Lahteen jotain elämää!!!

Edellinen
Niin.

Eikö Seta voisi avata tänne uudestaan haaraa? Kyllä täällä ois homobaarillekin saumaa!

Kun en harrasta yöelämää, en jaksa matkustaa kauas, enkä uskalla osallistua mihinkään pienimuotoisiin illanistujaisiin jossain teerenpelissä. Onko Lahdessa mitään muuta keinoa tavata ihmisiä?
Ette itse kyyhää sinne paikkaa tai skenee, ei siihen mitään Setoja tarvita. Hihat ylös ja töihin!
Niin, ei kannettu vesi kaivossa pysy eikä Seta mitään lähetyssaarnaajia Lahteen lähetä seurakuntaa perustamaan. On lahtelaisten oma asia päättää, järjestäytyvätkö toiminnan organisoimsita varten yhdistykseksi vai ei ja jos järjestäytyvät, haluaako yhdistys liittyä valtakunnallisen Setan jäseneksi.

Taitaa olla Helsinki kovin suuren oman aktiivisuuden kannalta vähän liian lähellä, ja oikoradan valmistuttua välimatka lyhenee myös autottomille entisestään.
Omasta puolestani vaan, että ole liian nuori ja kokematon ja arka järjestämään mitään.
Juu, se on ihan totta että ei Lahdessa mitään ole.. Täkäläiset paikat on aika kaameita. Lahdessakin oli setan bileitä silloin tällöin, mutta ei kuulemma riittänyt kävijöitä, ja lopulta kai siihen kyllästyi promoottorikin siihen malliin että lopulta ei ollu sitten toiminnalle vetäjääkään..
moi

juu miksei ryhdyttäisi järkkäämään jotain kivaa biletoimintaa? esim. jotain "homopiknikkiä" tai illanistujaisia jossain lähikuppilassa. ehkäpä jos tarpeeksi iso porukka lähtisi mukaan niin saataisiin järkättyä tapaamisia yms. ?
tyrmätäänkö tämä ajatus =) nämä oli vain ehdotuksia mutta olisi oikeasti mukava tavata enemmän kaltasiaan lahdessakin =) Terv. frey -83
Hyvät bileet eivät ole kiinni etupäässä paikasta tai sen kaameudesta vaan osallistujista. Lahden kaltaisessa kaupungissa kannattaa varmasti lähteä liikkeelle pienimuotoisesti. Oulun Becksun kohtalohan on tuoreessa muistissa...
Kyllähän toi kaffelatapaaminen ainakin mulle kävisi, kuulostaa ihan kivalta. Ollaan puoliskoni kanssa puhuttu että ois kiva jos olis samanhenkisiä kavereita Lahdessa enemmänkin, joitten kanssa vois esim. mennä kahville tms. Aika vaan tuppaa olemaan kortilla, se on ainakin mulla ikuinen ongelma..

Onkos täällä muuten paljonkin lahtelaisia..? :)
moiks

kahvit kuulostaa kivalta ja se on kyllä totta että aika on kortilla kun opiskelut alkaa taas =) ja täällä ilmottautuu ainakin yksi lahtelainen (tosin en paljasjalkainen asunut kyllä 16 v täällä) mutta kun yritämme niin onnitumme varmasti =) terv. Frey (nainen 83)
Ottakaapa yhteys Gay Tampereeseen. Käsittääkseni he ovat jossain vaiheessa miettineet, että "veisivät bileitä sinne missä bileitä ei ole". Ainakin kannattaisi kysyä... :)
Pitäis vaan alkaa suunnittelemaan tapaamista ja sopia joku päivä, mikä sopisi mahdollisimman monelle.. Ja toi Tampereen juttu on hyvä tietää. Kiitos tiedosta, Erik.
jeps

totta eikun vaan aikaa ja paikkaa kyhäämään ;) sekä mahd, monen olisi hyvä nähdä nämä viestit tapaamisesta niin porukkaa tulisi? pitäisiköhän laittaa joku "uusi keskustelun aihe"-palstalle niin siitä näkisi että on tapaaminen yms? :)
Järjestimme Lahdessa pari vuotta sitten silloisen Lahden Setan bileitä VPK:n talolla. Kyllähän porukkaa kävi silloin ihan kivasti, ei muuta kuin uusia bileitä järjestämään tänne. Tarvitaan vain uusia innokkaita kasvoja, ite alan olla "liian" vanha siihen hommaan.
AInaki mä oisin kiinnostunut olemaan mukana tällaisessa toiminnassa, kahvittelu poppooki kuulostaa ihan jees hommalt...
kyllä minä voisin olla mukana järjestämässä toimintaa tai ihan vaan mukana
jeps

