Madonna - re-invention

Seuraava
No tottakai Madonna soi Radio Helsingissäkin koska on kova kilpailu kuuntelijoista. Pakkohan myös Radio Helsingin on soittaa Madonnaa jos haluaa pärjätä.

Madonnan musiikilliset "ansiot" ovat silti niin ja näin.
Madonnan musiikilliset "ansiot" ovat silti niin ja näin.

---

20 vuoden ura takana viihdemaailman kirkkaimpana tähtenä, ja Sinä epäilet Madonnan musiikillisia ansioita. Jos yhtään tutustuisit Madonnan tuotantoon, niin voisit huomata, että typykkä on tehnyt todella paljon hyvää ja arvostettavaa musiikkia. Enkä itse ainakaan usko, että vielä oltaisiin edes kuultu kaikkea, mihin popin kuningatar pystyy.
Olen kuunnellut Madonnaa jo vuodesta 83, ja edelleen olen sitä mieltä
, että tällä naisella ei ole oikeastaan mitään muuta tarjottavaa kuin tyhjänpäiväistä poppia radiolle.

Madonna on oikeasti fiksu kun tekee idioottipoppia ja kuluttajat ostaa.(ei mitään henkilökohtaista)

Näin se homma etenee ;)
Kukaan tuskin voi väittää että sodasta puhuminen, edelliset elämät, egon tuhoaminen tai lapsen synnytys on idioottipoppia (kaikki nämä siis American Life albumin teemoja).
Madonna on erinomaisen jämäkkä bisnesnainen, sillä puolella lahjat ovat kiistattomat. Muija on tehnyt itsestään brändin osaamatta laulaa sen kummemmin. Eikös donna laulanut ensimmäistä kertaa livenä joskus 2000-luvun alussa? Se kertoo minusta paljon.
"Madonna on erinomaisen jämäkkä bisnesnainen, Eikös donna laulanut ensimmäistä kertaa livenä joskus 2000-luvun alussa? Se kertoo minusta paljon."

Lähinnä kertoo vaan sen ettet selvästikään ole nähnyt aikaisempia esiintymisiä tai sitten olet saanut väärää tietoa, jonka uskot sumeasti.
Väärän tiedon saa oikaista, sana on vapaa. "Olet väärässä, koska minä tiedän paremmin"- kommentit eivät ole kovin rakentavia.
Ninakin Blond Ambition kiertue meni puolittain dat-nauhojen varassa, mutta voi olla , että olen väärässä
Seuraava