Bi/ Lesbo tyttöjä Etelä-Suomesta?

Ihan tavallinen bi-tyttö Helsingistä. Juttuseuraa vailla yms. Kirjoteltaa jos rupeaa kiinnostamaan :)
Täällä kirjoittelee yksi tyttömäinen, 19-vuotias naisenalku Lappeenrannan lähettyviltä, joka on täysin naisiin päin. Olen ujo ja alussa hieman arkakin, mutta nopeasti opin luottamaan toisiin. Miuta on myös sanottu välittäväksi, luotettavaksi, huumorintajuiseksi, ystävälliseksi ja rakastavaksi ihmiseksi, joka pistää muut ihmiset itsensä edelle. Koen itse myös olevani todella herkkä ja tunteellinen, joskus ehkä vähän liiankin!

Miulle saa pistellä viestiä, jos jotakuta kiinnostaisi tutustua. En halua hätiköidä missään asiassa, vaan ottaa ihan kaikessa rauhassa. Toivottavasti tämä palsta ei aivan kuollut ole! :<
Täällä 25-vuotias yliopisto-opiskelija Helsingistä, joka kaipaa älyllisesti haastavaa suurin piirtein samanikäistä naisseuraa.
Jotakuta joka tykkää luonnosta, eläimistä, videopeleistä, kirjallisuudesta jne.

mutalieju@gmail.com
Jos joku näitä joskus lukee nii voisin iteki postata..

eli asun toista vuotta helsingissä, oon 20v ja lesbo (suht femme, ainaki ulkonäöltä, jos jotakuta kiinnostaa:D). olis kiva saada juttuseuraa/kavereita/tms muista samankaltasista kun kaveripiiriä mulle tääl helsingissä ei oo kovinkaa kerääntynyt :D opiskelen musiikkia ja oon suht rento tapaus. hehe

mesee voi lisää: satuviiva@hotmail.com
Olen 28-vuotias bi(nainen) Turusta, johon voi ottaa yhteyttä, jos haluaa seuraa. Leffaan, bileisiin, ravintolaan, kulttuuririentoihin... Ja jos nappaa enemmänkin, niin sekin käy. :) Olen melko suosittu, ulospäinsuuntautunut, musikaalinen, suht kaunis tyyppi, välillä vähän epäsovinnainen ja epäkorrekti... :D Mut täysin hyväntahtoinen. (Luulisin) ;)
Mulle voi laittaa viestiä (ainakin alkuun) Lepakkolaakson kautta. Ymmärrätte varmaan, jos en laita tähän yleistä sähköpostiani. :) Pyydettäessä laitan sen tietenkin yksityisviestinä. Niin ja vielä: mä en pure. :) En ainakaan paljoa... ;D
Espoosta kirjoittelee nuori naisenalku, täytin juuri 18. :) Sinänsä tunnen aika monta "vähemmistöläistä" mutta on aina ihanaa tutustua uusiinkin ihmisiin.~ Pirteä ja eloisa olen (ainakin omasta mielestäni?) ja joskus äänekäskin. Sähköpostia saa laittaa vaikka tonneittain jos siltä tuntuu.

Hii, jännää!
a.nightingale@windowslive.com

Blogistakin minut tavoittaa:
http://www.taivaanraja.blogspot.com
Moi. Tääl ois yks bi Nokialta. Illä ei ole väliä. Ois kiva saada seuraa aika nopeesti.
Kovin on vaikeaa... Mä taidan antaa periksi; aivan typerää etsiä täältä treffi- tai muuta seuraa, kun Turussa on muutenkin paljon toimintaa meikäläisille. Ehdotan samaa kaikille muillekin, missä sitten asuttekin.
Vihdoinkin löysin paikan jossa voin hakea seuraa kahville, lenkille metsään tai mitä milloinkin mieleen juolahtaa..
Nyt vasta vuosien jälkeen uskallan tunnustaa, että olen bi.. Näin kauan se vei.

Kiva olisi löytää ihminen jonka kanssa keskustella tai tutusta muuten :)

Itse olen 42 vuotias ja Helsingistä, yksi teini-ikäinen tytär ja karvaisia kavereita kotona (nelijalkaisia sellaisia )
Olen tällainen 21v. panseksuaaliksi itseään kutsuva likka Pirkanmaan maakunnasta. En ole femme enkä butch, vaan seilailen siinä välissä :D Ulkoisesti hieman pöyreähkö..
Harrastan satunnaisesti maalaamista/piirtämistä, kirjoittamista, valokuvausta, videokuvausta, leffoja ja kuntosalilla käyntiä.
Mahdollista juttuseuraa etsiskelen samanhenkisistä. Sillä olen varattu.