minä myös mukana järjestämässä=) miten olisi sellainen ajankohta ns. koulujen aloituksen aikaan, niin meitä on varmasti enemmän paikkakunnalla. ja sovitaan esim. aika ja paikka ja lähdetään kahveelle? ne tulevat ketkä kynnelle kykenevät =)
ja jos yhteys syntyy niin esim voisimme tavata muutaman kerran kuussa ja ilmottaisimme täällä palstalla (jos se on sallittua) milloin on seuraava tapaaminen? näin oppisimme tuntemaan toinen toisiamme ja sanaa vain eteenpäin ? miltäs kuulostaa?
Siis kokoontuuko nyt se porukka joka haluaa/ on valmis järjestämään jotain toimintaa vai kaikki ketkä haluaa? Millon missä??
Freyanan ehdotus kuulosta ainakin minusta hyvältä. Mun mielestä kaikki ois tervetulleita tähän miittiin.
huomenta =)

jeps mielestäni kaikki ovat tervetulleita ja eikun ilmoittelemaan päivämääriä, aikaa ja paikkaa niin lähdetään kahveelle :) siitä se sitten lähtee eteenpäin =) luulen että meitä tulee kuitenkin jonkin verran :)
mulla on vapaata tämä elokuu vielä ennen kuin opiskelu kutsuu =) aurinkoista päivänjatkoa =)
Täältä olis kanssa varmasti tulossa kaks lepakkotyttöä mukaan kahvittelemaan. Joku viikonloppu tässä ennen syyskuuta ja kolulujen alkua vois olla hyvä ajankohta :)
Ollaan muutettu tänne Lahteen vasta nyt kesän aikana ja olis tosi mukava tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin.
Minä myös olen käytettävissä, mutta tosiaankin aika on mulla kortilla, joten sen mukaan sitten.. Freyn ehdottama ajankohta kuulostaa ihan hyvältä.
Mä olen kans messis jos vaan aika käy.... Elikkäs kuka rupee ehottelee päivii?
päivät mun kannalta parhaita on viikonloput.. ihan meilloin vaan ainakin tässä vaiheessa.. paikka? ihan sama mulle.. eli pistäkää muut ehdotuksia!
Oiskos vaikka esim. Lokki sopiva paikka tämän tyyppiselle kahvittelulle, ainakin ekalla kerralla..? Siellä on tilaa riittävästi, jos vaikka tulisi porukkaa enemmänkin. Ja ihan kiva paikka muutenkin.
jeps

mulla on vapaata vielä elokuu. (paitsi näillä näkymin ensi viikon ke-pe) viikonloppu kuulostaa hyvältä miten olisi joku sunnuntai (vai onko sunnuntaisin kahvilat enää auki) sunnuntai on jotenkin rauhallinen päiväkin =) pitäisiköhän meidän tavata esim. jossain keskellä lahden toria ja siitä sitten lähteä johonkin istumaan? (heh äänestys pystyyn) =) ainakin löytäisimme toinen toisemme :)
20.(La) tai 21.(Su) elokuuta ja iltapäivästä... käykö muille? Eli nähtäis torilla ja mentäis sit jonnekki? Vaikka sinne Lokkiin.. mut varmaan keskustastakin joku mukava paikka löytyis?
toki voi ehdotella muitakin päiviä! mut ajattelin vaan tehä alotetta tähän touhuun..
iltaa vain ;)

joo mulle kävisi kyllä toi 21.8 sunnuntai (näillä näkymin) =) esim. klo 14, 15 ---) nämä ovat vain ehdotuksia =)
Ollaan lähdössä jyrääseen kattomaan kotiteollisuutta ja apulantaa tuolloin 21. päivä :P
Olisko tän viikon sunnuntai jo liian nopeeta toimintaa? Tai sitten jos silloin 20. lauantai..?
Olis mukava päästä kuitenkin tulemaan :)
moi

