Homoisyys voi toteutua monin eri tavoin (juttukommentit)

  • 1 / 1
  • Onnellinen mies
  • 10.11.2011 11:16
JuhaniV! Edellä olevalla kirjoituksellasi toit sydämeeni, mieleeni ja sieluuni riemullisen, valoisan, kauniin ja monin tavoin onnellisen lähestyvän isänpäivän onnittelun, sekä ennestäänkin vankentuvan uskon siihen mitä Eeva Kilpi sanoo runossan: " Siis kauneutta on. Rakkautta on. Iloa on. Kaikki maailman kurjuudesta kärsivät puolustakaa niitä! ".
Monia vuosia sitten kävi minulle samoin kuin myös sinulle ja miehellesi, kuten edellä kerrot. Kaikki lähti liikkeelle rehtiydestä, arvostamisesta, kunnioituksesta ja elämää kantavasta rakkaudesta. Syntyi avointa, molemminpuolista luottamusta, joka on vuosien myötä ja käytännön kautta sekä todentunut, että vankentunut. Lasten suhtautuminen elämään on selkeää ja mutkatonta. Tuossa saamassasi vastauksessa: "Miksi ihmeessä sä tollasia kyselet?" on paljon samaa, jota itse olen saanut riemullisina vastauksina itselleni.
Jokinaika sitten kirjoitin, kuinka koen Alan Turingin ja Ricky Martinin kuin sielunveljikseni. Kirjoittamasi edellä olevan isänpäivätekstin perustella koen nyt samoin niin sinua kuin miestäsikin kohtaan.

JuhaniV. Onnea elämään sinulle ja miehellesi. Onnellista, hyvää ja monin tavoin valoisaa isänpäivää teille molemmille!