Lahteen jotain elämää!!!

jeps =)

mulle ainakin kävisi illalla joskus kuuden seitsemän aikaa? =) esim. torilla niiden kukkapuskien keskellä heh
Joo, tiistai sitten. Toivottavasti vaan viesti menee perille mahdollisimman monelle :)
Ai niin, sehän onkin jo huomenna. Julistetaanpa sitten; huomenna klo 18.00 (?) torilla ja sieltä eteenpäin. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan!!
Eli tänään taisi olla miitingit. kertokaa ihmeessä miten meni.
Yu: oot päässy ihmeen hyvin sinuix ittes kaa, mulla on vielä liian paljon ristiriitoja uskontoni kanssa. tää näyttää niin simppeliltä kirjoitettuna mutta tdellisuudessa on aikas paljon tunteiden kanssa taistelua.
tällänen oon, ehkä muutun-ehkä en, nukkumaan menen toivoen.
Joo, tänään oli taas kafferinki koolla.. oli mukava ilta, ja väkeäkin taisi olla ennätysmäärä paikalla, peräti 9.. Sovittiin vähän siihen malliin että keskiviikkoisin olisi vakitapaaminen klo 18.00 Teerenpelissä. Eli kaikki sitten tästä lähtien suoraan sinne. Meillä on pöydässä tunnuksena söpönöpö pieni vihreä nalle, jolla on värikäs pallo.. :) Siis kaikki joukolla mukaan jo ensi viikolla, ja toivottavasti tuo sovittu aika sopisi mahdollisimman monelle.
KIva että tapaaminen oli mukava, miten sen yhdeksän tapaajan jakaantuminen, olikos enemmän miespareja, vai...ja minkä ikäsiä, etten olis" liian vanha", kyselee parisuhteessa oleva lepakko
mukavaa oli niin pitkään kun kerkesin olemaan seurassanne.. uusia mukaan ikään katsomatta.. ikähaarukka on muutenkin laaja ja jos teerenpeliin uskaltautuu niin varmasti sopii porukkaan.

todellakin olen sinut itseni kanssa, mutta tähän tilanteeseen pääseminen ei ole ollut helppoa.. eikä tämä helppoa ole vieläkään, mutta muuksi en halua muuttua! jaksamista Genesis! se siitä.. menee vähän off-topikiksi
"Ihan ohimennen, (hetero)kaverilleni tarjottiin suihinottoa kaupunginkirjaston vessassa. Missä muissa paikoissa teille on tehty "ehdotuksia" täällä Lahdessa? Ei että minua kiinnostaisi ottaa osaa kyseiseen toimintaan, vaan ihan silkasta mielenkiinnosta.."

Eikä? :D Ahkerana kirjaston käyttäjänä mulle ei kyllä ole koskaan tollasta tapahtunu. :( Toisaalta ehkä parempi niin, ehdottelijat on varmaan vain jotain vanhoja pervoja setiä. ;)
oho - palveluksen tarjoaja oli ikäluokkaa 16-20. Ja kuulemma ihan hyvännäköinen. Että kaikkea sitä tapahtuukin...
Mukava kuulla että Lahteenkin on saatu hieman elämää..Itse olen juuri muuttanut pääkaupunkiseudulle mutta vietän edelleen viikonloppuja Lahdessa.Olisi mukava osallistua Teerenpelin kahvituokioihin mutta valitettavasti keskviikko ei sovi, joten löytyisikö kiinnostusta kahvitteluun myös v.loppuisin?
oho: heh vai oikein kirjastossa, käviskö sille kirjastokortti vaiko pelkkä käteinen :)
Muistakaa sitten näin viikon aluksi, että tapaaminen keskiviikkona klo 18. Ja hyvää huomenta ja loppupäivää! :)
Minäkin olsiin kiinnostunut, josko tapaamisia olisi mahdollisuus järjestää, esim lauantaisin?
Siis tämä keskiviikko ei ole väkisin se tapaamispäivä. Tarkoituksena olisi tietysti löytää sellainen päivä, mikä sopisi mahdollisimman monelle kanssaveljelle- ja sisarelle. Ainakin minun mielestäni olisi hyvä, jos treffipäivä olisi aina sama, kuten myös kellonaika. silloin ei tarvitsisi arpoa että pääseekö paikalle vaan sen tietää aina varata vapaaksi muusta toiminnasta. Ja tokihan päiviä voisi olla useampiakin kuin vain yksi. Siis ehdotuksia..
Tänään meitä oli neljä, kaikki aiemmissa tapaamisissa olleita. Ensi keskiviikkona mukaan taas enemmän porukkaa! Muuten oli kivaa =).
Tulkaa tapaamisiin!!!!!! Viime kerralla meitä oli neljä, ensi kerralla tavoitteena on ainakin kymmenen. Tavoite toteutuu, kun Sinä lahtelainen tulet mukaan!!
Eikö joku muukin voisi nyt sanoa täällä jotain? Aiemmin mukana olleet voisitte myös ilmoittaa vaikkapa peitenimellä jos tapaamiset eivät kiinnosta tai olisitte halunneet niistä toisenlaisia. Olisi kiva, että saisi edes jotakin vihiä siitä onko kukaan tulossa nyt keskiviikkona, koska aiemmin kun ei ole ilmoitettu, ei melkein ketään ole tullutkaan... Kiitos!
itse näillänäkymin olisin tulossa keskiviikkona.. olen nyt vähän kipeä mutta yritän olla terve keskiviikoksi.
Holla,
miks ette mee Jecklopiin??,ihaan hyvää paikka mielestani..pehmeja valo,mukavat tuolit...
Tänään siis tapaaminen 18.00 Teerenpelissä (ehkä voimme keskustella tuosta Jackalope-ehdotuksesta...). Pöytä, jossa nalle. Ei tarvitse pelätä. ;)
iltaa