kyllä mulle käy tämänkin viikon sunnuntai ihan hyvin =) mites muiden sunnuntai? =)
No onpas kiva kuulla että tänne Lahteen tulis toimintaa, siis jos järkätään...me siis minä ja naisystäväni ollaan käyty aina Hesassa...ihanan tervetullutta olisi joku "kokoontumisjuttu", missä vois vaihdella kuulumisia ja tavata uusia ihmisiä...ei muuta kun uusi Setan lämmittely käyntiin!!!Yes Yes
Ihan ohimennen, (hetero)kaverilleni tarjottiin suihinottoa kaupunginkirjaston vessassa. Missä muissa paikoissa teille on tehty "ehdotuksia" täällä Lahdessa? Ei että minua kiinnostaisi ottaa osaa kyseiseen toimintaan, vaan ihan silkasta mielenkiinnosta...
Pandakalle. Jos haluaa tavata muita Lahdessa, niin syksyllä uimahallit niiden avauduttua, ja Rautatieasema ovat hyviä paikkoja. Vanha tapaamispaikka on Radiomäki, josta joskus löytää ihan kivaa seuraa.
Marcus76, monesta moneen olet töissä? jos ois mahdollisuus ennen tai jälkeen töiden järjestää tämä tapaaminen...
Miä oon sunnuntaisin töissä aamukuudesta kahteen ( ellei tarvi jäädä ylitöihin..). Ja ois kiva töitten jälkeen käydä pesulla, syödä jotain yms., ja kun tällä hetkellä ei ole autoa käytössä, mulla menee varmaan johonkin kuuteen ennen ku ehtisin keskustaan..
Hetkinen, hetkinen! Tuskin sellaista aikaa onkaan, mikä sopisi kaikille. Eikö paikalle voisi tulla ne ketkä päsevät ja muut yrittävät sitten päästä mukaan seuraavalla kerralla. Ajattelimme kyllä poikaystäväni kanssa tulla kahvittelemaan, kunhan vaan tiedetään aika ja paikka. Meille ainakin käy mikä tahansa iltapäiva tai ilta.
Samaa mieltä. Omalta kohdaltani voin sanoa että siihen aikaan kun minä pääsisin paikalle, tuskin on kovinkaan montaa kahvilaa auki (paitsi Möysän Esso..) ja se olisi hölmöä toisia kohtaan. Jos en pääse paikalle, niin tulen sitten seuraavalla kerralla. Oletan vahvasti että se seuraava kerta tulee.
totta ettei sellaista aikaa löydy, että se kaikille kävisi.. olisi vaan mukavaa saada sovittua sellainen aika että mahdollisimman monelle kävisi.

Onko meillä huomenna tapaaminen? monelta? missä?
moi

totta turisette =) huominen kyllä käy ja esim. neljältä? ja paikkana keskellä toria niin lähdetäisiin siitä sitten johonkin kahvittelemaan =)

=)
--> Siis huomenna kaikille Lahden kynnelle kykeneville vinokkaille TAPAAMINEN KLO 16.00 TORILLA. Seurue suunnistaa kahvittelemaan.

Jos olette varmasti tulossa, voisitte ystävällisesti ilmoittaa täällä. Tietenkin voitte myös ilmestyä paikalle!! :)
ilmoittakaa vaan niin monella sivulla kuin vain keksitte. saadaapa isompi lössi!
iltaa vain =)

eli huomiseen sitten klo 16 keskellä lahden toria =)

nähdään siellä sitten =)
Rekisteröidyin Setan foorumiin ja pistin viestiä tapaamisesta. Muualle en ole ilmoittanut.
iltaa! Oliko hyvä miittinki? olix paikal ihmisii paljonki? Millos seuraavan kerran? T:yxi joka ei päässyt paikalle... =(
Täällä samanlainen.. :) Mites meni ja koska on seuraavan kerran? Vai oliko väki tukkanuottasilla jo heti ekalla kerralla..? :)
Kävelin Sinuhen ohi 16.20 ja olin näkevinäni epäilyttävän homomaista sakkia. En uskaltanut tulla kysymään, mutta olitteko siellä?

