Utahin homoavioliittokysymyksestä kehkeytyi jännitysnäytelmä (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • Xx_Val_xX
  • 23.12.2013 23:11
Mormonikirkko ehätti jo perjantaina antamaan julkilausuman, jossa se kannattaa edelleen "traditionaalista avioliittoa" ja toivoo, että ylemmissä oikeusasteissa vahvistetaan kirkon kanta. Sen mukaan avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.

* Ylläoleva nauratti parhaimman kerran, kirkko joka kannattaa moniavioisuutta. Minä kutsun sitä Jumalan pilkkaamiseksi, kuten niin monta samankaltaista hypokraattista kirkkoa ja sen uskontokuntaa!
  • 3 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 24.12.2013 8:56
Kuvasarja eilisistä tapahtumista Utahissa. Viemällä kohdistimen kuvan päälle, saa näkyviin siihen liittyvän tekstin.

http://storify.com/jimmycdii/utahns-react-to-gay-marriage-ruling/slideshow

Mukana tuossa sarjassa on twettejä. Ehdottomasti makein niistä on mielestäni sarjan viimeinen.

"Boy it sure pisses me off to see all these gay people getting the same tax status as me."
Voihan veljet, kuinka minua ottaakaan päähän nähdä kaikkien näiden homojen saavan saman verotuskohtelun kuin minä.

Mainiota sarkasmia on myöskin ensimmäisen kuvan tekstissä:
Me and my new husband!! My polygamous Mormon great grandparents would be so proud!
[Kuva] minusta ja uudesta aviomiehestäni!! Moniavioiset mormooni-iso-isovanhempani olisivat todella ylpeitä [meistä]"

Kommenttia muokattu: 24.12.2013 klo 09:22