- 1 / 4
- human
- 7.5.2013 22:09
Olin lievästi sanoen surkuhuvittunut kun laitoin talvella uutisvinkkiä noista kisoista, muutaman aiheeseen liittyvän infolinkin kera maan johtavan päivälehden urheilutoimitukseen ... ja sieltä tuli kuittaus että "olivatkin saaneet asiasta jotain tiedotetta (ilmeisesti HOT:lta) mutta asia ei ollut oikein auennut heille".
- mikähän siinä mahtoi niin tiukkaa tehdä.
Itse laitoin heille samalla tietoa linkkeinä suurimpiin hblt-urheilukisoihin ja kansainvälisiin järjestöihin, sekä myös myös homofobian vastaisista organisaatioista samalla (mm. YouCanPlay). Mainitsin myös aiemmista kisoista suomalaisten saamista mitalisaalista.
Ilmeisestikin urheilumedian informoimiseen kannattaa panostaa asian suhteen melkoisen pontevasti.
Kommenttia muokattu: 07.05.2013 klo 22:11
- mikähän siinä mahtoi niin tiukkaa tehdä.
Itse laitoin heille samalla tietoa linkkeinä suurimpiin hblt-urheilukisoihin ja kansainvälisiin järjestöihin, sekä myös myös homofobian vastaisista organisaatioista samalla (mm. YouCanPlay). Mainitsin myös aiemmista kisoista suomalaisten saamista mitalisaalista.
Ilmeisestikin urheilumedian informoimiseen kannattaa panostaa asian suhteen melkoisen pontevasti.
Kommenttia muokattu: 07.05.2013 klo 22:11