tuossa 17 jälkeen tulla..
Onpa hienoa, että täällä on käyty näinkin paljon keskustelua sitten viime käyntini sivustolla! Harmi, että tapaamiset eivät ole järjestyneet kovin hyvin.
Sain äidillä lainassa olleen tietokoneen takaisin, joten olen taas mukana tietovirrassa ja mahdollisesti tapaamisissakin. Sunnuntaisin vedän meditaatiota välillä 17-19, joten en valitettavasti pääse paikalle. Pahoin pelkään, että baari- ja bile-innottomuuteni tekee minusta muutenkin vähän huonon järjestämään tapaamisia kuten viime syksynä.
Apuva..! Huomenna on jo sunnuntai.. Jaiks! Kylläpä aika taas rientää.. =O)
Mulla on tosiaan koko päivä huomenna vapaata ja kaipaan kovasti jotain sosiaalista actionia, joten minähän voin istua Teeressä vaikka koko päivän.. heh..
Eli monen aikaan ihmisiä ois tulossa /pääsis paikalle?
Olli.. 17 jälkeen! Ok!
Pandaka.. pääsetkö ennen tai jälkeen.. Sun meditaation vetäminen kiinnostais kovasti! =O) Pääsiskönäh tää tyttö mukaan..?
myssy_ Monelta ootte liikenteessä?
sahhis.. Jos ootte maisemissa niin tulkaa käymään! =O)
..kaikki muut joita en nicillä maininnut.. monelta?
Oon paikalla nyt siis ainakin jo tuollon klo 17.. Viimeekskin ilta veny 8 jälkeen joten voi paikalle tulla myöhemminkin..
Ja hei.. ei mitään tapahu jos ei laita tapahtumaan.. Tulkaa/uskaltautukaa sisälle ja kattomaan mikä tilanne.. edelleenkin.. kyllä sieltä pois pääsee jos ei viihdy.. Eikös sitä mielummin surkuttele jotain sellasta mitä teki kun sellasta jota jätti tekemättä..?! tai noh.. tilanne sidonnaista mutta.. Elämälle on annettava jotain että voi jotain saadakin..! =O) Lupaan että puren vaan nätisti pyydettäessä! ;O)
Terv. Anu "The ELUKKA" ;O)
Minä otin jo ennakon eli istuin eilisiltana tovin Teerenpelin savuttomalla puolella. Nyt olen pakkaamassa kamoja, sillä suuntaamme tänään Tukholmaan. Siksipä tapaaminen jää jälleen kerran väliin. Ensi sunnuntaina olen töissä 21.00:een asti, joten se taas siitäkin.. Emmeköhän kuitenkin jossakin vaiheessa törmää?!
Eipä meilläkään mitään suurempia suunnitelmia ole tälle päivlle. Aika kun aika on hyvä :)
Ihan hyvin sujui miitit (kukaan ei purrut)..oli ihan kiva vaihtaa ajatuksia ja suunnitella jatkoa paikalla olleiden kanssa. Sunnuntai ainakin minun mielestä voisi olla ihan vakiopäivä Ja paikkana Teerenpeli.
sunnuntaina, teerenpelissä, monelta?
Olisiko tuo 17-18 aikoihin hyvä ?..itselle ainakin sopisi
Moih!
Sunnuntaina taas ehottomasti Teereen! =O) Viimeekskin oli niin mukava höpötellä ja puhuu asiaakin!
Se vakio klo 17,18 -> kuulostaa hyvältä!
Nähdään siis sielä..! Pidän taas ELUKKA piponi päässä niin tunnistatte mut ainakin.. ;O)
~Anu~
Heips,
Voiskos toi tapaaminen olla vaikk' pääsiäislauantaina tai sitä seuraavana viikonloppuna. Ehtisikö tää viesti kokoontumisesta kulkea paremmin? Ja fiilisteltäis paikalle ekakertalaisetkin :) Itse oon aprlilipäivänä muualla. Oon nelikymppinen upea nainen ja vastaavat vois liikehtiä Lahteen vaik kauempaakin! Tosin tykkään tutustua kyllä kaiken ikäisiin naisiin ja miehiin.