Voit heittää yksityisviestiä, jos haluat! :)

(Tuolla on mun jotain "vanhoja" muokattuja viestejä, pahoittelen niitä! :D)
Täältäkin ilmoittautuu yksi 14 vuotias Bi tai lesbo? en oo varma...Lahdesta.

homoska@hotmail.com
-saa lisätä meseen (;
moii.. :DD Okei, itekki oon Lahesta mut toisaalta suo 4 vuotta nuorempi? D: et en tiiä kannattiko ees vastata XD mut tiedätpähänmun olemassa olosta XDD
Moikka taraella! Kiinnostaisko tutustua nelikymppiseen bi naiseen Kymenlaaksosta?
Täälläkin pääkaupunkiseudulta oleva femme bi-tyttönen (--: Voisitte tulla juttelee ja laittaa yksityisviestiä (:
Vastasin :)
Hiukan myöhässä mutta kuitenkin :)


Mut tavoittaa parhaiten tarael@hotmail.fi
miten teille saa privatviestejä laitettua .... no, kovasti tahtoisin lähteä 19.4. Dtm:n L-word iltaan ja seuraa kaipaan minäkin. Asun kymenlaaksossa ja elän vielä aviossa miehen kanssa - tosin muutos tulossa lähiaikoina. Olisiko bileisiin lähtijöitä - olen jo reilusti +30. mutta en vain ole vielä kasvanut aikuiseksi - eli olemus ja henkinen ikä lähempänä kolmeakymmentä kuin sitä seuravaa kymmentä. Saa kirjoitella sunmuru73@gmail.com
Äää olis niin kiva pitää taas joku pieni miitti jossain.. :D Oon sen verran yksinäinen ja kaipaan seuraa..
Heips! Niinkuin nimimerkki kertoo niin "pihalla" ollaan. Olen pihalla seksuaalisuudestani (en enää kovin kaapissa kuitenkaan), olen ilmeisesti bi. Sellainen myöhäisherännyt. Olen pihalla myös kaikista bi kuvioista tai siitä miten pitäisi nyt edetä jne. Haluaisin tavata samanhenkisiä ihmisiä ja ehkä sillä tavalla pääsis takaisin "sisälle". Asustelen TRE alueella.
Pk-seudun alueelta minäkin seuraa kaipailen :) Kahville/tuopille/koiran kanssa lenkille, mitä vaan! :) Itse olen 24 vuotias bi-typy Hki! Viestiä voi laittaa täällä tai suoraan mailiin: adurodiel@gmail.com
Moi!

Olen sarjassamme Tampereen seudun myöhäisherännäisiä luokkaa bi (tai siis aina olen itseni bi:ksi tiennyt, mutta nyt vasta suon itselleni enemmän vapauksia sen suhteen, vaikkain kaapinovi on korkeintaan raollaan). Taustalla somaa heteroelämää ja rippeet siitä (mm. lapset).

Seksuaalisesti rennon vinokas seura on vähissä. Siispä olisi loistavaa tutustua uusiin ihmisiin kivan yhdessätekemisen, kreisibailaamisen jopa älyllisen kanssakäymisen merkeissä.
26-vuotias parisuhteessa oleva bi-nainen etsii seuraa kahville, leffaan yms. PK-seudulta.

beingneeds (at) hotmail.fi
Mullekkin voi laittaa viestiä,onnistuu vissiin ihan täältä kauttakin.:) eli Tampereen läheisyydessä asustan ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin.:) iällä ei niin suurta merkitystä,jutella voi kenen kanssa vaan.:)
Eli siis, -98 tyttö etsisi (aluksi ainakin) seuraa skypeen/sähköpostiviestittelyyn ja ehkä myöhemmin voitaisiin tavata "oikeasti". S-posti-osoitteen saa lisätä ja laitella viestiä ( Iwyann@hotmail.com ) Laitattehan jotain sähkäriä ennenkuin lisäätte? Ja asun hesassa, niin olisi kiva saada ihan helsingissä asuvia kavereiksi ;) Ja kiva olisi ainakin kaveri saada, mutta aikas hellyydenkipeä kun olen, niin saa varautua haleihin (sitten kun tunnen kunnolla) jos haluaa tavata tai kaveerata mun kanssa~
16v lesbo tyttö Hyvinkäältä etsii IRL seuraa (parisuhdetta siis) : ) Laittakaa s.postia ja skypenkin saa kysymällä :3
Cadi ! Ootko muuten sattumoisin laittanut mulle viestiä suomi24:sen kautta? (Laitoin siellä viestin nimelle TttheGggirl) Niin jos se olit sinä, niin olis kiva saada sun skype ja sähkäri ^^
xTeaLoverx : Ei oo kyllä mun nikki suomi24: sella toi :D oon sielä nikillä Cadil :)
oon tämmöne täysikäne täältä Tampereen alueelta ja olis kiva löytää kans vähä 'samanhenkistä' porukkaa! jos kiinnostaa yhtää nii laita viestiä nii siitä si jatketaa eteenpäi :o
Hei! Täällä femme bi -nainen Helsingistä etsii kaltaistaan polyamoristiseen suhteeseen.. Käy tutustumassa profiiliini suomi24:llä (nittamm). Kirjoittele niin jutellaan lisää :)
Moi kaikille, mä oon 20v naine helsingist, ja olen juuri pari päivää sit päättäny ottaa selvää olenko todella bi, vai mitä..olen jo 2-3 vuotta miettiny asiaa, mut vasta nyt päätin uskaltaa ottaa selvää, että tykkäisinkö myös naisista..c: elikkä olen vasta hyvin alottelija tässä asiassa, ja en tiiä yhtää mitää, joten jos tääl on joku joka on hyvi kärsivällinen, ja osaa ottaa hitaasti, koska tämä on hyvin uutta mulle..c: nii otatko yhteyttä, caro92jj@gmail.com, voidaa jutella ja lähettää kuvatki vaikka ja nähäkki jos silt tuntuu..c: muistakaa että tämä on hyvi uutta mulle:p
Moikkamoi! Täällä kirjottelee 17 -vuotias (kohta 18) tyttö espoosta! Elikkä en ole lesbo/bi oikeastaan vaan tälläinen sinkku hetero. Minua on aina kiinnostanut kokeilla naisen kanssa harrastaa seksiä ja niimpä ajattelin jos täältä sattuisi kiinnostuneita löytymään ,kun tosiaan mistään deittipalstoilta ei löydä kuin feikkikäyttäjiä! Etsin lesbo/bi/hetero naista pääkaupunkiseudulta Espoo/Helsinki/Vantaa/ jne.Tottakai minuun voi muutkin tulla tutustumaan,mutta mieluiten vain kaverimielessä sitten jos tuo toinen juttu ei kiinnosta! Minuun voi ottaa yhteyttä vaikka KIK incaaaaa tai sähköpostilla incaaa@live.fi niin jutellaan lisää!
hei! täällä koht 17v homotyttö etelä-suomest kaipailee juttuseuraa. tykkään valvoa myöhää ja tutustua uusiin ihmisiin. mul on tummanruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. oon melko pitkä 178cm. sinkku olen myös. ottakaa musta rohkeest selvää! oon ihan tutustumisen arvonen:)

