´Jauhot suuhun´ –työpaja (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • Pora-liike
  • 23.3.2009 18:53
Herkullista!

Riki Anne Wilchinsiltä olen oppinut tämän: "Sukupuoleni/seksuaalinen suuntautuminen ei ole mielipideasia".

Kun on tällaisia, jotka sanovat: "Minä en itse ole suvaitsematon, mutta meidän maahanmuuttajayhteistyökumppanimme/Lapin kansan lukijat eivät pidä.."
Voi sanoa: "Minusta sinä olet suvaitsematon juntti ja kaiken lisäksi pelkuri niin että piiloudut toisten ihmisten selän taakse. Kaiva vaan hakaristi esille".
  • 2 / 3
  • Hapatus
  • 24.3.2009 23:39
>> Voi sanoa: "Minusta sinä olet suvaitsematon juntti ja kaiken lisäksi pelkuri niin että piiloudut toisten ihmisten selän taakse. Kaiva vaan hakaristi esille".

Ei voi. Pelkuri tuollainen ihminen voi hyvinkin olla, mutta ei välttämättä itse juntti eikä varsinkaan natsi. Tällaisella haistattelulla ei siltoja rakenneta vaan lähinnä poltetaan niiden rippeetkin.
  • 3 / 3
  • vaeltaja2006
  • 31.3.2009 8:05
Tässä lisää tietoa työpajasta (järjestäjänä Heseta):

Toukokuussa vietetään homofobian vastaista päivää hulvattoman ”Jauhot suuhun” -työpajan merkeissä. Heli Perttulan vetämässä työpajassa ideoidaan porukalla tyrmäysrepliikkejä, joilla pistetään homottelijoille jauhot suuhun. Lisäksi Maria Mikkola tulee perehdyttämään meitä turvallisuuskysymyksiin.