En itse päässyt tulemaan meditaatiosta kun vasta kaksikymmentä yli, mutta enpä torilla nähnyt mitään, joten painuin kotiin. Ensi kertaa suunnitteilla?????
Juu, torille meitä ilmaantui kuusi henkeä (kolme tyttöä, kolme poikaa) ja odottelimme varttia yli neljään, josko vielä joitain mattimyöhäsiä saapuisi. Muutaman mutkan kautta päädyimme sitten Teerenpeliin, jossa vierähtikin monta tuntia (tulimme vasta äsken kotiin). Oikein kivaa oli ja tarkoitus olisi tavata uudestaan. Jonkin verran puhetta oli lauantaista, mikä sopisi töiden ja hauskanpidon sovittamisen kannalta ehkä useammille. Sitä, minä lauantaina tapaamme ei kuitenkan lyötu lukkoon. Sovimme, että jatkamme täällä Ranneliikkeessä kirjoittelua näistä kokoontumisista ja yritämme löytää suht pian ajan, jolloin voisimme tavata uudestaan. Toivottavasti mukaan tulee ensi kerralla lisää väkeä!
Ensimmäinen tapaaminen onnistui loistavasti. Teerenpeliin lopulta ajauduimme keskustelemaan henkeviä ja tutustumaan toisiimme. Mukana oli itseni lisäksi viisi muuta.

Ensikertaa emme vielä suunnitelleet kummemmin eli ilmeisesti täällä jatkamme jutustelua aiheesta? Mukaan vaan muutkin seuraavalla kerralla!
iltaa =)

juu kotia pääsin ja kuumetta oli 38 astetta huh...eikun buranaa naamaan vain =) oli todella onnistunut ja ihana ilta teidän kanssa ja tästä on todellakin hyvä jatkaa =) nyt ---) Zzzzz öitä )=)
Kuulostaa hyvältä. Vaihtakaa puhelinnumeroita, niin pääsee toi pandakakin mukaan, kun kerran tän ketjun aloitti :) Tai edes joku tyyppi yhteyshenkilöksi.
Morjens,
siis ensimmäinen tapaaminen sujui ok???Ilmoitelkaa koska näätte seuraavan kerran olisin innokas osallistuja....viiskö teitä oli, monta naisia ???miehiä???minkä ikäisiä jne.
ei muuta kun hihat heilumaan, itse käsitin et tapaaminen olis vasta nyt sunnuntaina....
Mä voin ihan mielelläni suostua yhteyshenkilöksi kun tän threadin tosiaan aloitin. En ollut ensimmäisessä tapaamisessa ja nyt on muutenkin kaikenlaisia koulu- ja harrastekiireitä, mutta kyllä mä voisin alustavasti seuraavaan lupautua.

Entä jos sovittais tuleva kokoontuminen täällä ranneliikkeessä ja jos porukkaa tulee ja oikeesti kiinnostaa jatkaa toimintaa, niin mä voin antaa tietojani ja voin sitten tulevaisuudessa toimia yhteyshenkilönä??

Freyana on kyllä edellisen tapaamisen takana ja kuulostaa siitä nauttineenkin, niin jos haluat Freyana, voit säkin olla mukana/tilalla järjestämässä/yhteyshenkilönä!

Jep, ei tässä muuta...

Toivottelee Johannes
Hello kaikki täysikäiset homot ja lespot eiku lähdetään bailaaman seurahuoneen Nightiin joku perjantai siellä minä olen käynyt oman mieheni kanssa monta kertaa ja musa on ihan ok ja meno muutenkin ihan
rentoa, tosin ei tietenkään Hesan dtm:ää tai herkkua.
Me menemme ainakin pe. 26.8. Ja tuon lesbo kavereita mukanani, olemme tavanneet monta kertaa homoja nightissa joidenkin kanssa olemme tavanneet toistekkin.Sopikaa porukalla treffit eteen ja eiku sisään ja bileet käyntiin. Me olemme joka kerta tanssineet hitaitakin siellä eikä koskaan ole ollut mitää ongelmia ja olen käynyt Seurahuoneella n.7 -vuoden ajan, silloin tällön kun yleensä Lahdessa lähden bailaa.
Joten sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät ja sit voidaan järjestää vaikka porukalla jatkoa jne....
Konettajan ehdotushan kuulostaa hyvältä. Meillä ainakin kyseinen viikonloppu on vapaana :)
Olisiko ideaa järjestää jonkinlaiset "etkot" jonnekkin ennen baariin lähtöä? Ja jos uusia ihmisiä saataisiin mukaan myös!
Oiskos nyt lauantaina sit jotain tapaamista suunnitteil? vai? pääsis jopa paikallekki
Terse
Siitä Perjantain 26.8. "etkoista" On todella hyvä idea, mutta minulla ja mun ukolla on toiset bileet alkuillasta johon on kutsuttu ja me joudumme menemään sinne mutta me tulemme takuu varmasti Nightiin sitten illalla ja me etitään kaikki homot sieltä vaikka miten! Mehän
voitaisiin nähdä ensi viikolla joku ilta vaikka sokoksen pressossa n. klo 18.00 tai myöhemmin joku ilta ja härppiä teet/kahvit.
Kuhan sovitaan joku päivä mikä suht koht käy jokaiselle joka haluu tulla
tai on lähdössä bilettää silloin 26.8. Mulle käy lähes joka päivä ensi viikolla
tulla pressoon, joten laittakaa te omia ehdotuksia ja laitetaan Lahti homoistumaan! Ja eiku Bailataan....Joo tuli mieleen että ne vanhat "setan"bileet oli tosi hauskoja ja tuli niissä käytyä n.vuodesta '96 ja loppuun saakka. Bileissä oli kivaa käydä ku siellä sai kuunnella aina omaa
lempi musaa ja kaikki tunsi jotenkin toisensa joskus ehkä liiankin hyvin.
Meno oli ihan lepposaa ja monesti tuli ihmisiä Helsingistä ja Tampereeltakin. Vpk oli hyvä paikka bailata.
Bileitten loppuminen johtu kait siitä että yhdet ihmiset joutu tekemään liian paljon koko ajan eli ei siis löytynyt tarpeeksi vapaaehtoisia jotka järjestäis bileitä jne..
Mutta jos ei ole bileitä niin voidaahan me aina pitää pienimuotoisia kotipippaloita ja lähteä vaikka "Nightiin".Tai vaikka porukalla pistää kunnon Homobileet pystyyn ja vuokrata joku mesta porukalla jne...
Joskus jopa kaupunki on antanut jotain tukea Setan toimille miksei
nyt? Voishan sitä kysyä jne..
Mutta laitelkaahan aikoja jos haluatte vaikka lähteä kahvettelemaan jne...
Morjens,

