USA: Äärioikeisto on huono häviäjä (juttukommentit)

Toisaalta Dallasissa, Teksasissahan on jo avoimesti lesbo Sheriffi...
  • 3 / 63
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 12.11.2012 21:27
Järjestön koko nimi oli vain jutun ingressissä (teaserissa). Varsinaisesta jutusta se puuttui. Nyt asia on korjattu.
  • 4 / 63
  • Ei_avioliittoja_homoille
  • 12.11.2012 22:20
Aika hiton tekopyhää puhetta teiltä homoilta... Muistan nimittäin hyvin, millaiset itkupotkuraivarit te saitte huhtikuussa 2011, kun persut otti jättivoiton vaaleissa.
  • 5 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 12.11.2012 22:47
Yleensä homofobit pitävät homoja kommunisteina ja viherpiiperöinä. Mahtaa ottaa koville, kun on jäämässä entistä enemmän yksin vastustamaan tekopyhästi homojen avioliittoja. Ehkä pitäisi tuulettaa vähän niitä asenteita ja vaikka alkaa elää sitä omaa elämää - tulla onnelliseksi jostain muusta kuin siitä, että toisia kampitetaan.
Päinvastoin Ei_avioliittoja_homoille, mehän naureskeltiin silloin 2011 sitä, miten persuissa on mm. kirkkohopeitten varastelijoita (Hakkarainen), eli täysin jumalatontakin porukkaa - on siinä katolisella puolueella uskottavuusongelmaa kerrakseen.

Ja jos sateenkaariväen rakkaudelle on kateellinen tai jopa vihainen, niin sehän kertoo vain siitä että hoterosti on asiat heterouden harrastamisessa, kun pikku vähemmistö häiritsee sellaisen enemmistön täydellisyyttä :P
Vai onkos se heteromaisen avioliiton rakenne, se sukupuolten vastakkainasettelu niin vaikeaa, ettei siinä voi vaan olla ja naatiskella, eikä vilkuilla niin paljoa muitten onnea otsat kurtussa?

reppana-republikaanithan ihan vain itse heikentävät heterouden harrastamiseen rajoittuneen avioliiton uskottavuutta. Elefantti pelkää kollipareja ja misupareja - on se outoa. (elefantti on siis republikaanien tunnuseläin)

Kommenttia muokattu: 13.11.2012 klo 02:37
Voi voi, "Ei_avioliittoja_homoille"... en minä ole persujen vuoksi itkenyt, saati sitten potkinut tai raivonnut. Varmaan joku on, mutta älä yleistä.

Minua kyllä vähän harmittaa huomata, miten paljon tästäkin maasta löytyy haikailua katsella taaksepäin, siis sinne, missä persu-horisontti siintää. Minusta olisi parempi ottaa tulevaisuutta vastaan katsomalla eteenpäin.
  • 9 / 63
  • Ulkosuom.
  • 13.11.2012 12:02
Outoa ettei tämän eräs 22-vuotias persurääkyjä ole jo lehahtanut tänne taistelemaan Asian puolesta.
  • 10 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 13.11.2012 19:38
Minä en lähtisi rikkomaan Riqumanin hiljaiseloa. Hänellä on tapana provosoitua niin kamalasti. Enemmän minua ihmetyttää se, miten eräs trolli voi tehdä noin suuren numeron toisen ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Ilmeisesti joillain häiriintyneillä on tarve hakea toisista vikoja, vaikka sitten homouden perusteella. Mitä hyötyä ja järkeä on siinä, että vastustaa homoavioliittoja? Tuleeko siitä hyvä mieli, kun torjuu vaikkei ole mitään konkreettista syytä olla hyväksymättä? Mikälie sosiopaatti kyseessä, saa jotain kicksejä mielivallasta...

Kommenttia muokattu: 13.11.2012 klo 20:22
  • 11 / 63
  • puppeliassi
  • 13.11.2012 20:44
taitaa kylläkin homopallero olla kyseessä narsismista: kun itsellä on mahdollisuus esim avioiliittoon ja adoptioon yms. niin ketuttaa jos muillakin olisi se mahdollisuus.

maailman rikkain nainen(se lehmä australiasta) on miljoonia kertoja kateellisempi minulle kuin mä hänelle, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja tulot reilu 1100 e kuukaudessa ja sekös narsisteja kismittää heh
"Muistan nimittäin hyvin, millaiset itkupotkuraivarit te saitte huhtikuussa 2011, kun persut otti jättivoiton vaaleissa."
Höh. Itse olin vilpittömän iloinen, kun Halla-Aho pääsi eduskuntaan.

Olihan nuo kansanäänestykset NOM:lle aikamoinen yllätys. NOM kuvitteli saavansa helpon voiton kuin Neuvostoliitto Suomesta vuonna 1939. Mutta HLBT:t eivät olleetkaan mitään velttoja ituhippejä vaan taistelivat vapautensa puolesta kuin patriootit.
Tulevaisuutta ajatellen voittojen merkitystä ei voi aliarvioida. Nyt on esimerkkejä siitä, että vihaajat voidaan voittaa.

NOM:n ajatusmalli hämmästyttää allekirjoittanutta. Jos halutaan suojella avioliittoa, miksi tuhlata resursseja tasa-arvoisen avioliiton vastustamiseen. Jos olisin itse änkyrä, käyttäisin noikin rahat avioeron tekemiseksi mahdollisimman hankalaksi. Mutta jostain kumman syystä nämä NOM:t ei esitä rajoituksia avioerolainsäädäntöön.
Republikaanipoliitikko Mike Huckabee, joka rinnastaa homoseksuaalisuuden eläimiinsekaantumiseen ja abortin orjuuteen, kertoi ennen vaaleja, että demokraatteja ja tasa-arvoa kannattavat äänestäjät joutuvat sinne kuumaan paikkaan.

