Ikäjakauma

Täytän viikon päästä 30v ja oon lesbo. Oon käynyt täällä lepakkolaaksossa kohta miltein vuoden päivät. Tosi hyvät sivut on täällä..
Jopas on hajontaa, luulin ikäjakauman olevan paljon yhtenäisempi. Mutta hyvä vain, hajonta elävöittää keskustelua :D Itse ilmoittaudun lapsoseksi, syksyn lapsena täytän seuraavaksi ylpeät 18. :D
Täytin 27...henkiseltä iältäni kuulemma 19 v :) XDDDDDDDDDDDDDDDDDD guilty as charged! :)
No varmasti oon vanhin, 46 v. Outoa, mutta tämän päivän nuoret naiset tuntuvat entisaikoja sovinnaisimmilta. Toisin oli ennen, kun ei suoriuduttu vaan annettiin elämän hallita! He!
36 tuli tän kuun alussa mittariin.Tosin välillä tuntuu paljon nuoremmalta.Viimeistään siinä vaiheessa,ku menen kapakkaan joka ei kuulu vakioihin.ovella jo ollaan kysymässä papereta.Tosin ei siinä mitään työtään ne poketkin tekevät.Hyvää kesän jatkoa kaikille:)
Ikää on kertynyt jo 48 v. Mutta silti onneksi lapsi minussa on säilynyt ja säilyy!
no kuten huomaamme ikäjakautuma on aika suuri. ei siis ole vain nuoria eikä sitten myöskään vanhempaa väkeä. mikä on hyvä niin.. liityin itse tänne vasta tänään, ja sivuihin tutustumiseen kuluu nyt vähän aikaa.. itse olen muuten 19v.
hei !
taidan olla joukon vanhin- tänä vuonna tulee viisikymmppiä täyteen - :-) mutta mieli on kuitenkin vielä nuorempi....
löysin nämä sivut tällä viikolla.Olen lomaillu,joten on ollu aikaa olla tietsikalla.
Vanha (siis upeat & ihanat 50 elettyä ja pääosin nautittua vuotta takana) ja viisas, joka löysi nämä sivut eilen.
Samaa olen miettinyt kun olen juttuja lueskellut.. Tuntuu että kaikki niin vanhoja "henkisesti"! Itse olen 20..
hei. Täällä erittäin sporttinen, nuorekas,hauska nainen....46v.Niitä siis on olemassa !
Onko 40 - tai + naisia ollenkaan liikkellä Tampereella Pink clubilla? Kyselee Turku
Hei, tervehdys uudelta käyttäjältä. Ja ikää on 41, vielä jonkin aikaa.... :)
Sweet seventeen.

Mutta muistakaa kaikki onnitella, kun vajaan parin viikon päästä yletän täysi-ikäisyyden paremmalle(?) puolelle!
näitä 17-vuotiaita tuntuu olevan paljon:) minäkin. missä piileskelette? itse olen tietääkseni luokkani ainoa lesbo, yksi bissetyttö kyllä löytyy:)
No on kyl paljon nuoria niinpä missä ne kaikki piileskelee? ;) itsekkin kohta vasta 18.
Huhtikuussa olis synttärit.... sit sitä ollaan tallusteltu 17 vuotta tän maan päällä.

Ja kaikki ne nouret lesbot on karannu meiän kouluun... ei sentään... valitettavasti :). Kyllä sieltä tosin löytyy ainakin 2 lesboa (lisäkseni) ja kaks bisse tyttöä.
kesäkuussa 17 minäkin... jossain piilossa ne on ku ei meinaa täältäkään löytyä ._.