Tuore johtaja vakuuttaa Mozillan kunnioittavan hlbti-yhdenvertaisuutta (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 29.3.2014 11:05
Eich ei mielestäni ole pyytänyt suoraan homoilta anteeksi. Pahoittelut eivät oikeastaan ole riittävä ele. Lahjoitus, kuinka pieni summa tahansa, oli silloin aikanaan kuitenkin kielteinen kannanotto homojen suuntaan.
  • 2 / 6
  • kissa
  • 30.3.2014 1:40
Ei se kuitenkaan tarkoita, että Eich olisi jotain velkaa kaikille homoille. Ja eivätkö teot ole sanoja painavempia?
Yhtä absurdia on väittää, valkoihoisten olevan velkaa mustille vähemmistöille.
  • 3 / 6
  • kissa
  • 30.3.2014 21:17
Lisäys edelliseen: kaikilla on edelleenkin sananvapaus sekä omantunnonvapaus.
Olen ylpeästi homoseksuaali ja puolustan aktiivisesti vähemmistöjen oikeuksia erilaisten järjestöjen kautta, mutta se edelleenkin ärsyttää minua, jos joku haluaa ajaa alas sanan- ja/tai omantunnonvapauden.
Muistuttaisin, että tasa-arvo ja yhdenvertaisuus tarkoittaa myös yhtäläisiä oikeuksia tuoda julki mielipiteitään tai kannattaa jotain aatetta, mikäli ei lietsi väkivaltaa tai vihaa. Se mikä meistä (varmaan ainakin suurimman osan) mielestä on väärin ja epäoikeuden mukaista, on toisten mielestä oikein.
Kunnioittakaa ja ymmärtäkää myös toisia!
  • 4 / 6
  • puppeliassi
  • 30.3.2014 22:25
Niin no jos kyseinen mies olisi antanut ku klux klaanille rahaa että mustat eivät saisi mennä naimisiin niin eiköhän se olisi syrjinnän edistämistä kuten myös tasa arvoisen avioliittolain vastustus.
  • 5 / 6
  • Public eye
  • 31.3.2014 9:43
Toki jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä ja niiden ilmaisemiseen sanallisesti ja konkreetisin tukitoimin.
Minulla taas kuluttajana on oikeus tehdä valintani sen mukaan, kenen omistaman tai edustaman yrityksen katson ansainneen tukeni. Hyvin tasapuolista, kummankin osapuolen kannalta.
  • 6 / 6
  • kala86
  • 1.4.2014 21:44
Jenkeissä aktivistit ovat menestyksellä levittäneet käsitystä, jonka mukaan avioliiton määritelmän muuttamisen vastustaminen olisi automaattisesti sama asia kuin viha. Tämä on erittäin riidanhaluinen asenne, mutta pitäähän jokaisen jostain oma vihaenergiansa generoida.