Ikäjakauma

Edellinen
Hei kaikki!

Tulipa eksyttyä työpäivän keskellä surffailemaan ja näin kävi että löysin lepakkolaaksoon:) Mikä mainio paikka! Mutta kun olen täällä ihan uusi niin tiedustelisin mikä on tämän laakson ikäjakauma? Itse olen jo yli 30 kymppinen, nainen parhaassa iässä ;)

Antoisia keskusteluja ja aurinkoa kaikille!

Tuuli
jeps, samaa sarjaa kuin edellä. fyysinen ja henkinen ikä onkin sitten jotain muuta..kevätpäiviä myös lukijoille ja kirjoittajille.
35 eli työministeriön mukaan siinä iässä että puristetaan kaikki mehut irti pois ja heitetään kuoret kompostiin.
Olen 23v. Eikä oo valittamista. Mut en kyllä muutenkaan paljoa valita :o)
Mie oon sitte tästä väliltä.. =) Eli 25v. Henkisel tasolla välillä 16! Hih!
26 täyttäisin loppuvuodesta. Pahin kriisi oli kun täytin 23; Kakskakkosena on viel lähempänä kahtakymppiä, 23 kallistuu jo enemmän ton neljännesvuosisadan puolelle. Sitten kun 25 tulikin lasiin, niin ei tuntunut missään.

Nythän se vasta hauskaa onkin, kun ikää on 'jo' näin paljon, ja papereita kysytään edelleenkin K18-paikkoihin. Viime viikonloppuna baarimikko totesi hymyillen katottuaan ajokorttiani, että "Kuule, ei oo kaikilla yhtä hyvä tuuri, tuosta sietää olla tyytyväinen." Ne ressukat (baarimikot, tarjoilijat, portsarit jne) luulevat aina loukkaavansa miun itsetuntoa jotenkin.

Sori. Meni vähän aiheen vierestä =)
Olen 40. Hassua, kun itse ei tunne vanhenevansa - nuoria ihmisiä vain ilmestyy maailmaan vuosi vuodelta enemmän :)
Mew, et nyt sentään ihan pikkuinen. ^^' Min täytän viisitoista heinäkuussa, eli 14 olen vielä.

(Henkinen ikä meni hieman vanhemmaksi, se on 22 vuotta. :) )
Olen itsekin miettinyt samaa, että minkä ikäistä porukkaa täällä mahtaa olla.. Tässäpä se selviää samalla :)

Itse täytän loppuvuodesta 30v.
meitä bissee aina syljetään, ruoskitaan... Kenellekään en pahaa tahdo . Mutta haluuan olla tässä.
17- vuotias pikkuinen lepakko täältä näytön takaa vain halusi tulla tervehtimään...
Moi mistä oot ja minkä ikänen? kun mie etin tyttökaveria itelle seurusteluun... minä olen kanssa 17v.
Ipanaluokkaan ilmoittautuu tämäkin 17v lepsukkainen! :D

Missähän mahtavat nämä saman ikäsarjan tyttöset opiskella? *heittää kysymyksen ilmaan* ;)
täytän pari kuukauden päästä (joulukuussa) 20. Ja henkinen ikä on testien mukaan 9 tai 14 XD.
45-vuotta on tämä reipas, nuorekas, kivannäköinen, sporttinen, hauska ja fiksu nnnainen:) Onkohan täällä muita kaltaisiani symppiksiä aikuisia naisia??
Onpa mukava huomata, että täällä on näinkin laaja ikäjakauma. Ensinnäkin on mukavaa löytää yli kaksikymppisiä netistä (itse olen kohta 39). Toisekseen laaja ikäjaukauma tuo rikkautta keskusteluun.
Jotkut ikä luokkalaiset (17v) kyselly mistähän päin sitä ollaan! Profiilista näkis multa eli Jyväskylä! ;)
"Twenty-twelve" : )
Eli ihan viikon sisällä 40 ympärille yks vuosi lisää. Apua!
Edellinen