minkälaista oli =) itse en päässyt kun mulla oli oman koulun syyspippalot (kun olen oppilaskunnan hallituksessa niin järjestettävää riittää) tulin juuri kotia huh
yritän päästä ensi kerralla =)

nyt nukkumaan =)
mm...eikä mä päässyt...
syksy..on niin kaunis....menen nyt ranalle kävelimaan ja miettimaan asioita...ikävää että kahvilat suljettu jo(
Meitä oli paikalla kuusi ja ihan jees oli. Tulkaa molemmat mukaan ensi keskiviikkona! ;)
Hei kaikki, taas ylihuomenna tapaaminen! Mukaan vaan, ja erityisen kiitollisia ollaan jos annatte jotain vihiä, jos ootte tulossa. :)
äh, kerkeän vasta 19.00 linkulla.. eli olen teerenpelissä 19.20-19.30 aikoihin. tulen kyllä katsomaan oletteko vielä paikalla.
En ehkä sittenkään pääse huomenna, koska perheen pitkäaikainen kissa kuoli ja me pidetään sille hautajaiset viiden-kuuden aikoihin. Voinhan tulla jälkeenpäin katselemaan onko ketään enää paikalla...
Mekään ei päästä huomenna, on välttämättömiä menoja. Mutta ensi viikolla taas..
Harmillista, mutta en pääse nytkään keskiviikkona tulemaan, koska meillä on zendolla vuosikokous juuri kuudelta :(. Seuraavalla kerralla sitten!
Mutta tulkaa silti mahdollisimman monet keskiviikkona niin saadaan homma jatkumaan!!
Kimin idea on muuten loistava, mutta olen itse seuraavat 2 viikonloppua töissä, eli en pääse.
Käykääpä lukemassa "NETLARISSA"(ETELÄ-SUOMEN SANOMIEN sivuilta) siellä on kova keskustelu käynnissä että "homot on vastenmielisiä" eli Lahdessa taas kuohuu!
Hetsku miehet ihmettelee mikä siinä miehen pyllyssä kiinostaa toista miestä jne..Suorastaan koomisia juttuja.
Moro,
Onkos ketään tulossa huomenna Teerenpeliin klo 18.00, me siis "vaimo ja minä" voitais päästä huomenna tapaamiseen...
Meitä oli neljä. Me ja tytöt. niin, ja sitten oli mun miehen työkaveri.. :)
No höh... ja just ku muutin pois Lahdesta opiskelemaan Kotkaan, niin siellä päässä alkaa sitte tapahtua... :(
Muistutus taas tästä keskiviikosta, tapaaminen Teerenpelissä klo 18. Uusille tiedoksi, että pöydässä on nalle (ihan pikkuinen ja vaaraton, ei tarvitse pelätä). Vanhoille tiedoksi, että mukaan vaan taas... ;)
Ja tulemisesta on aina yhtä kiva saada tietää etukäteen, joten voitte tänne jättää viestiä.
moi