Huckabee on nyt joutunut selittelemään ja peruilemaan puheitaan. Tässä haastattelussa hän ilmoitti, että demokraatteja ja tasa-arvoista avioliittolakia kannattaneet eivät nyt sitten joudukaan helvettiin.
Ajatella mikä helpotus!

http://www.advocate.com/politics/marriage-equality/2012/11/14/mike-huckabee-tells-jon-stewart-you-will-not-go-hell-voting
Kyllä täällä muuten oli aikamoiset itkupotkuraivarit Persujen vaalimenestyksen myötä, mistä muuten todisteena eräskin ketju, jossa on melkein 900 viestii.

Ja siitä huolimatta täällä jotkut viherpesijät vaan edelleen itkee Persujen kannatuksen takii. Kaikki tutut Homopallerot, Havainnoijat, Puppeliassit ja muut taliaivot. Niin sitä pitää.

Kannattakaa vaan vanhojen puolueiden linjaa mm. maahanmuutto-, eu-, talous- ja työllisyysasioissa. Ajakaa vaan itsekkäästi jonkun 1,5 % marginaalivähemmistön etuu.

Vanhojen puolueiden takii Kreikan tie tulee oleen myös meidän tie!

Unohtakaa marginaali-ilmiöt ja ajatelkaa kokonaisuutta. Kuka on johtanu meidät tähän?
”Unohtakaa marginaali-ilmiöt ja ajatelkaa kokonaisuutta.”

Näin suomalaiset ovat tehneetkin eli keskittyneet kokonaisuuteen ja jättäneet persut marginaaliin. Persujen agenda perustuu kielteisyyteen eikä sillä ole mitään myönteistä annettavaa Suomelle.
Lähinnä kiinnostaa se, millä tavalla Perussuomalaiset rp. hajoaa. Ensi kesän puoluekokous puheenjohtajaäänestyksineen valottaa tilannetta.
  • 16 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 12:21
Kuulostaa siltä, että Riquman potee vieläkin itkupotkuraivareita persujen kannatuksen romahtamisesta. Ehkä kannattaisi peruskannattajana katsoa peiliin ja kysyä itseltään mikä mättää sen sijaan että keskittyy tuomitsemaan paluumuuttoa toisiin puolueisiin ja hakemaan vikaa toisista.

Jaa, ja aatevelikin on löytynyt tuosta Ei_avioliittoja_homottelijasta. Kummatkin viettävät aikaa homosivustolla leikkimässä luonnollisuuspoliisia. Vai lienevätkö peräti lähes identtisissä kannanotoissaan sama henkilö?
  • 17 / 63
  • puppeliassi
  • 18.11.2012 13:35
en kyllä taida olla vihreä tai kovin maahanmuuttomyönteinen heh riquman puhuu musta omiaan... kyllä EUvostoliitosta pitäisi erota..

enkä mä ole persuja vastaan, oma siskokin persuliini heh. saattaisin jopa päästä persujen ehdokkaastikin, ainakin jos en tuo tasa-arvo asioita esiin ennenkuin ehdokaslista ilmoitettu heh. persut on loppujenlopuksi aika vasemmistolainen puolue, paitsi että suurinosa ehdokkaista konservatiivejä ja puolueessa vahva äärioikeistosiipi, tosin itse olin iloisenmpi eduskuntavaaleissa että halla-aho pääsi läpi kuin vihreiden toivola... toivola esti sitäpaitsi eduskunnan ainoan vähänkään kansalaisoikeuksista tietävä ehdokas jyrki kasvin pääsyn eduskuntaan...
  • 18 / 63
  • Riquman1990
  • 18.11.2012 16:18
Ai, jos persut on kolmen suurimman puolueen joukossa eduskuntavaaleissa, niin ne on sillon marginaalipuolue? Suomalaiset on pikemminkin jättäny Vihreet marginaaliin kovasta Haavisto-huumasta huolimatta. Kuvitteliks Vihreet tosissaan, et ihmiset äänesti presindentinvaaleissa "vihreiden arvojen" puolesta? Haavistolle annetut reilut miljoona ääntä oli kaikki sille annettui henkilökohtasii äänii.

Persut oli ainoo puolue, joka nosti kannatustaan kuntavaaleissa verrattuna edellisiin kuntavaaleihin. Vihreet puolestaan kuuluu vaalit hävinneisiin surkeisiin pikkupuolueisiin.

Kommenttien yhteneväisyydestä päätellen pikemminkin täällä taitaa nimimerkit Homopallero (= homotrollero) ja havainnoija (= havainnoton) olla todellisuudessa yks ja sama henkilö.

Vihreet on todellisuudessa pelkkä stadilainen pienpuolue, jolla on koko Suomen mittakaavassa mitätön 7-8 % kannatus. Persuilla taas on vaaleista riippuen 12-19 % kannatus, joten mä en kyllä sanos niitä marginaalipuolueeks.
  • 19 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 16:41
Niin niin, persut eivät onnistuneet pitämään jytkyään kasassa edes vaivaista vuotta, mikä puolestaan vain vahvistaa sen ettei puolueella ole niitä uskollisia kannattajia kuin noin 10% mahdollisista äänestäjistä. :(
  • 20 / 63
  • Riquman1990
  • 18.11.2012 17:36
No niin, katotaan...

Persujen kannatus:

Eduskuntavaalit 2007: 4,05 %
Eduskuntavaalit 2011: 19,05 % (+15,00 %)

Kuntavaalit 2008: 5,39 %
Kuntavaalit 2012: 12,34 % (+6,95 %)

Eurovaalit 2004: 0,54 %
Eurovaalit 2009: 9,79 % (+9,25 %)

Presidentinvaalit 2006: 3,43 %
Presidentinvaalit 2012: 9,40 % (+5,97 %)

Lukutaito hukassa?

