Madonna: Maailman pitäisi vastustaa Putinin suvaitsemattomuutta (juttukommentit)

Sinällään hyvä julkitulo Madonnalta. Kiitos siitä.
Ovatkos Madonnan kuntosalit vielä toiminnassa Venäjällä?

Odotan innolla että Madonna ottaa esille myös Vatikaanin, Guantanamon ja muutamat Usa:n liittovaltiot - joissa vallitsee myös putinmainen meininki.
  • 2 / 5
  • Ei_avioliittoja_homoille
  • 7.2.2014 1:07
Homot voisivat pikkuhiljaa tunnustaa, että heidän seksuaalinen suuntautumisensa on normaalista poikkeava. Jos/kun homot eivät tätä itse ymmärrä, niin tällaisten lakien säätäminen on välttämätöntä, etteivät he tuo normaaleille ihmisille vastenmielisyyttä aiheuttavaa toimintaansa joka paikkaan. Harjoittakoot toimintaansa niissä suunnatuissa paikoissa ja kotonaan, mutta julkisilta paikoilta homouden minkäänasteinen harjoittaminen pysyköön poissa.
  • 3 / 5
  • Hulivilipoika
  • 7.2.2014 15:35
Madonna on ottanut Vatikaanin esille jo 80-luvulla ja puhunut lukemattomat kerran katolisen kirkon tekopyhyyttä vastaan. Samaten hän on puolustanut ihmisoikeuksia ja sananvapautta vaikka kuinka moneen otteeseen niin Yhdysvalloissa kuin muuallakin, viimeksi muun muassa Secret Project Revolution -hankkeessaan: http://www.youtube.com/watch?v=uXfXrl4K2D4
  • 4 / 5
  • Vasuri
  • 8.2.2014 14:36
Kertoisitko Ei_avioliittoja_homoille miksi homouden "harjoittaminen" on paha asia? Miten seksuaalista suuntautumista muuten harjoitetaan? Olemalla itsensä, varmaankin. Siitä olen samaa mieltä, että julkisilla paikoilla toistensa kähmiminen on vastenmielistä, mutta sillä ei ole väliä millä sukupuolilla kyseistä harrastetaan. En minä jaksa katsoa heteroparijenkaan parittelua kadulla. Lyhyet pusut sallittakoot kaikille, jos minulta kysytään :)

Miten muuten määrittelet normaalista poikkeavan? Onko se enemmistöstä poikkeavaa, vai omaan maailmankatsomukseesi kätevästi muuten sopiva määrittely? Miten edes määrittelet normaalin? Miksi normaali on itseisarvo?

Itse aiheeseen päästäkseni pidän hienona, että Madonna puolustaa pitkäjänteisesti ja näkyvästi seksuaalivähemmistöjä. Vaikken hänen nykyisen musiikin faninsa ole, en voi kuin arvostaa yhtäläisiä ihmisoikeuksia ajavia ihmisiä.
  • 5 / 5
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 8.2.2014 16:18
Normaali tarkoittaa odotuksia vastaavaa, tavanomaista ja hyväksyttävää. Näin ollen sana on aina kytköksissä sen käyttäjän omiin mielipiteisiin ja asenteisiin, ei todellisuuteen.

Homoseksuaalisuus on varsin odotettava ilmiö, koska kaikkien yksilöiden ei tarvitse eikä todellakaan tule olla heteroseksuaalisia. Siihen ei kelpaa syyksi se, että ihmisten pitäisi kaikkien lisääntyä, sillä se ei ole tarpeellista eikä lisääntyminen sitä paitsi edes riipu seksuaalisesta suuntauksesta. Tavanomaisuuteen liittyen homoseksuaalisuus on varsin tavallista. Sitä esiintyy säännöllisesti. Homoseksuaalisuuden hyväksymiseen taas vaaditaan inhimillistä järkeä ja empatiakykyä, mitä homojen oikeuksien vastustajat eivät halua käyttää.

Se, että homoseksuaalisuuden ilmeneminen herättää jossain heteroiksi itseään tituleeraavissa vastenmielisyyttä ei sen sijaan tee sen julkisen esiintymisen kieltämistä järjellä tai kohtuullisuudella perusteltua.

Ei_avioliittoja_homoille -trollin kaltaiset ovat itse kaappihomoja, joille heidän oma homoutensa on niin vastenmielistä ja häpeällistä, etteivät he halua tulla muistutetuiksi sen olemassaolosta edes sallimalla muiden olla avoimesti oma itsensä julkisilla paikoilla. Muuten Ei_avioliittoja_homoille saattaa kiihottua ja alkaa "harjoittamaan" itse homoseksuaalisuuttaan.

Väittämällä kaltaisiaan normaaleiksi Ei_avioliittoja_homoille myös tulee väittäneeksi, että hänen kaltaisensa heteroa esittävät homovihaajat ovat normaaleja ihmisiä, eli toisin sanoen homous onkin EAH:n mielestä normaalia.

Kommenttia muokattu: 08.02.2014 klo 17:10