hitsi en ole käynyt kuin yhdessä ja ensimmäisessä tapaamisessa taitaa hieman jännittää tulla mutta enkähän uskalla tulla =)
Keskiviikkona taas klo 18.00, ilmeisesti Teerenpelissä. Kaikki mukaan, tulostaan voi mielellään ilmoitella tässä foorumissa!
tälläkertaa en valitettavasti pääse tulemaan.. loppuviikon tapahtumaa valmistellessa menee.. mutta mahdollisesti ensikerralla. pitäkäähän hauskaa!
Huomenna taas tapaaminen klo 18.00, ilmeisesti Teerenpelissä, jonne mukaan kaikki hlbt-lahtelaiset!! Näillä näkymin ainakin tämä veikko on tulossa =).
Kukaan ei ole kirjoittanut tulevansa huomenna, joten tein sitten muita suunnitelmia huomiseksi... ensi viikolla sitten!
Me ei päästä tällä kertaa. Mutta toivottavasti sinne menisi porukkaa ettei tää juttu loppuisi.
Mulla olisi muuta menoa, mutta jos tietäisin, että en mene Teerenpeliin yksin, asettaisin tapaamisen muiden menojen edelle. Pitäisi kuitenkin saada jokin vahvistus, että muitakin on tulossa.
Sorry, aloin innoissaan lukea viestiketjua ja sitten vasta huomasin että se oli elokuulta!! Haloo... taidan olla hieman myöhässä niistä tapaamisista. Mutta onko seuraavia jo sovittu?
Me ollaan tavattu keskiviikkoisin klo 18.00 Teerenpelissä ja meitä on muutama vakkaria. Viime keskiviikkona kukaan ei tainnut tulla ja toiminta tuntuu muutenkin hiipuvan kun sitä porukkaa ei tule lisää, mutta olet mitä sydämellisimmin tervetullut mukaan taas ensi keskiviikkona!!
onko tänään lauantaina 4.11. ketään missään baarissa Lahdessa? Tekee mieli ulos mutta yksin ei viitsisi.
Onko tänä keskiviikkona tulossa ketään tapaamiseen? Täältä olis ainakin kaks tulossa :)
moi =)

ajattelin tulla keskiviikkona =) kun en ole kerennyt opiskeluiltani tulemaan. nyt on muistutus kännykässä sekä kalenterissa =) siis teerenpelin edessä klo 18 vai onko teillä se ötökkä siinä pöydällä ;)
Mä voisin yrittää kans keskiviikkona. Me ollaan tavattu ihan siinä sisällä, ötökkää ei aina ole ollut ; ). Kyllä meidät tunnistaa ja jos ei muuten, niin ranneliikkeen porukkaa kiltisti kysymällä. Välkommen.
Terveeee!!

Vaikuttaa mielenkiintoiselta taa keskustelu! Älkää nyt vaan ruvetko hyytymään noissa bileitten järjestysideassa. Me ollaan miespari, asutaan ja työskennellään Espanjassa ja ollaan muuttamassa Suomeen ja Lahteen. Uusia kavereita tarvitaan alueelta kun ei sieltä ketään tunneta, onneks löyty tällanen keskustelupalsta, rupes jo ahdistamaan ku katteli Setan sivuilta et toiminta on lakkautettu :-( laittakaa meiliä tai viestiä tulemaan!!
Eilen oli tosi hauska tapaaminen!! Ensi keskiviikkona taas porukkaa kasaan! Kaikenlaisia illanviettoehdotuksia otetaan toki mielellään vastaa =).
terve!
ensi keskiviikkona itse olisin menossa teerenpeliin, toivottavasti joku muu olisi myös tulossa jottei yksin tarvitse olla!
Keskiviikkona taas klo 18.00 Teerenpelissä nallepöydässä!! Mä oon tulossa hyvin suurella todennäköisyydellä =)
Me ei taaskaan keretä kumpikaan, mun mies on iltavuorossa ja mulla menee koulussa myöhään. Oisko jollain toisella tuoda nallea siihen pöytään tällä kertaa.. :)
moi =)