Kommenttia muokattu: 18.11.2012 klo 17:39
  • 21 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 17:45
Huoh, Riquman älä nyt jaksa. Niin persut ovat kasvattaneet kannatustaan monissa viime vaaleissa entä sitten? Sehän tarkoittaa vaan, että seuraavat vaalit onkin sitten vaikeampi enää voittaa - varsinkin kun niillä jo nyt hupenevilla äänillä ei tehdä muuta kun ruikutetaan oppositiossa ja solvataan vähemmistöihmisiä. Kuten huomaat, persujen heittelevä kannatus näyttäisi tätä nykyä pyörivän keskimäärin n. 10% paikkeilla. Sen verran niitä uskollisia kannattajia on. Puolue kuuluu samaan kokokastiin vihreiden ja vasemmistoliiton kanssa, ollen vielä toistaiseksi niitä hieman isompi.
  • 22 / 63
  • Riquman1990
  • 18.11.2012 18:49
Päinvastoin, pikemminkin seuraavien eduskuntavaalien tavote on PITÄÄ kannatus samoissa lukemissa (18-20 %). Seuraavien kuntavaalien tavote taas nimen omaan on NOSTAA persujen kannatus samalle tasolle ku eduskuntavaaleissa (18-20 %).

Soini taas on mitä suurimmalla todennäkösyydellä lähdössä mukaan seuraaviin eurovaaleihin kesällä 2014. Sen lisäks, jos Timo Soinin nykynen varaedustaja Sampo Terho asettuu ehdokkaaks, se todennäkösesti valitaan sinne Soinin ohella ja näin ollen Persut saa 2 paikkaa nykysen kahden asemasta.

Sampo Terhon ajatuksii löytyy mm. täältä: http://www.youtube.com/user/MEPSampoTerho

Kepulle mä sen sijaan ennustan seuraavissa(kin) eduskuntavaaleissa kylmää kyytii. Tuskin äänestäjät enää haluu tukee Kepun poukkoilevaa EU-politiikkaa. Kepun "kannatus" kuntavaaleissa johtu lähinnä alhasesta äänestysaktiivisuudesta sekä siitä, et kuntavaaleissa ei päätetä mistään oikeesti painavasta (kuten EU tai maahanmuutto). Lisäks vanhat patut maakunnissa on vuosikymmenii äänestäny samoi vanhoi kepulaisii naamoi kunnanvaltuustoihin. Persut teki kuitenkin läpimurron kunnanvaltuustoihin kautta maan. Tästä on hyvä jatkaa.
  • 23 / 63
  • puppeliassi
  • 18.11.2012 19:43
no kyllä sen voi varmaan suurinosa myöntää että kuntavaalit ovat vaikeita puolueille, joilla ei ole pahemmin ole ollut paljon näkyvyyttä ja tunnettavuutta. eduskunta-euro-presidenti vaalit on helpompia, kun ehdokkaita vähemmän ja niille tulee enemmän näkyvyyttä.

esim jos on eduskuntavaaleissa vaalipiirissä muutama jotka kerää paljon ääniä, se riittää, mutta jos keski-tai pienessä kunnassa ei ole tunnettuja ehdokkaita, tottakai se vaikuttaa äänestämiseen.

seuraavat euro ja kuntavaalit kertovat jo enemmän, onko isoin jytky jo kuollut.

itse toivoisin että joku eduskunnan ulkopuolinen puolue saisi jytkyn eurovaaleissa, esim piraatit, se säikäyttäisi mafian kunnolla heh
  • 24 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 20:06
Persut tulevat menettämään paikkoja seuraavissa eduskuntavaaleissa. Iso osa puoluetta äänestäneistä äänesti pelkästään protestiksi, eivätkä suinkaan siksi koska kokisivat rasistiset ja homofobiset möläytykset osaksi arvomaailmaansa. Sen huomaa jo siitä, kuinka mahdotonta perussuomalaisten on ollut pitää kannattajiaan uskollisina. Kahdessa viime vaalissa "jytky" on ollut noin puolet eduskuntavaalien tasosta. Populistien kannattajat ovat yleensä erittäin arvaamattomia. En olisi myöskään kovin varma mistään eurojytkystä. Soinin henkilökohtainen vetovoima on alkanut hiipua ja jostain syystä en usko eurovaalien kiinnostavan hirveästi juuri perussuomalaisten kannattajia.

Helsingin Sanomat uutisoi tänään ettei eräs Halla-aho sulje pois mahdollisuutta pyrkiä puheenjohtajaksi. Hän on Soiniakin ristiriitaisempi henkilö ja tulee varmasti viemään moninkertaisesti enemmän ääniä kuin toisi mikäli hän syrjäyttäisi Soinin puheenjohtajan paikalta.

Keskustasta en paljoa perusta. Toivon vain, että keskusta pysyy kolmantena ja että persut syö sen kannatusta juuri sen verran että kummatkin voidaan jättää jatkossa oppositioon kristillisteokraattien kanssa marisemaan.
  • 25 / 63
  • puppeliassi
  • 18.11.2012 20:27
kaikki persuliinit jotka mä tunnen niin ei ketään ole homofobi, eikä edes oikeasti rasisti. eli sanoisin että läpi menee konservatiiveja, vaikka suurinosa äänestäjistä ei ole konservatiivejä, oma siskokin, vaikka hän ei ole yhtään homofobi, äänesti homofobista naispersuliinia, joka itseasiassa pääsi läpikin...
  • 26 / 63
  • Riquman1990
  • 18.11.2012 20:28
Persujen paikkamuutos eduskuntavaaleissa tulee oleen todennäkösesti +/- pari paikkaa, jos ei eurokriisi ratkee sitä ennen tai maahanmuuttopolitiikassa tapahdu suurii tiukennuksii. Ei ne protestin syyt oo mihinkään hävinny. Maahanmuutto- ja EU-kriittisyys nostaa päätään joka puolella Eurooppaa. Vastikään uutisoitiin Ruotsidemokraateille reilun 11 % kannatusta.

Mitä Kepuun tulee, niin Kepu on hoitanu maanviljelijöiden asiat jo vuosikymmenii käytännössä niin huonosti, et niiden äänii ne ei tuu enää koskaan saamaan takas. Samoin eurokriittisten äänii Kepun on enää ihan turha toivoo takas. Se juna meni jo siinä vaiheessa ku Aho petti Kepun kannattajat 90-luvun puolivälissä.

Halla-aho voi pyrkii Persujen puheenjohtajaks, mut ei sitä siihen hommaan valita. Toisaalta se muuttas Persut nykystä enemmän maahanmuuttokriittisempään suuntaan nykysen pelkän eurokriittisyyden sijaan. Toisaalta Persuissa ei oo myöskään mitään tiettyy "halla-aholaisten" ja "soinilaisten" siipee, vaan Persujen kannattajat arvostaa molempii.