Itse ainakin nyt Sunnuntaina tulossa..Lauantaikin vois toisaalta olla ihan hyvä päivä..pitäs vaa olla aika alkuillasta/ päivällä..? .Teerenpeli on kuitenkin aika pieni paikka, ja aika täynnäkin loppuiltaa kohti.
Juu, sunnuntaina taas Teerenpelissä :D
Oliko kukaan muuten käynyt kattomassa siellä Setan foorumisssa mitä siellä tapahtuu?
Minäki pääsen vihdoin sunnuntaina jos nyt ei taas jotain kummallista tapahdu.. Siellä setan foorumin miitissä on käsittääkseni vähän nuorempaa porukkaa, joten teerenpeliin moni ei sieltä pääse.
Moikka!
Sunnuntaisin viiden ja seitsemän välissä en tosiaan pääse tapaamisiin meditaation takia. Tosiaan, meditaatiosessiota ehdotettiin kerran aiemminkin =).
No..olimpa Teerenpelissä tänäänkin.vähän aikaa..oli samalla oiva tilaisuus kysellä..miten ko ravintola , ja se miten siellä näihin meidän meetingeihin siellä suhtaudaan..eli sain myönteisen vastauksen niin henkilökunnalta kuin myös "portsarilta" (tarjosi jopa tupakan)Eli Teerenpelissä ainakin voidaan olla..ja järjestää näitä tapaamisia..kunhan siitä ei ko ravintolalle ole haittaa..paikka sinällään ei halua mitään gayraflan mainetta..mutta ei heillä saamani tiedon mukaan ollut mitään sitä vastaan että ko paikka mainitaan em foorumeilla(kävin pitkää ja harrasta keskustelua heidän kanssaan)..ainoan miinuksen paikka sai siitä..tosin kyllä ihan ymmärrettävää..koska olutravintola on..eli tuli jyrkkä ei alaikäisille..Mainittakoon vielä että tuolla toisella foorumilla em ravintola Hiidenkivi suhtautui asiaan vähän paremmin..
Heissan taas!
Ja niin on tämänkin sunnuntain illanistujaiset Teeressä ohitse! Mukavaa oli taas jälleen! =O) Porukkaa oli mukana 8 henkee ja saatiin jos jonkinlaista keskustelua aikaiseksi.. Huumorin kukka kukki ja nauraa sai (itselleenkin)! ..heh.. ;O) Kiitos suuri kaikille mukana olleille!
Kovasti oli kaikilla intoa keksiä lisää toimintaa ja tapahtumaa Lahden homo-väelle..
Ensi viikonlopuksi suunniteltiin seuraavaa:
Lauantaina 8.4. on LEFFAILTA.
Treffataan Sokoksen ovella (Rautatienk. ja Aleksanterin risteyksessä) klo 16:30.
Siitä mennään kauppaan ostamaan mässyä ja muuta purtavaa yhdessä.. Omaakin ruokaa voi nyyttäri-periaatteella ottaa mukaan..
Sitten haetaan leffa Film Townista ja mennään keskustassa sijaitsevalle yksityisasunnolle <johon kiltit lepakkotytöt ..ja heidän mirrinsä.. ;O) ovat meidät toivottaneet tervetulleiksi> viettämään iltaa leffan, musiikin, hyvän ruuana ja seuran pariin. Tarkoituksena olisi mahdollisesti jatkaa iltaa myöhemmällekin ja vaikka buariloihinkin.. =O)
Jos Leffailta kiinnostaa niin ilmoita tulostasi foorumin kautta niin tiedetään odotella Sokoksen kulmilla..!
Tavallisen sunnuntai miitin vois kumminkin pitää myös.. Ilmoitelkaa mitä mieltä olette..!