Jo olisi aikakin tän Lahden homoistua, vapaaehtoisia ollaan mun "vaimon" kanssa toimintaan...vaan biletys silloin 26. pvä ei sovi kun on jo muuta menoa mutta mitkä ne pressot oli tai muut tapaamiset...olis tosi kiva tavata uusia ihmisiä, yleensä kylläkin biletetään hesassa...
Arvasin. samma här :)

Olis mukava jatkaa messuilua tuosta uskonnon vaikutuksesta homouteen kuten toisella arealla jutskasit. On meinaan sama ongelma.
Noniin.. pistetääs vähän vettä rattaisiin... Lauantaina siis miittiä. Tavataanko jälleen keskellä toria? Mihin aikaan kelpaisi ilmestyä? Missä merkeissä olisi tarkoitus viettää iltaa? Kahvittelua vai..?

Itse en minnekkään baariin välttämättä haluaisi lähteä, mutta ei sekään varmaan este tulisi olemaan. Ja 16.00 ois aika jätte hyvä mun mielestä.
ei mitenkään sopisi klo 17.00..? varmaan mä ehtisin jo neljäksikin, mutta varmuuden vuoksi olisi kiva jos ois vaikka tuntia myöhemmin..
Mulla on tavallaan menoa klo 16.20 asti ja klo 18.00 eteenpäin, joten tiukille menee, mutta voisihan sitä yrittää järjestää lisää aikaa... Mulle käy myös klo 17.00. Entä yu ja muut?
Sovitaanpas sitten lopullisesti, että tapaaminen on huomenna lauantaina klo 17.00 (huom!) torilla.

Ajasta voidaan vielä neuvotella, mutta jos tänne ei muita ilmoituksia asiasta tule, tapaamme viideltä.
hello mä en voinut lukea nettiä koko viikkoon, olisin muuten tullu tapaamisiin, mutta tänään mä lähden mieheni kanssa Nightiin bailaamaan. Tulkaa sinne. Jos nään Mies tai nais seurueita niin tulen kysymään suoraan vaikka että olitteko nettiporukoita jne...tulkaa ihmeessä.
Mix piti mennä muuttaa aika klo 17.00 ny mä en päässy paikalle...daaamn...
ihan miten vaa... mut iltapäivystys alkaa duunis klo 17.00, et paha siin vaihees olla 2 paikkaa
Tavattiin eilen neljän porukassa ja tutustuttiin toisiimme Teerenpelissä mukavissa tunnelmissa. Mukana oli yksi viimekertalainen, yksi uusi pari sekä minä - kaikki miehiä. Pohdittiin jatkoakin ja kenties yhteismatkaa Helsinkiin jossain vaiheessa...mutta porukka voisi kasvaa! Laskettiin, että jos Lahdessa on ruhtinaalliset kymmenen prosenttia homoja, täällä pitäisi olla kymmenen tuhatta homoa, joten missä te kaikki piileskelitte? ;)

Ehdotuksia ensi tapaamiselle?