"...oppositioon kristillisteokraattien kanssa marisemaan."

Eiks ne kristilliset vainoo teitä tälläkin hetkellä siellä hallituksessa? ;D
  • 27 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 20:47
Ainoa syy, miksi Räsänen meni hallitukseen vihreiden ja vasemmistoliiton kanssa oli vain ja ainoastaan tasa-arvoisen avioliiton estäminen. Se oli kristillisdemokraattien kynnyskysymys. Puoluehan on muuten lähes identtinen persujen kanssa! Ainoa ero on se, että Räsänen vihaa enemmän homoja kuin EU:ta.

Juonittelen tulevaisuutta Riquman, tiedätkö, sitä aikaa jolloin punavihersetahomoistumisprosessisi on edennyt jo päätepisteeseen ja me muistelemme haikeina näitä sinun tempauksiasi. Silloin sateenkaarihallituksessa istuvat kok, sdp, vihr, vas ja rkp - oppostiossa kesk, ps ja kd. Lisäksi EU:sta on tullut supervalta ja kaikki puhuvat pakkoruotsia ja ovat monikulttuurisia.

Jos muistat, Ruotsidemokraatit kytevät vastikään pahimman luokan luokan skandaalissa, joka tapahtui mainitun kannatusmittauksen jälkeen. Ruotsalaiset ovat suomalaisia tiukempia rasismin suhteen. Åkesson on epäonnistunut puolueensa rasismin piilottelussa jopa Soinia surkeammin.

Protestin syyt eivät ehkä ole hävinneet, mutta niiden kanava joutuu kyllä vaihtoon. Se näet vuotaa ja pahasti! ;)
  • 28 / 63
  • puppeliassi
  • 18.11.2012 20:55
toivonmukaan homopalleron ennuste ei toteudu, kokoomus ja rkp on aiheuttanut jo ihan tarpeeksi vahinkoa suomen kansalle. ja pakkoruotsi koko EUvostoliittoon?! kuulostaa imperialismilta... homopallero onkin hybridi stalinisti-fasisti heheh

oikeesti, pakkoruotsi pitää poistaa.
  • 29 / 63
  • puppeliassi
  • 18.11.2012 21:33
homopallero oletko jo tilannut itsellesi ja riqumanille hotellisviitin, jotta voit ruveta häntä käännyttämään? hehehe

taisi olla vähän törkeää, oli vaan pakko sanoa se hehe no hard feelings, bitches? hehe

mut musta olisi aika tylsää jos kaikki olisi samaa mieltä kuin itse, voi tulla muuten aika hölmö olo kun kertoo mielipiteitään ja kaikki on kyllä kyllä heh
  • 30 / 63
  • Riquman1990
  • 18.11.2012 22:03
Niin, ajattele, Homopallero, Persuilla on tällanen salaliitto teitä vastaan. Tulevaisuuden hallituksessa istuu PS, IPU, VP ja KD, muut puolueet on kielletty, homous luokitellaan taas rikokseks ja sairaudeks, EU hajotetaan, Suomessa puhutaan pelkkää suomee, ruotsinkielisyys on hävitetty ja mamut karkotettu. ;)

Ruotsalaiset ei oo suomalaisii "tarkempii" rasismin suhteen, vaan rasistisempii ku suomalaiset. Ruotsalaisethan mm. aikaansai saamelaisten ja ruotsinsuomalaisten etnisen syrjinnän. Lisäks ruotsalaisille kelpaa mamut vaan sillon, kun ne kiillottaa Ruotsin julkisuuskuvaa ja tekee paskaduunit niiden puolesta.

Suomessa vaan asiat ilmastaan kansantajusemmin ku Ruotsissa. Siellä ollaan kovasti suvaitsevinaan erilaisii ryhmii, kunhan ei vaan tarvi asuu niiden kanssa samoilla aluiella. Siellä ei tarvii mamujen noudattaa Ruotsin lakii, kunnioittaa ruotsalaista kulttuurii tai opetella ruotsin kieltä - kunhan ne vaan tekee kaikki paskaduunit niiden puolesta ja asuu omilla asuinalueillaan. Tarvittaessa alue tyhjennetään ruotsalaisista, et saadaan tilaa "roskaväelle".
  • 31 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 18.11.2012 22:36
Minun tulevaisuuden skenaario oli parempi! Siinä kaikilla oli kivaa - paitsi homofobeilla ja rasisteilla but who cares about those losers...

Nyt Riquman mieli avoimeksi: ajattele jonain päivänä sinä olet PS:n, eli Punavihreiden Setahomojen elinikäinen puheenjohtaja! Minä olisin tietysti vielä sinua korkeampi luonnollisesti.

Ei kannata olla persu, silloin aurasi ei ole pinkki! Siitä tulee paha mieli kun on toisia ihmisiä vastaan. Maailma kuuluu kaikille. Sinun on maksettava verosi Kreikan valtiolle ja homofobisille muslimipakolaisille - jälkimmäisille jotta heidät saataisiin Homopalleron suvaitsevaisuusterapiaan! xD
Voi puppeliassi, oikeasti pakkoruotsin olemassaolo on minulle varsin yhdentekevää. Riqumania tässä pelotellaan ja onnistutaan. Yleensä äärinationalistiset fasistit rinnastavat EU:n Neuvostoliittoon. Jos olet muistaakseni kommunismiin päin kallellaan, en sinuna profiloituisi sinne päin. Riquman sen sijaan on wannabe-fasisti, mutta on oikeasti mitä kutsuu "punavihreäksi setahomoksi". Hän ei vain tiedä sitä vielä.