~Anu~
ei mutta toihan kuulostaa tosi hyvältä!
Ihan kiva ja rento meininki oli :) Tuo Sunnuntai ainakin minun mielestä voitaisiin pitää vakiopäivänä. Kiva idea myös tuo leffailta, johon ainakin itse näillä näkymin pääsen. Jonkin verran oli myös kyselyä Helsingin paikoista ,oheisesta linkistä löytyy..
http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=alu1Mitä vain ja mihin aikaan tahansa voi laittaa mulle numeroon +35850-9276188..vastaan kyllä kaikkeen asialliseen . Toki myös tuo antamani numero on käytössä, jonka annoin viime tapaamisilla..kyseessä on prepaid liittymä..mutta jos täällä jonkin numeron annan..niin se on ehdottomasti minulle..Oikeammin tuo numero siis on 050-9276188
Joten tehdään Lahdesta vähän parempi paikka myös meille " vähemmistö ryhmälle" itse aion ainakin jatkossa olla mukana. hyvä alku on ainakin jo saatu..ja jatketaan tästä..eikö vain..eli rohkeasti mukaan niin jo tutut kuin uudetkin..viimeksikin meillä oli ihan hyvää keskustelua..ja rentoa meininkiä..ja tästä on hyvä jatkaa..eli ainakin minun puolesta rohkeasti mukaan vain, ei siinä ainakaan mitään häviä,
Heissan!
Ajattelin ilmoitella ja varmistaa että olen lauantaina tulossa! =O) Reissaus saa jäädä väliin.. Teidän seuraanne ei voi missata! ;O) Tosin jos en hyvää hermoratahierojaa siihen mennessä Lahdesta löydä (tietääkö joku?) niin joku on mulle sitten hieronnan velkaa..! ;O) ..hih..
Ja mukava ois nähdä uusiakin naamoja lauantaina! Eli lähtekää vaan rohkeesti mukaan.. Elämä pitää ottaa seikkailuna! =O) Ilmottakaa jos ootte tulossa.. Vaikka tekstarilla Ollille (joka tuossa numeronsa antoi) jos foorumille kirjottaminen kummastuttaa..!
~Anu~
Jos ei Lahdessa ole elämää niin kurkistakaa naapurikaupunkeja. Ainakin Mikkelissä on alkanut jonkunlainen toiminta ja joku club-ilta on tulossa toukokuussa. Kato
http://www.savonseta.fi/Mikkeli/
Tekis mieli lähteä katsomaan.
Kiitoksia vain vinkistä..mutta, mutta Lahteen tätä nyt kuitenkin ollaan järkkäämässä. Ja tosiaan mulle voi laittaa viestiä tai soittaa.24/7...ehkä pari kundiakin tulossa seuraaville..
Empä lupaile hieromisesta mitään..tuoda tuoda en mä kehtaa :)
juu eli 22 vuotias tyttöpariskunta nyt sitten aikoisi uskaltautua ensi kertaa paikalle lauantaina.. :) kuinka iso posse siis on kokoontunut yleensä ja on aikeissa nyt pitää iltamia? myös illan jatkaminen paariloissa kiinnostaa, ollaan erittäin bileintoisia ihmisiä. ;) eli onko siis tarkoitus kenties maistella jotain miestä väkevämpääkin? (sillä vaan että tietää varautua ja pukeutua sen mukaisesti jos matka suuntaa myöhemmin illasta baariin.)
ja minkäs ikäistä jengiä on tuloillaan? ei sillä ettäkö ois jokin suuren luokan merkitys iällä. lähinnä vaan se mietityttää että missä paikoissa immeiset tykkää bilestää. :)
Porukan ikä taitaa vaihdella siinä kahdenkymmen ja kolmenkymmenen välillä. Illan jatkosuunnitelmista ei tainnut vielä olla paljoa puhetta, mutta toivottavasti joku paikka keksitään joka miellyttää kaikkia. Meidän kämppäkään ei ole mikään tilaihme ja kerrostalossa kun asustellaan olisi ehkä suotavaakin siirtyä jossain vaiheessa muualle bileistämään :)
Joten baarivaatetus ja muu asiaan kuuluva on varmasti hyvä pakata mukaan.