Mut voi muuten tavoittaa numerosta 040-7569212 (jos tulee taas jotain viime hetken aikamuutoksia tai muuten vaan haluatte tulla vihreälle teelle tänne Kauppakadulle, pirauttakaa). Kuljen Johanneksen nimellä.

Niin ja vielä iästä, meitä oli kaksi nuorta aikuista ja kaksi aikuista aikuista.
Joo kävästiin Nightissa viime perjantaina ja tyhjää oli joten mentiin sitten
Onnelaan jossa ahdasmielisyys kukoistaa ja kuulemma on viime yönä ammuskeltukkin( textitv nelonen 114) ja hakattu mustamies viikko sitten joten jätän sen kapakan rauhaan lopullisesti!
Nightissa voin joskus käväista ja muuten "Stadin"Herkku kutsuu.
Joo minulla oli nettiyhteys poikki koko viime viikon siksi en tiennyt mistään
tapaamisista vaikka olisi kiva tavata muita homomiehiä ja vaikka lähteä tosiaan vaikka Hesaan bilettämään.Laitelkaa vaikka uusia aikoja mielellään illalla n.klo 18 aikaan .Varmaan on hankalaa löytää sopivaa aikaa joka kävis kaikille ku kaikilla on aina jotain menoa jne..
Tosiaan.. ilta kului mukvasti jutellessa. Lisää porukkaa mukaan ensi kerralla.. ja uutta tapaamista kehiin!
iltaa =)

millonkas tavataan taas ? olisi mukava päästä juttusille kanssanne taas vaihteeksi =)
Entä jo nyt sunnuntaina, vaikka klo 18? Paremman ehdotuksen (?) puutteessa voisi mennä taas Teerenpeliin.

Mun kämpällekin voi tulla keskustelemaan tai vaikka pelaamaan pelejä ;) [valitettavasti mulla ei ole paljoa tarjottavaa (ei kahvia eikä alkoholia, koska en käytä, kämppäkaverin kahvinkeittimestä en voi luvata mitään)
Tää tulee nyt vähän lyhyellä varotuksella, mut olisko joku kiinnostunnu tapaamaan jo tänään pe tai huomenna la? Ajateltiin poikaystävän kans, et olis kiva taas pitkästä aikaa käydä jossain iltaa viettämässä tms ja tavata Lahden gay-kansaa.
Kukaan ei ole kirjoittanut huomisen sopivan ja nyt alkaa olla jo niin myöhä, että perun ehdotuksen.
Aika hiljaiselta tällä tosiaan vaikuttaa... Me kyllä voitais poikaystävän kanssa tulla huomennakin, mutta jo tänään olis kiva nähdä ihmisiä ja mennä viakka discoon tai baariin. Meitä ei sitten pelota tutustua ihan uusiinkin ihmisiin, kun ollaan tällaiseen netissä tapahtuvaan ystävien etsimiseen totuttu entisessä asuinmaassamme. Mun nickin takaa löytyy mun sähköpostiosoite, mitä tulee katsottua varsin tiuhaan. Sinne voi vaikka laittaa jotain viestiä, jos joku kaipaa uusia kavereita.

Huom! Tää ei ole mikään kolmannen pyörän etsintäyritys, vaan halutaan vain saada jotain porukkaa kasaan täällä Lahdessa.
En taas ole kerennyt nettiin pariin päivään.. Mulla on tämä viikonkoppu aivan täynnä, samoin mun kullanmurulla. Oisko paha nähdä joskus vaikka ihan arki- iltana? ( Ei ma, to tai pe.. :/ )
moi =)

onkos tuo tapaaminen vain tietyille vai kelpaisiko lepakon seura?
vai mitä olette suunnittelemassa? öitä =)
Me voitais myös poikaystävän kanssa tulla tiistaina. Eikös näitä tapaamisia ole puuhailtu ihan kaikille asiasta kiinnostuneille -näin ainakin oletan. Mitään ydinporukkaa ei ilmeisesti ole vielä muodostunut, kun kaikillle sopivaa ajankohtaa tapaamiselle on niin hankala järjestää. Missä nähdään? Taas torilla? Mikä aika sopisi?
Edellinen