Minä vastustan ääriliikkeitä, olen vasemmalle päin kallellaan oleva sosiaaliliberaali. Minun näkökulmastani te kumpikin komppailette ääriliikkeitä. ;)
  • 33 / 63
  • puppeliassi
  • 19.11.2012 12:02
itse näen neuvostoliiton olevan rappeutunut työväenvaltio. johto tuhosi sen. eiköhän ne kommarit jotka pitävät neuvostoliittoa hyvänä valtiona, ole aika vähemmistöä....

en ymmärrä miksei vasemmistolainen voi olla maahanmuuttokriittinen, itse näen eritavalla mitä yleisesti maahanmuuttokriittiset, että kokoomus haluaa paljon ulkomaalaisia tänne riistettäväksi ja että suomalaiset joutuu alentamaan palkkojaan. sekä sitten tietenkin sosiaaliturvan poisto/vähentäminen, työolojen heikennykset yms.
  • 34 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 16:26
Homopallero, ei kannata käyttää sanaa fasisti, jos ei tiedä, mitä se tarkottaa.

Mikä on sosiaaliliberaali? Sä et oo minkään sortin liberaali. Mä taas kannatan tasaveroo sekä kannustavaa sosiaaliturvaa, vastustan ylisääntelevää talouspolitiikkaa, vastustan valtion holtitonta rahankäyttöö, kannatan aitoo, vastuullista markkinataloutta, vastustan pääasiassa muuta ku työ- tai perhesiteeseen (Lue: perhesiteet= suomalaisten perheenjäsenet) perustuvaa maahanmuuttoo sekä EU:ta. Lisäks mä oon vahva luonnonmukasuuden kannattaja.

Sä taas kannatat ilmeisesti haluut säädellä yhteiskunnassa kaikkee mikä liikkuu, jopa sitä, mitä ihmiset saa ajatella, miten ne saa asuu, miten ne saa liikkuu, miten ne palvelunsa järjestää jne. Se on aitoo fasismii.
  • 35 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 16:47
"homopallero oletko jo tilannut itsellesi ja riqumanille hotellisviitin, jotta voit ruveta häntä käännyttämään? hehehe"

Kyllä mulle hotellisviitti kelpaa homopalleron kanssa. Mä voin sitten käännyttää kyseisen Homopalleron mun uskolliseks pikkubottomiks. Hoh hoh hoo ;)

Pikku palvelija... Siitä tulee hauskaa! ;D
  • 36 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 20.11.2012 18:05
Riquman, mihin sinä jäit uinumaan kultsipuppe? :3

Fasisti = vahvan kansallismielinen, militaristinen, wannabe eliitinvastainen ja kansanomainen, vasemmistovastainen, antiliberaali, luonnollisuuspakkomielteinen homofobahtava macho, jolla on naisongelma = Riquman. xD

Sosiaaliliberaali on muuten sama kuin klassinen liberaali, mutta kannattaa valtion aktiivista roolia tasa-arvon edistamiseksi = Homopallero

Minulle on aivan sama mitä ihmiset ajattelevat, koska pohjimmiltaan Riquman, kuten sinussa, asuu kaikissa kuitenkin pieni homopalleroinen. Joidenkin homopalleroista vaan kiusaa ikävä ja ilkeä kyynisyys- ja ahdasmielisyyspöpö. Sitten on myös niitä käsittämätömä tapauksia... :(

Taidat sekoittaa fasismin nyt totalitarismiin. Ne eivät ole sama asia. En ole totalitaristi, olen monissa mielipiteissäni hyvin joustava. Enkä ole muistaakseni ainakaan tietoisesti halunnut rajoittaa ihmisten liikkumavapauttaa, ellen sitten yleisen hyvän nimissä.

Ja lopuksi vielä Riquman, olet ilmiselvästi (ja ironisen tiedostamattomasti) taipuvainen alistumaan mielipiteilleni ja charmilleni, joten sinä sopisit mielummin bottomiksi. ;)
  • 37 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 18:26
Mitäs pahaa kansallismielisyydessä on? Homopalleron mielestä meidän ois varmaan pitäny vuoden 1918 sisällissodassa liittyy takas keisarilliseen Venäjään ja sitä myötä myös Neuvostoliittoon vuonna 1922. Sano, miten monta punikkii sun suvussa on ollu?

Sellasta ku sosiaaliliberaali ei oo olemassakaan. Aito liberaali kannattaa nimen omaan mahdollisimman suurta taloudellista toimintavapautta sekä MAHDOLLISUUKSIEN tasa-arvoo (ei valtion luomii nais-, mamu-, homo- yms. kiintiöitä). = Riqumanin malli.

Fasismi taas ihannoi ennen kaikkee vahvaa valtion roolii taloudessa ja yhteiskunnassa sekä kannattaa valtion voimakasta puuttumista ihmisten yksityisasioihin. Myös mielipiteen-, uskonnon- ja sananvapautta rajotetaan. Valtioo hallitsee vahva Yks Oikee Virallinen Totuus. = Homopalleron malli.

Mistäs lähtien mä oon alistunu sun mielipiteille? Susta päinvastoin pienellä koulutuksella sais koulutettuu oikein uskollisen, nöyrän pikkubottomin, joka tekis kaiken just niin ku mä käskisin eikä turhaan kyseenalastas mitään. Uskollinen palvelija kaikin puolin.

Riqumanilla ei oo naisongelmii eikä onneksi naistakaan - eikä myöskään mitään kaipuuta sellaseen. Sen sijaan homopallerolla taitaa olla miesongelma, kun se noin levottomii kirjottelee. Hanki kunnon pano ja rentoudu vähän.
  • 38 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 20.11.2012 19:09
Kansallismielisyys on ihan kivaa, kunhan se keskittyy oman kansakunnan myönteiseen kehittämiseen eikä muiden parjaamiseen. Montako "punikkia" suvussa? Ei yhtäkään tietääkseni. Minä en ota sisällissodassa kantaa kummankaan puolesta. Sen verran kuitenkin korjaan sinua jälleen, että Venäjän keisarikunnalla ei Suomen sisällissodassa ollut osaa eikä arpaa. Se lakkasi vuonna 1917. Neuvosto-Venäjä halusi punaisia hyväksikäyttäen liittää Suomen tulevaan Neuvostoliittoon, vähän niin kuin saksalaiset halusivat valkoisia hyväksikäyttäen tehdä Suomen kuningaskunnasta nukkevaltion. Neuvostoliittoa pidän keisarillista Venäjää oikeastaan vielä pahempana.

