Venäläisen poliitikon pakko-outtaus (juttukommentit)

  • 1 / 8
  • Pora-liike
  • 28.6.2007 9:09
"Homoaktivistit päättivät turvautua pakkopaljastamiseen, koska Chuev toimii aktiivsesti homoja vastaan."

Minä olen käyttänyt siouxien taktiikkaa itse eli ensin vihollista kosketetaan, sitten vasta tapetaan.
Tshujevia olisi pitänyt varoittaa ensin yksityisesti todistusaineiston olemassaolosta ja antaa hänelle mahdollisuus perääntyä kasvojaan menettämättä.
  • 2 / 8
  • sleepygay
  • 28.6.2007 16:36
Pora-liike kirjoitti: "Tshujevia olisi pitänyt varoittaa ensin yksityisesti todistusaineiston olemassaolosta ja antaa hänelle mahdollisuus perääntyä kasvojaan menettämättä."

Ehkä tässä oli nyt tarkoituksena nimenomaan se, että tehdään koko hommasta iso juttu. Silloin saadaan ihmiset huomaamaan, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Tämähän on oikein "klassinen" tapaus oman homoseksuaalisuuden peittämisestä. Esitetään oikein kunnon homofoobikkoa, jotta kukaan ei epäilisi ko. henkilön seksuaalista suuntaumusta. Aika paljon taitaa tätäkin tapahtua esimerkiksi USAn kristillisen äärioikeiston piirissä.
  • 3 / 8
  • vaeltaja2006
  • 2.8.2007 13:45
Tshujevin toimesta homoaktivisti Nikolaj Aleksejev on haastettu oikeuteen kunnianloukkauksen (panettelun) takia.
(GayRussia.ru)
  • 4 / 8
  • Bonobo Pan paniscus
  • 3.8.2007 21:54
Suomessa on olemassa vastaavia mm. poliitikkoja, joiden seksuaalikäyttäytymisestä kuulee huhuja.

Tuomitsevat mm. homoliitot... perheelliset bi_mulkvistit

Sellaista se vaan on.

Olisivat vaan hiljaa ja hissukseen.
  • 5 / 8
  • vaeltaja2006
  • 17.8.2007 19:56
Moskovalainen gay-aktivisti Nikolaj Aleksejev joutuu kuulusteluihin ensi keskiviikkona. Syynä on se, että hän väitti duuman jäsentä homoksi. Tiedot siitä. että Aleksejev olisi muutama viikko sitten pidätetty, ovat osoittautuneet virheellisiksi. Kyseessä on ehkä ollut käännösvirhe, mutta uutinen levisi eikä sitä ole koskaan korjattu.

Aleksejeviä syytetää duman jäsenen panettelusta. Hän on luvannut pitää lehdistötilaisuuden keskiviikkona.

Edellisenä päivänä eli itiistiana Aleksejev on syytettynä oikeudessa liikennehäiriöiden aiheuttamisesta Moskovan Priden yhteydessä, kun peni joukko aktivisteja yritti mielenosoitusta eli tarkemmin: haluttiin luovuttaa Moskovan pormestarille vetoomus Moskovan priden sallimiseksi.
  • 6 / 8
  • vaeltaja2006
  • 6.12.2007 21:24
GayRussia kertoi jo eilen niistä homofobisista poliitikoista, jotka putosivat vaaleissa. Yksi heistä on tämä Chuev. Tänään hän syytti homoja vaalitappiostaan.
  • 7 / 8
  • vilhelmi
  • 7.12.2007 0:58
Eikö toi nyt ole ymmärtääkseni tosi yleistä, että homonvihaajat ovat itse homoja. Kukapa se kissan hännän nostais ellei kissa ite? xD