Floridassa lakialoite hlbti-aihepiiriä käsittelevän kouluopetuksen rajoittamisesta (juttukommentit)

Kyseisen aloitteen takana vaikuttavalla Joe Hardingilla on myös lakialoite:
"Sallia henkilöiden, joille on määrätty lääkemarihuana, ostaa ampuma-aseita"
https://openstates.org/fl/bills/2022/HM1539/
(Harding kuuluu NRA:han (National Rifle Association, kansalliseen kivääriyhdistys)
Yleisestikin hän kannattaa ihan joka ikiselle aseenkanto-oikeutta ja kouluihin opettajille aseet myös.

Uutisen lakialoite on ilmeisesti tämä, massiivinen sepustus häneltä:
"Kuvaukset alastomuudesta tai seksuaalisesta käyttäytymisestä"
https://openstates.org/fl/bills/2022/HB1453/ ks. pdf

Hän on jyrkästi konservatiivi, ei valmistunut korkeakouluopinnoistaan (eikä hän halunnut vaalitiedoissa kertoa opinnoistaan, eikä armeijasta) ja hän on evankelikaalinen / helluntailainen kristitty (isänsä pastori ja hän itse seurakuntansa pienen ryhmän johtohahmo, jolle usko luo pohjan kaikille päätöksilleen, eli hän kannattaa raamattu-pohjaisia lakeja, mutta vastustaa koraani-pohjaisia lakeja).
Hänelle sosiaaliturva yms. on kauhistus.
Hän vastustaa yhdenvertaista avioliittoa, aborttioikeutta kaikkiseltaan jne.

Vaalimielipiteitään:
https://ivoterguide.com/candidate?elecK=715&raceK=4488&primarypartyk=R&canK=52224&&path=/all-in-state/Florida/
Yksi henkilö ei pysty (tällaistakaan) lakia tietenkään omin voimin viemään läpi. Käytännössä takertuminen yleisesti tuohon yksilön uskonnollisuuteen (ja siihen liittyviin moraalikysymyksiin) on tarpeetonta ja sivupolulle poikkeamista.
Kyseinen poliitikko itse toi vaaliohjelmassaankin esiin että kaikki hänen tekemisensä pohjaavat raamattuun. Tuohan oli sensuroitu uutistekstissä, joten toin sen vain avoimesti esiin.

Passiivi-muotoiltu uutisointi tuollaisista tekemisistä, kykenemättä uutisoimaan noitten tekijöitten taustaa, etenkin valikoivasti vältellen kun kyseessä tuossakin ovat kristityt, on kovin epäasiallisen ristiriitaista.

Humpuuki-uskomuksiin sisään rakennettuja lgbtiq-fobioita ja niiden vaikutusseuraamuksia voi toki puolustella ja vähätellä,
mutta sillä polulla ei tunnetusti päästä niitten ongelmista puusta pitkään.
Kyllä niitten synnit syvät on hyvä tuoda esille.
Kyseinen tapaushan on jälleen kerran konkretiaa siitä, miten huonosti uskonnollinen aivopesu vaikuttaa.
  • 5 / 6
  • Kolmoisritti
  • 11.3.2022 3:07
Tämä on se yleisin asia mitä heterot haluavat: ei saa puhua. Ei saa sanoa mielipiteitä.
Afroamerikkalaisethan eivät esimerkiksi saaneet äänestää. Sitten on tämä, että vieläkään ei huomioida millainen on sateenkaariväkeen kuuluvan kasvu- ja oppimisympäristö, koska heitä ei ole olemassa.
  • 6 / 6
  • Kolmoisritti
  • 25.4.2022 0:55
- Meidän on luotava oppimisympäristö, jossa nämä tuntevat olonsa turvalliseksi ja tarveeksi. Muussa tapauksessa se ei ole tehokas oppimisympäristö, sanoo floridalaisessa hlbti-järjestössä toimiva Heather Wilkie.

- Tämänkaltaiset suoraan lapsia kohtaan hyökkäävät lait estävät heitä oppimasta. Se estää heitä voimasta olla tarveitä.

Näitä em asioita minä olen yrittänyt painottaa omissa puheenvuoroissani, jotka ovat totaalisesti lytätty. Ainoa keino on ottaa nämä lapset ja nuoret TURVAAN eli mahdollistaa oma oppimispolku JA oma fyysisesti erillinen tila kaukana aggressiivisesta ja vihollisesta koulusta. Minä olen edellä aikaani.