Sosiaaliliberalismi on aivan oikea aatesuunta. Sinä voit olla klassinen liberaali talousmielessä, mutta esim. luonnollisuuspuheesi ja heteronormatiivisuutesi eivät kuulu arvoliberalismiin. Se, että kannattaa valtion roolia mahdollisuuksien tasa-arvon edistäjänä ei tee ihmisestä fasistia, eikä myöskään se, ettei sulata sitä ettei kaikkien ihmisten yhdenvertaisuutta haluta kunnioittaa. Tästä on turha kiistellä.

Sinulla on noita alistamisfantasioitasi, (naisongelma, joka ilmenee myös sovinismina "naismaisia" homoja kohtaan) mutta minä söisin sinut elävältä. Vai kirjoittelen minä levottomia... ;)
  • 39 / 63
  • puppeliassi
  • 20.11.2012 19:29
te voitte ottaa matsia niin mä tulen tuomariksi ;)

minusta liberaalilla voidaan tarkoittaa suvaitsevaa ja muista välittävää ihmistä, tai sitten riistokapitalismia kannattavaa piip. joka kommentoi mun kommenttiini uutisessa myrksyn tuhoama sateenkarinuorten turvapaikka pelastumassa...
  • 40 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 20:06
Mä haluun nimen omaan kehittää Suomee suomalaisten ehdoilla suomalaisille hyväks maaks, jossa suomalaisilla on töitä ja kunnon elintaso ja jossa arvostetaan suomalaista kulttuurii. Sen tänne ei kaivata tyyppei, joilla ei oo pienintäkään aikomusta noudattaa Suomen lakii, kunnioittaa suomalaista kulttuurii, opetella suomen kieltä, tehdä töitä, maksaa veroi eikä elää "maassa maan tavalla".

Keisarillinen Venäjä lakkas olemasta vuonna 1917. Sitä seuraavat 5 vuotta Venäjä oli ikään ku välitilassa, jossa ei ollu selkeetä hallintomuotoo. Neuvostoliitto perustettiin 1922. Sen sijaan punikit vastusti Suomen itsenäistymistä ja kannatti Suomen säilymistä osana Venäjää/Neuvostoliittoo.

Arvoliberaali mä en oo koskaan väittänykään olevani. Mitä hemmettii se hölynpöly edes on? Mun puolesta jokanen tehköön mitä lystää niin kauan, kun ei estele tai satuta toisii. Kukaan ei oo ollu myöskään kieltämässä homoutta tai estämässä homoi menemästä naimisiin. Sen sijaan lasten hankinta homopareille on luonnonvastasta - se on vastoin luontoo. Aitoon talousliberalismiin kuuluu antaa toisten toteuttaa itteensä ihan rauhassa - kunhan ei tee sitä esim. lasten kustannuksella.

Vai söisit sä mut elävältä? ;) Ja sitten ottasit kiltisti vähän moloo perseeseen, vai? ;) Niin, tosiaan, ehkä me molemmat kirjotellaan vähän levottomii. ;)

Sulla sen sijaan taitaa miesongelman lisäks olla sukupuoli-identiteettiin liittyvä ongelma, kun sä ilmeisesti samastut liikaa vastakkaiseen sukupuoleen. Eräänlainen "naisongelma" kai sekin?

Kommenttia muokattu: 20.11.2012 klo 20:09
  • 41 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 20.11.2012 20:24
Olen muuten kanssasi samaa mieltä, paitsi tuossa "maassa maan tavalla" kohdassa. Lakeja pitää noudattaa, mutta minun mielestäni ihmisiä ei pidä ahtaa liiaksi yhteen muottiin. Erilaisuuden kunnioittaminen on osa suomalaista yhteiskuntaa.

Venäjän keisarikunnan valtaistuin tyhjeni maaliskuussa 1917, syyskuussa samana vuonna väliaikainen hallitus julisti Venäjän tasavallaksi, marraskuussa bolsevikit kaappasivat vallan ja julistivat Venäjän sosialistiseksi liittotasavallaksi. Vuonna 1922 sisällissodan päätyttyä Venäjä ja siitä irrotetut Valko-Venäjä, Ukraina ja Transkaukasia muodostivat Neuvostoliiton. Kyllä minä tiedän poliittisen historian.

"Aito" liberaali on sitä ennenkaikkea arvopuolella, mutta myös taloudellisesti. "Luonnollisuudella" ei ole mitään oikeata painoarvoa adoptioprosessissa.

Hyvä on Riquman, myönnetään leikisti että minulla miesongelma ja haluan olla naisen asemassa. Olisitko minulle kiltti isukki, vaikka oletkin iso vahva alfauros? :3
  • 42 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 20:51
Venäjän väliaikaishallitus oli nimensä mukasesti väliaikaishallitus, eli virallisesti keisarillista venäjää ei ollu lakkautettu ennen vuotta 1922, jollon Neuvostoliitto perustettiin.

Maassa maan tavalla tarkottaa nimen omaan sitä kaikkee: eli Suomen lakien kunnioittamista, suomalaisten käytäntöjen noudattamista, suomalaisen kulttuurin kunnioittamista, suomen kielen opetteluu jne.

Adoptiossa taas olennaista on nimen omaan se, et lapsi saa luonnollisen kasvuympäristön ja perhemallin.

Vai on Homopallero "isukin" tarpeessa. ;D Mä oon kuule liian nuori sun isukiks. Ei kato jaksa alkaa kasvattaa ja kouluttaa 19-vuotiasta kuritonta pikkupoikaa. ;)
  • 43 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 20.11.2012 21:16
Väliaikaisen hallituksen oli määrä hallita Venäjää kunnes perustuslakia säätävä kokous kutsuttaisiin koolle päättämään maan uuden suunnan. Kerenski julisti kuitenkin Venäjän virallisesti tasavallaksi jo syksyllä, koska halusi rauhoitella bolsevikkeja. Marraskuun vallankumouksen jälkeen perustuslakia säätävä kokous kokoontui tammikuussa 1918, mutta bolsevikkihallitus hajotti sen. Monarkia oli kuollut kirjain syyskuusta 1917 lähtien, paitsi joidenkin monarkistien mielestä sehän on edelleen olemassa. ;)

Suomalaisten käytäntöjen noudattaminen kuulostaa vähän kyseenalaiselta. Se on hyvin epämääräinen käsite.