miten ilta meni? itse en kerennyt tulemaan koska meillä oli perioidiviikko koulussa ja koulu loppui vasta kuudelta ja olin ollut koulussa kymmenen tuntia putkeen joten väsytti aikalailla ;/ mutta yritän tulla ensi kerralla =)
hyvin meni.. vaikkakin vähän porukkaa oli. itse en ensi kerralla varmaan tule, typerä koeviikko alkaa :(
Meiltä jää tän päivän tapaaminen väliin kun koeviikko taas lähestyy. Nähtiin Johannesta eilen kaupungilla ja sillä oli myöskin jotain menoa tälle illalle. Ens viikolla sitten :)
Kiitos, pääsin taas pitkästä aikaa koneelle, eli olen kyllä myöhässä sun viestiltäsi, mutta yritän jatkossa parantaa tapani. Onko tänään ketään tulossa. Tulen itse käymään... Miten tunnen teidät?
Otan ainakin sen nallen mukaan... tulkaa toki joku, ettei yksin tartte ekassa tapaamisessa olla...
Me ei päästä tälläkään kertaa, ku ollaan molemmat Hesassa koulu- ja työasioissa, mut menkää ny kuiteskin muut sinne tapaamiseen, ettei se vallan hiipuis.. Mekin koitetaan tulla taas ensi kerralla.
moi

onkos ketään tulossa huomenna? mä yritän päästä kun en viimeksi päässyt =)
moi

eipä taida ketään tulla joten nähdään sitten ensi viikolla (kun on mullakin lomaa) =)
Onko tällä viikolla ketään tulossa teerenpeliin?
Meillä on ollut koulujuttuja ja viime viikolla oltiin reissussa, niin ei olla päästy tulemaan. Nyt olis pitkästä aikaa taas kiva nähdä :)
itse en kerkeä sitten millään.. tämä viikko yhtä tuskaa.. kiirettä pitää vähän liikaakin.. toivottavasti en hajoa...
no joo.. ehkä ensiviikolla!
Mulla kans sama juttu ku Yu lla, kiirettä pitää koulun kanssa. Huomenna taas Pasilaan projektipalaveriin.. :/
uskomatonta.. en jälleen kerran pääse keskiviikkona tulemaan. TAAS keikka :( Alkaa pikkuhilhjaa huolestuttamaan ainainen kiire :/
Moikka!

Nyt ei ole tietokonetta, joten en ole oikein ollut ajan tasalla tapaamisista. Kerran kävin Teerenpelissä, mutta sinne ei tullut ketään, joten priorisoin sitten tyhjän istumisen meditaatiossa tyhjän baari-istumisen edelle! =) Ehkä taas tulen joku päivä, jos muitakin on tulossa ja saan tietää siitä, että muitakin on tulossa... Muuten on ollut paljon hauskaa touhuamista! Ja hyvää joulunaikaa teille kaikille!!

Johannes
Heippa!

Huomasin tän keskustelun täällä ja ilmeisesti porukka on jotain kokoontumisia järjestelly.. Mitenkäsniiden laita nykyään on? Kokoontuuko kukaan kenenkään kanssa mihinkään? Onko miten ollut porukkaa näissä tapaamisissa?

Itellä olis kyllä kiinnostusta lähteä vähän ulos ja tutustuu vähän muihin Lahden sateenkaari-ihmisiin, jos niin nyt voi sanoa.. :)
Heips. Nää tapaamiset on tainnu viime aikoina vähän unohtua. Itse en tänäkään keskiviikkona pääse paikalle, mutta mun mies olis tulossa. Eli kaikki taas paikalle.. :)
Ainakaan keskustelun perusteella ei ole paljoa tapaamisia ollut. Itsekkään en ole paikanpäälle kerennyt. Voisin kyllä ensi KE olla tulossa.. eli klo 18.00 Teerenpeliin.
Heips kaikille! Mieheni lupaili tuossa pari päivää sitten mun saapuvan tapaamiseen tänään klo.18.00.. Nyt on käynyt niin ikävästi, että flunssa on lyönyt minua ja olen toipilaana. Olo on jo "normaali", mutta haluan parantaa itseni varmasti ja siksi ilmoittelen, etten pääse tänään tulemaan. Ensi keskiviikkona mulla iltavuoro, mutta miten ois tapaaminen tiistai-iltana? Teerenpelissä jälleen klo. 18.00? Saako kannatusta? Ois kaiva tavata pitkästä aikaa teitä ja uudet ihmiset myös mukaan! :)
istunpa teerenpelissä.. hieman tyhjältä näyttää. odotellaampa vielä cafe laten verran.
Pitäisiköhän teidän vaihtaa kokoontumispäivää? Näyttää pahasti siltä, että kaikilla on juuri keskiviikkona muuta menoa...
moi

musta tuntuu että sen päivän voisi vaihtaa koska mulla on ainakin menoa keskiviikkosin, kun koulu painaa päälle...esim. pe, sunnuntai-iltaan? :)
perjantai-illat ovat aika heikkoja minulle.. mutta tosiasia on, että kaikkia ei voi tyydyttää uudella ratkaisulla. SU olisi mielestäni hyvä.