Ikäjakauma
Täytän viikon päästä 30v ja oon lesbo. Oon käynyt täällä lepakkolaaksossa kohta miltein vuoden päivät. Tosi hyvät sivut on täällä..
18 kesällä 19
24 kohta... eli siis lähes teini iässä vielä.. :)
17
mie oon 18:)
17, ompas kiva huomata että täällä on samanikäisiä.. :D
Olen 38. Neljänkympin kriisi kolkuttelee.
28 vuotta ja onnellinen siitä.
19 =)
Jopas on hajontaa, luulin ikäjakauman olevan paljon yhtenäisempi. Mutta hyvä vain, hajonta elävöittää keskustelua :D Itse ilmoittaudun lapsoseksi, syksyn lapsena täytän seuraavaksi ylpeät 18. :D
Ikää on kertynyt yli 35, mutta alle 40.:-)
Nuorinko? "15!" huudetaan täältä.
Syksyllä tulee 19 täyteen.. Kahdenkympin kriisi kolkuttaa ovella. xD
33
24 ja kesällä mittariin kolahtaa neljännesvuosisata...
31v.
15
eli kakara.
kohta 19
ensi kuussa 17
Muutamaa viikkoa vaille 18 :P
27!
Täytin 27...henkiseltä iältäni kuulemma 19 v :) XDDDDDDDDDDDDDDDDDD guilty as charged! :)
No varmasti oon vanhin, 46 v. Outoa, mutta tämän päivän nuoret naiset tuntuvat entisaikoja sovinnaisimmilta. Toisin oli ennen, kun ei suoriuduttu vaan annettiin elämän hallita! He!
17 paljon on nähty mut paljon on vielä näkemättä..
36 tuli tän kuun alussa mittariin.Tosin välillä tuntuu paljon nuoremmalta.Viimeistään siinä vaiheessa,ku menen kapakkaan joka ei kuulu vakioihin.ovella jo ollaan kysymässä papereta.Tosin ei siinä mitään työtään ne poketkin tekevät.Hyvää kesän jatkoa kaikille:)
Lisää lepakoita nappulaliigaan. Ikää 16 :3
Kakskolmonen täällä.
ikää on 24 ja tänään löysin lepakkolaakson ;)
Ikää on kertynyt jo 48 v. Mutta silti onneksi lapsi minussa on säilynyt ja säilyy!
no kuten huomaamme ikäjakautuma on aika suuri. ei siis ole vain nuoria eikä sitten myöskään vanhempaa väkeä. mikä on hyvä niin.. liityin itse tänne vasta tänään, ja sivuihin tutustumiseen kuluu nyt vähän aikaa.. itse olen muuten 19v.
24v
23
31.v
Vähän aikaa sitten täytin 40 v.
31v
22, tämän vuoden puolella tulee vielä 23 täyteen.
50v täällä myös
Tenava, 16
Edustan nuorisoa :'D Kohta 14.
46 v
hei !
taidan olla joukon vanhin- tänä vuonna tulee viisikymmppiä täyteen - :-) mutta mieli on kuitenkin vielä nuorempi....
22
28-v.
Minä 29 ja Marttani on 30, ja ikäero päivälleen tasan 9 kk.
minäkin kohta 50v.
queen1957; onpas mukavaa että täällä pyörii muitakin samanikäisiä !
löysin nämä sivut tällä viikolla.Olen lomaillu,joten on ollu aikaa olla tietsikalla.
Vanha (siis upeat & ihanat 50 elettyä ja pääosin nautittua vuotta takana) ja viisas, joka löysi nämä sivut eilen.
Uusi tulokas, joka on tuoreeltaan täysi-ikäinen. Eli nuori olen, 18.
Vielä kolme kuukautta täytyy kestää 17 vuotiaana... ;D
17. syksyl 18 :)
18 ollaan :)
37
17
21
27
Kuukautta vaille 20.
43 v.
kesällä 30
25
kohta 17v tämä täälä ^^
kuulun pikkuisiin ^^, muutama kuukausi takaperin täytin 16 :3
+50v
Taidan olla pikkuisin. ^^
Pian 13 vuotta löytyy ikää. :D
15, henkinen ikä 16. köhköh, se oli viime vuonna vielä 24 :)
22v.
15^^
Samaa olen miettinyt kun olen juttuja lueskellut.. Tuntuu että kaikki niin vanhoja "henkisesti"! Itse olen 20..
hei. Täällä erittäin sporttinen, nuorekas,hauska nainen....46v.Niitä siis on olemassa !
täällä ollaan 38 ja 43
40.
16 :')
16. Pikkuisten lepkoiden osastoa. Mutta ylpeä siitä! =)
Onko 40 - tai + naisia ollenkaan liikkellä Tampereella Pink clubilla? Kyselee Turku
23, lokakuussa täytän 24. :)
18 tuli alkukesästä täyteen:D
29, loppukiri kahdellekympille:)
Hei, tervehdys uudelta käyttäjältä. Ja ikää on 41, vielä jonkin aikaa.... :)
23 vuotta vastikään täyttänyt pikkuinen ^^
Olen jopa 18-vuotias! ^^
Sweet seventeen.
Mutta muistakaa kaikki onnitella, kun vajaan parin viikon päästä yletän täysi-ikäisyyden paremmalle(?) puolelle!
Kohta (tai joulukuussa vasta...) 20.
31
vasta 16
Melkeinpä 18 ja puoli, joten nuorien kastiin lukeudun~
18 :)
28-v.
heh, 21 wee ja maaliskuussa 22. Yay!
pikkuinen... :) parin kuukauden päästä 17.
näitä 17-vuotiaita tuntuu olevan paljon:) minäkin. missä piileskelette? itse olen tietääkseni luokkani ainoa lesbo, yksi bissetyttö kyllä löytyy:)
No on kyl paljon nuoria niinpä missä ne kaikki piileskelee? ;) itsekkin kohta vasta 18.
33
31-vuotias
Olen 28v nuori lepakko.. ;)
Huhtikuussa olis synttärit.... sit sitä ollaan tallusteltu 17 vuotta tän maan päällä.
Ja kaikki ne nouret lesbot on karannu meiän kouluun... ei sentään... valitettavasti :). Kyllä sieltä tosin löytyy ainakin 2 lesboa (lisäkseni) ja kaks bisse tyttöä.
27vee, tosin kuukauden päästä 28 :D
23 ja täysi kakara! :D
22
kesäkuussa 17 minäkin... jossain piilossa ne on ku ei meinaa täältäkään löytyä ._.
henkinen ikä on 27, fyysinen vähän enemmän :)