Adoptiossa on olennaista vain ja ainoastaan se, että lapsi saa hyvän kasvuympäristön. Luonnollisuus on sinun kosmeettinen lisäsi, eikä se vaikuta lopputulokseen mitenkään, mikä on jo asiantuntijoiden yleisesti hyväksymä fakta. :)

No niin sainhan sinut pitämään sen housuissasi. Olisin liian raju 22-vuotiaalle vaarille. xD
  • 44 / 63
  • puppeliassi
  • 20.11.2012 21:31
lapselle on yks ja sama asia onko vanhemmat samaa tai erisukupuolta, jos on hyvät, rakastavat vanhemmat. syrjintä ja kiusaaminen on väärin, johtui se sitten siitä ovatko vanhemmat samaa sukupuolta tai että heillä ei ole mersua.

kiusaamiseen ja syrjintään tulee puuttua!
Rekisteröitymättömille aktiivikirjoittajille toivomus: rekisteröitykää. Helpotatte ylläpidon ja toimittajien elämää. Jokainen ei-rekisteröityneen kirjoitus menee ensin hyväksyttäväksi uutisjutun kirjoittajalle ja ylläpidolle. Julkaiseminen voi viivästyä meidän aikatalujemme vuoksi ja keskustelu edetä sinä aikana jo kauas muualle, kuten mielipidekirjoittajilla näyttää olevan vakiintunut tapa. ;-)
  • 46 / 63
  • puppeliassi
  • 20.11.2012 22:26
oletko nyt tyytyväinen? olen tainnut joo aika monta viestiä lähetellä.... nyt teidän täytyy yrittää savustaa mut pois heh
  • 47 / 63
  • Riquman1990
  • 20.11.2012 23:13
Niin, onhan joidenkin neukkuintoilijoiden mielestä Neukutkin vielä pystyssä... Totuus kuitenkin on, et sinä aikana, minkä Suomi on ollu itsenäinen, Venäjällä on ehtiny oleen kolme eri valtiomuotoo: keisarillinen Venäjä, Neuvostoliitto ja nyky-Venäjä.

Suomalaisiin käytäntöihin kuuluu mm. täsmällisyys, lakien ja sääntöjen noudattaminen, rehellisyys, työnteon arvostaminen, virkamiesten lahjomattomuus sekä se, et ei vaadita erityiskohteluu.

Vai oon mä muka vaari 19-vuotiaan pojun mielestä. ;D Taitaa poju tykätä yleisestikin vähän rajummasta käsittelystä. ;) No, se kyllä järjestyy. :D Mä opetan sulle vähän suomalaista tapakulttuurii!

Kommenttia muokattu: 21.11.2012 klo 00:14
  • 48 / 63
  • puppeliassi
  • 20.11.2012 23:19
kyl huomaa että ollaan homopalstalla kun politiikasta puhutaan ja sitten puhutaan sm leikeistä.. heh ilmeisesti me homppelit ollaan vähän outoja.
  • 49 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 20.11.2012 23:52
Toivottavasti kukaan, joka pitää homoja seksihulluina ei koskaan eksy lukemaan tätä kommenttipalstaa...

Venäjä oli kyllä jo tasavalta Suomen itsenäistyessä. Eikä keisarikunnalle sitä paitsi ollut edes kruununtavoittelijaa ennen vuotta 1922. Usein sanotaan Suomen itsenäistyneen Venäjän keisarikunnasta, mutta Venäjän valtiollinen tilanne oli syksyllä 1917 hyvin sekava.

Erityiskohtelulla on kyllä pitkät juuret suomalaisena käytäntönä. ;)

Nyt hyvää yötä Riquman, näe kauniita unia kuvitteellisesta pederastisesta suhteestamme. <3
Niin, joku tosiaan saattas pitää erästä tiettyy homopalleroo jonkinlaisena seksihulluna, jolla on hurjat fantasiat "vaareista" ja "isukeista"...

Ylipäätään Venäjällä ei ollu virallista hallitusmuotoo vuosien 1917-1922 aikana, vaan kyse oli väliaikaishallituksesta.

Mitäs erityiskohteluu Suomessa on harrastettu.

Vai Pederastinen suhde meidän välillä? ;D Siitähän sä fantasioit! ;)
Siitä puhe mistä puute heh

Mutta wikipedian mukaan 1917-22 oli tosiaan väliaikaishallitus. Voitte lukea sieltä enemmän, vaikka ei siellä kaikki ole totta...

Ja nyt joku homofobi sanoo että homopallero on homo siksi kun tahtoo isä henkilöä heh kohta varmaan tää keskustelu linkattu jonnekin homofobien jeesus sivustolle heh

Tosin jos nuoret kirjoittaa vähän levottomia niin eipä siinä ole mitään ihmeellistä, itse tuttujen heteromiesten jutut naisista vähän... heh
Tuosta edellä lukemastani sanon, että luovuus kukkii homojen keskuudessa värikkäintä kukkaansa. Keskustelussa Yhdysvaltain presidenttikisan aiheuttamista reaktioista saadaan mukaan Venäjän historialliset tapahtumat, SM ja pederastia. :-)
Niin, mutta onneksi kukaan ei epäilisi Riqumanin siveellisyyttä, vaikka minä vaikuttaisinkin seksihullulta.

Venäjän väliaikainen hallitus lakkasi olemasta marraskuussa 1917. Siitä eteenpäin hallinto oli käytännössä bolsevikeilla. He olivat ainoa oikeasti järjestäytynyt hallintokoneisto Venäjällä, mutta heidän asemansa ei ollut satavarma ennen vuotta 1922. Uskokaa nyt pois vaikka huviksenne.