Sokoksen kulmilla sitten :D
ok. eli sokoksen kulmalla 16.30 lauantaina. :)
=) Hieno ajatus tuo leffailta! Koska kyseessä on lauantai, uskallan alustavasti lupautumaan paikalle. Myssyjä onkin ikävä!
moi pitkästä aikaa :)
elämä hymyilee ja kiva kuulla teistäkin pandaka ja myssy yms. ;) ja tullaan tyttöystäväni kanssa jos aikataulut suinkin sopivat :)
kattokaapa tänään by the way kakkoselta kello 21 ohjelma nimeltä satuhäät. siinä lesbopariskunta menee naimisiin ja viettävät hääjuhlaa. :)
mutta edelleen, nähdään huomenna.
Saimme houkuteltua miespuolisen ystävämme mukaan, joka myös ehkä ottaa kaverinsa(naisen) myös. Eikös se ole mukavampaa, että on isompi porukka. :)
ja siis nämä ketkä ovat tulossa kanssamme ovat siis homo ja lesbo. mutta jälkimmäinen ei ollut vielä varma pääseekö paikalle. ajattelin vain siis selventää edellistä viestiäni. :)
Varsin kiva elokuvailta oli ja rento meininki, porukkaakin oli ihan kivasti paikalla 13-14 :) kiitokset myös tytöille järjestelyistä. Virtaseen en lenkkarit jalassa päässyt :( kävin sitten matkalla kotiin täpötäydessä irisch pubissa..ja kokeilin vielä onneani myös cheriin jonne en sitten enää päässyt..liekö alkuillan booli syynä :D
olipas kivaa eilen. kiitos kaikille. :) ja tänään sitten viideltä teeressä.
Joo, ihana tunnelma oli.
Ja..taas jälleen illanvietto Teerenpelissä sujui yli odotusten..saatiin jos jonkinlaista keskustelua aikaiseksi..varsin rennoissa fiiliksissä.muutamia outoja katseita olin huomaavinani naapuripöydistä kun keskustelumme aika ajoin oli aika vapaamielistä, mutta eipä tuo juuri haitannut. Paikalla taisi tälläkin kertaa olla noin kymmenkunta..myös pari uuttakin. Hyviä ideoita tuli taholta jos toiseltakin jatkoakin ajatellen..itse ainakin uskon että saadaan varsin toimiva konsepti kokoon , kunhan saadaan , ja suunniteltua . Paljon tämä työtä vaatii ja jokaisen panosta , koska vähän jokainen tuntui olevan aika hyvin mukana. Myös tuo idea "baarista" ja tilojen vuokrauksesta ,tai ehkä suostumus joltain jo olemassa olevalta ?vähän ideaan tv:ssäkin jo nähtyyn sarjaan verraten toimisi ehkä varsin hyvin..ainakin suht samoilla kaavioilla .Tietty baarilla pitäisi nimikin olla ..itselle tuli tälläinen mieleen, kuin "Silta" ja logona sillan yli menevä sateenkaari..ja kotisivutkin voin toteuttaa..mutta vähän ideointia ja ehdotuksia tarviaisin siinä millaiset ne olisi ?
http://www.kotisivukone.fi/ pystyy aika hyvin tekemään..ja ylläpidosta vastaisin itse , vaikka vähän tuosta kuluja tulee. -Olli-
Toivottavasti tä ny IHAN OIKEASTI TOIMII! Eilen oli mielettömän kivaa, puhumattakaan lauantaista=) Mä en valitettavasti ole seuraavan viikon aikana maisemissa, mutta halusin kuitenkin toivottaa kaiken karvaisille LESBO ja HOMO kavereille herttaista pääsiäistä. Hali
Let's fall in love
Why shouldn't we fall in love?
