Homofobian vastaisen työn hyvän tahdon lähettilääksi piispa Wille Riekkinen (juttukommentit)

  • 1 / 2
  • Tero Kankaanperä
  • 17.5.2009 8:59
Täytyy onnitella Ranneliikkeen väkeä jälleen ilmeisen onnistuneesta valinnasta.
  • 2 / 2
  • Reiska
  • 11.6.2009 16:09
Ritva Viljasen viharikos puheesta olen osittain samoilla linjoilla osittain en. En esimerkiksi hyväksy sitä että käydään syyttä esimerkiksi avuttoman lapsen kimppuun oli hän sitten mitä kansallisuutta tai ihonväriä hyvänsä. En myöskään hyväksy sitä että esimerkiksi homoseksuaaleja hakataan vain siksi että he ovat homoja. Sen sijaan ei ole oikein että automaattisesti oletetaan rasistin olevan aina suomalainen ja uhrin maahanmuuttaja. Olen nähnyt erittäin pilkallista ja röyhkeää käytöstä ja rikoksia näiden maahanmuuttajien taholta ja on todella väärin että että valtaväestö joutuu omassa maassaan kumartelemaan ja pyytelemään anteeksi omaa kulttuuriaan ja käytöstään. Samoin homo ja lesbokysymyksissä olen sitä mieltä että jos ihminen ei niitä pysty ymmärtämään eikä hyväksymään hänet yritetään automaattisesti aivopestä ajattelemaan toisin. Minut leimataan heti homofoobikoksi tai vähintään epänormaaliksi koska en pidä homoutta enkä lesboutta luonnollisena enkä koskaan tule pitämään. On törkeää syrjintää tavallista heteromiestä kohtaan leimata hänet joksikin homofoobikoksi ja suvaitsemattomaksi! Ottakaapa tämäkin näkökanta huomioon! Mitä suvaitsevaisuutta se on että suvaitaan vaan omaa näkemystä ja pilkataan vapaasti vaikkapa nyt Johanna Korhosen tapaan ihmisiä örkeiksi jos eivät ole valmiita puolustamaan kaikkia sairaita perversioita? Tuskin julkaisette mutta tulihan sanottua miten asiat näen, kohta kai tässä maassa määrää joku Seta mitä saa sanoa ja mitä ei. Hyvästi sananvapaus