Suomen valtio syntyi erityiskohtelusta, ruotsinkielinen vähemmistö on saanut ja saa edelleen erityiskohtelua, hyvinvointivaltio perustuu osittain vähempiosaisten erityiskohteluun. Näistä läheskkään kaikki eivät ole huonoja asioita.

Ja niin, käyn tosiaan ihan kuumana Riqumanin kaltaisille pahoille pojille. Olen ihan heikkona. Voi, kunpa Riquman olisi täällä ojentamassa minua "piiskallaan"! :D
  • 54 / 63
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 10:53
Teidän kannattaisi varmaan sopia treffit yksityisviesteillä heh.

Ja erityiskohtelusta pitäisin huonona pakkoruotsia, se on imperialismia pahimmillaan. Eihän koulussa opeteta pakkohomoiluakaan. Vaikka kyllä semmonen olisi itselleni käynyt heh mutta heterot ei välttämättä välittäisi. Nyt vaan kansanliike että saadaan pakkohomoilu kouluun hehe

Onkohan sellaista tutkimusta tehty missä tutkitaan keskustelun aiheen muuttumista toiseksi netissä?
  • 55 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.11.2012 13:39
Huoh, pakollinen ruotsi koulussa imperialismia pahimmillaan? Aika räikeää ja sanoisinko vielä että melkein loukkaavaa ylitulkintaa ja vääristelyä, ottaen huomioon niitä pahempiakin asioita, joita on tehty imperialismin nimissä - sellaisiakin, joita ei leimata imperialismiksi ihan vaan siksi koska se on muodikasta. Jos pakkoruotsia ei olisi, ei iso osa oppilaista ottaisi mitään muuta kieltä sen tilalle. Henkilökohtaisesti olen avoin sille ajatukselle, että pakkoruotsi korvattaisiin pakollisella toisella kielellä. Vaihtoehtoina voisivat olla ruotsin lisäksi ainakin saksa, ranska, espanja, italia, venäjä, viro etc. Se voisi monipuolistaa suomalaisten kielitaitoa, ellei sitten tekopyhästi kannateta englannin kieli-imperialismia laiskuuttaan.

Kommenttia muokattu: 21.11.2012 klo 14:24
  • 56 / 63
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 14:57
Voitaisiin suomeen ottaa vaikka pakko klingon, sehän olisi rikkautta! Ja sitten taru sormusten herrasta haltiakieli, ja jotta ei oltaisiin rasisteja örkkejä kohtaan niin otetaan vielä pakkomordor! Toinen kieli on rikkautta! Miksei niitä kieliä voi olla pakolla useampia?

Jos ihmettelette pakkoruotsia, ei tarvitse muuta katsoa kuin suomen 10 rikkainten ihmisten, että kuinka monta niistä 10:stä on 5% vährmmistöönkuuluvia. Niinpä. Money talks
Joo... ruotsin opetus pois kouluista niin kohta ollaan kaikki yhtä köyhiä - vai?

Minusta rikkaitten naapureiden kieltä kannattaa aina osata, koska niillä ei ole mitään syytä opetella meidän kieltä. Ruotsi ja Venäjä vaihtoehtoisiksi pakollisena ensimmäisenä kielenä!
  • 58 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.11.2012 15:10
Höpö höpö, ruotsinkielisten keskuudessa ei ole sen enempää oikeasti rikkaita kuin valtaväestönkään keskuudessa. Ehkä vielä silloin 1900-luvun alussa, muttei enää. Ruotsinkielinen nimikään ei tarkoita mitään.

Kielten opiskelu on erittäin hyödyllistä - siis sellaisten kielten, mitä oikeasti käytetään kuten esim. ruotsin, joka on Suomen toinen virallinen ja kotimainen kieli. Minun puolestani koulussa voisi hyvinkin olla lisää pakollisia kieliä, mutta niissä tulisi olla enemmän valinnanvaraa.
  • 59 / 63
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 15:18
oikeasti, pakkoruotsista ei ole mitään hyötyä suomalaisille enemmistölle, eli ne jotka kokevat hyötyvänsä ruotsin/venäjän/klingon kielten osaamisesta, saavat opiskella, mutta ei pakolla. sen takia mä otin ton pakkohomoilun kouluun, ei siitä hyötyisi kuin seksuaalivähemmistöt, ja tietenkin ulkomaiden seksuaalivähemmistöt. ei järkeä

sun ei kannata ruveta inttämään aspergerille, häviät varmasti.

vai haluatko tulla turkuun koulutettavaksi? hehe
  • 60 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.11.2012 16:42
Inttäminen ei auta sellaisessa asiassa, josta ei ole olemassa tarkkaa tietoa. Uskon, että suomalaiset hyötyvät ruotsin kielestä enemmän kuin myöntävät tai edes tunnistavat. Joka tapauksessa ei se pakkoruotsi kenenkään elämää kuitenkaan pilaa. :)
  • 61 / 63
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 17:20
kyllä mun elämän on pakkoruotsi pilannut, saanut ihan helvetinmoiset raivarit sen takia. itse en yksinkertaisesti opi ruotsia, ja sit kun sitä pitää KOULUSSA opetella niin pää siinä menee. kun muualla sitä ei tarvitse edes.

kyllä oon pakkoruotsin takia vahingoittanut itseäni useammin kuin kerran....

edit. ja se on ihmeellistä vaikka mensan testin mukaan jonka tein 16 v niin olen huippuälykäs, mutta silti jotkut asiat on mulle hemmetin vaikeita. aspergerin takia varmaan heh

Kommenttia muokattu: 21.11.2012 klo 17:23
  • 62 / 63
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.11.2012 17:38
Sinä oletkin ehkä sitten äärimmäistapaus tässä suhteessa. Koeta kestää äläkä ota turhia paineita.
  • 63 / 63
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 19:52
kiitos mä yritän, onneksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä niin ei ole samalla tavalla joudu kokemaan näitä asioita... ottaen huomioon kaiken mitä olen kokenut on ihme että olen näinkin hyvässä kunnossa. mikä on tosi hyvä kun jos en voisi asua omillani niin varmaan toissijainen asumismuoto ei ole kauhean kiva.