Our hearts are made of it
Let's take a chance
Why be afraid of it
kukas tuo nipsu on?
ja hei, ei lesbo vaan LEZZZZBO! ;) joo ihan tosikivaa oli eilen ja lauantaina!
ja miten ois sateenkaari-baari. =)
"Taitaa olla Helsinki kovin suuren oman aktiivisuuden kannalta vähän liian lähellä, ja oikoradan valmistuttua välimatka lyhenee myös autottomille entisestään. "
Kirjoitti public eye viestissä nr. 3. Lyhenee välimatka kaikilta halutessa.
Teillä menee lujaa siellä Lahdessa! Loistavaa...menestystä!
Mietimpä tuossa tuota paikan vuokrausta myöskin, monen-näkösiä kyllä on mutta en ainakaan vielä ole oikein sopivaa löytänyt ja tuskin ihan saunailtaa sentään pidetään :) .Otin myös yhteyttä Helsingin Setaan sähköpostitse..josko heillä olisi tietoa ?. Kiitos martin kannustuksesta :)
Mä oon se LEZZZBO , jolla ei ole telkaa=) Oon muuten nytten Tukholmassa. Täälä näyttää jo keväältä. Ihanaa ku kesä tulee.
Muuten Sahhikset pitäkää huolta ettei Antti varasta mun työpaikkaa sieltä videovuokraamosta,haha.
niin me vähän mietittiinkin et sä oot se lezzzzzzbianos. :)
?? en oo kuullutkaan tota videovuokraamojuttua. ja sano sille keväälle et tulee tänne suomeenkin!
By the way, mulla on muuten teille todella hyvä LEZZBIANO leffa, jossa käsitellään myös lasten hankintaa. The Goldfish Memory. Ellette ole jo sen nähneet??? Toivottavasti se kevät nyt jossain vaiheessa tulisi MYÖS Suomeen, sillä olis JO AIKA!!!
ai, kiitos vinkistä, ei olla kyseistä leffaa nähty. :) ja jos me joskus niitä lapsia saadaan aikaiseksi, niin niillä on sitten aika monta lezzzbo-kummitätiä ja homo-kummisetää. ;)
ja hei nipsu, kerros nyt sit kultsille terkut..
kiitos =D sä oot tosi reilu =D LOL
toi oli siis tarkotettu nipsulle :P
Godmorgon!!! Voin hyvin lainata leffaa teille ja taidan ottaa myös muitakin LEZZBIANO leffoja mukaan. Oon jo kertonut kullalleni terveiset teiltä, vaikka aikaa tuskin jää puhumiseen, hehe.
Teilläpä läppä lentää.
tottakai!!!
Varmasti ihan hyvä leffa..mutta ehkä vähän offtopic kuitenkin tälle foorumille. by to way Helsingin Setassa ei ilmeisesti lueta sähköposteja joten kysytäämpä Tampereelta
Hupsista, lipsahti toi viikonloppu vähän ryyppäämisen puolelle.. En ehtinny tuolta kärpäsenmäen lähiöräkälästä teerenpeliin sitte millään. Ens sunnuntaina oon venäjällä, mutta seuraavaan tapaamiseen koitan taas päästä. Hauskaa oli lauantaina, toivottavasti emännät ei saanu heti häätöä nii voidaan ottaa joskus uusiksi :D
niin onkos tapaaminen teeressä normaaliin tapaan sunnuntaina? huolimatta siitä että maanantaina ilmeisesti tapaamme anulla ruuanlaiton merkeissä?? eipä ole tosin naisesta kuulunut mitään.. taitaa olla niin kiirusta sen l-koodi kaavionsa kanssa... ;P
Sunnuntai ainakin tuolla aiemmin sovittiin vakiopäiväksi joka nyt ainakin voitaisiin pitää siitä huolimatta ketkä kulloinkin paikalle pääsee + sitten muut erikseen sovitut. Itse olen ainakin tulossa ...