Ikäjakauma
Hei kaikki!
Tulipa eksyttyä työpäivän keskellä surffailemaan ja näin kävi että löysin lepakkolaaksoon:) Mikä mainio paikka! Mutta kun olen täällä ihan uusi niin tiedustelisin mikä on tämän laakson ikäjakauma? Itse olen jo yli 30 kymppinen, nainen parhaassa iässä ;)
Antoisia keskusteluja ja aurinkoa kaikille!
Tuuli
Mä myös 30+... =)
jeps, samaa sarjaa kuin edellä. fyysinen ja henkinen ikä onkin sitten jotain muuta..kevätpäiviä myös lukijoille ja kirjoittajille.
28
27
20
Jotain 35.
33
19. Henkinen ikä testien mukaan 26. XD
Noin jotain 30 v.
45 v. - totta tää on, olen jo näin vanha.
36
20
40v. tuli mittariin helmikuussa .
35 eli työministeriön mukaan siinä iässä että puristetaan kaikki mehut irti pois ja heitetään kuoret kompostiin.
Sittenhän meitä on kaksi;)
kakskymmentä eli ihan kakara!
20 löytyy noita vuosia :)
27 aika tarkkaan
over 30
39
Olen 23v. Eikä oo valittamista. Mut en kyllä muutenkaan paljoa valita :o)
40v
32
No tuntus että oon nuorin.. 17siis =)
Mie oon sitte tästä väliltä.. =) Eli 25v. Henkisel tasolla välillä 16! Hih!
Odottelen tässä parinkympin kriisiä...:) Eli 19.
26 täyttäisin loppuvuodesta. Pahin kriisi oli kun täytin 23; Kakskakkosena on viel lähempänä kahtakymppiä, 23 kallistuu jo enemmän ton neljännesvuosisadan puolelle. Sitten kun 25 tulikin lasiin, niin ei tuntunut missään.
Nythän se vasta hauskaa onkin, kun ikää on 'jo' näin paljon, ja papereita kysytään edelleenkin K18-paikkoihin. Viime viikonloppuna baarimikko totesi hymyillen katottuaan ajokorttiani, että "Kuule, ei oo kaikilla yhtä hyvä tuuri, tuosta sietää olla tyytyväinen." Ne ressukat (baarimikot, tarjoilijat, portsarit jne) luulevat aina loukkaavansa miun itsetuntoa jotenkin.
Sori. Meni vähän aiheen vierestä =)
26v
22
38 :)
Olen 40. Hassua, kun itse ei tunne vanhenevansa - nuoria ihmisiä vain ilmestyy maailmaan vuosi vuodelta enemmän :)
21 vuotta tuli täytettyä..:)
kohta 20 mittarissa:)
17. Eli ihan pikkuinen vielä ^^
Mew, et nyt sentään ihan pikkuinen. ^^' Min täytän viisitoista heinäkuussa, eli 14 olen vielä.
(Henkinen ikä meni hieman vanhemmaksi, se on 22 vuotta. :) )
Olen itsekin miettinyt samaa, että minkä ikäistä porukkaa täällä mahtaa olla.. Tässäpä se selviää samalla :)
Itse täytän loppuvuodesta 30v.
41 tulee syksyllä täyteen. Olen muuten vasta löytänyt nämä sivut.
17v, pikkuisten joukkoa :)
meitä bissee aina syljetään, ruoskitaan... Kenellekään en pahaa tahdo . Mutta haluuan olla tässä.
24v
42v
ingusia ilmoittaa ketjun jatkoksi iäkseen 32v. :)
17- vuotias pikkuinen lepakko täältä näytön takaa vain halusi tulla tervehtimään...
Moi mistä oot ja minkä ikänen? kun mie etin tyttökaveria itelle seurusteluun... minä olen kanssa 17v.
18, juuri täyttänyt...junioriluokkaa :D
Mulla on ikää 21 vuotta
38
24
28
26
38
Noh, minä myös 40+
28
Moro,
olen kolkyt ja risat
Kukkuu kultaiset;).. 27
Heiz kaikille!! Tää ois 26..
kohta 19, henkisest testin mukaan 27 :) ehkäpä tottakin...
39 :)
39
40
Ipanaluokkaan ilmoittautuu tämäkin 17v lepsukkainen! :D
Missähän mahtavat nämä saman ikäsarjan tyttöset opiskella? *heittää kysymyksen ilmaan* ;)
En kai mä tänne oo vielä laittanu? 30
40
36v. Ja aurinkoista lokakuuta kaikille!!!
parikymppinen...
17 vuotias...
täytän pari kuukauden päästä (joulukuussa) 20. Ja henkinen ikä on testien mukaan 9 tai 14 XD.
45-vuotta on tämä reipas, nuorekas, kivannäköinen, sporttinen, hauska ja fiksu nnnainen:) Onkohan täällä muita kaltaisiani symppiksiä aikuisia naisia??
16... :))
Onpa mukava huomata, että täällä on näinkin laaja ikäjakauma. Ensinnäkin on mukavaa löytää yli kaksikymppisiä netistä (itse olen kohta 39). Toisekseen laaja ikäjaukauma tuo rikkautta keskusteluun.
Juu,mukavaa kun ollaan eri ikäisiä ;) Minä 31v.
Olenkohan minä joukon vanhin? Ikää 51.
Jotkut ikä luokkalaiset (17v) kyselly mistähän päin sitä ollaan! Profiilista näkis multa eli Jyväskylä! ;)
26
kaksi-kolme
Kolkytneljä
"Twenty-twelve" : )
Eli ihan viikon sisällä 40 ympärille yks vuosi lisää. Apua!
38
27
25
16
17...tammikuussa 18 :D still a baby
34vee
36
17 :) Meitä pikkusia :)
Kymmenen päivän päästä 21!! whee...
19,vuotias tammikuussa 20 =)
42 marraskuussa ja mun siippani 45
21. Ihanaa, kun on oikeasti sen verran eri ikäistä porukkaa :)
MIE OON 17
24
25 tuli mittariin, eikä tunnu missään;)
24
39
21 ja ensi kesänä juhlitaan seuraavan kerran.
oon vähän yli 30 eli aikuinen nainen
kohta 19.
Minä myös 30+
20 vuotta sitä ollaan jo täällä jo temmelletty! :)