lisäilkää: nothingthatmatters@hotmail.com
Moi!
Elikkä olen 16-vuotias brunette bi-tyttö uudeltamaalta ja etsiskelen nyt aluksi ainakin vain e-mail kaveria jonka kanssa jutella ja tutustua. Tietysti jossain vaiheessa tapaaminenkin voisi olla mukavaa.
Olisi kiva saada ystäviä jotka asuu uudellamaalla, mutta jos asuu vähän kauempanakin nii ei se haittaa.
täällä olis seuraa etsimässä 28 vuotias neitokainen Helsingistä :)
ihan vaikka vaan juttuseuraa tai mistä sitä tietää jos vaikka jotain enemmänkin. saa lisätä skypeen madsweetie@hotmail.com
17-vuotias homotyttö Kanta-Hämeestä kaipailee juttuseuraa ja uusia tuttavuuksia :) Sinkku oon myöskin tällä hetkellä. ssuvisuvi@gmail.com
Ainiin, meiliosoite unohtui! :D Eli siis viestiä voi laittaa inksi-@suomi24.fi
Heips, täällä 26-vuotias tyttö pk-seudulta, joka kaipailisi uusia kavereita. Mese tai skype osoitteen voi saada kysymällä. ^^
nuijuijui [at] gmail.com
heips!

Tääl ois yks 20 vuotias nuori bi nainen Vihdistä, vailla samanhenkistä seuraa :) Olen tyyliltäni hieman poikamainen, ymmärtäväinen ja rento kaveri.

Jos kiinnostuit, saa ottaa yhteyttä :)
Täällä olisi 20v tytsi Vantaalta vailla uusia tuttavuuksia/kavereita. Luonteeltani olen hieman ujo, poikamainen mutta mukava ihminen.
Hei

Olen 20 v tyttö Vihdistä ja etsin samanhenkisiä tuttavuuksia/kavereita. Olen melko poikamainen, rento ja hyvä ystävä. Viestisi vaikutti sellaiselta, että olisi mukava tutustua :)
Jos kiinnostuit niin odotan innolla vastausta tai jos haluat niin skypeen saa lisätä :) skype: kossugaara
On kuollutta! Pitäiskö koittaa alottaa jonkinnäköstä keskustelua? :D Oon 16v bi, tai eniveis ei-hetero, helsingistä.

mites teillä on kesä menny? viime yönä oli aika lannistavaa huomata miten pimeetä tuli:( kohta on jo syksy...
Oon tämmönen 23-vuotias elämäniloinen ja hassu tyttö Pääkaupunkiseudulta.
Kaipaan ympärilleni hauskoja, rentoja ja mukavia ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa ja ystävystyä. :)
Joskus käyn baareissa mutta yleensä tykkään vain olla ulkona vaikka nurtsilla tai rannalla tai vaikka vaan kämpillä hengaillen.

Te olitte kaikki tosi mukavan kuulosia, niin en nyt ollenkaan osaa valita että kelle laitan viestiä niin päätin sitten tehdä tämän näinpäin, että laittakkee te YV:tä jos kolahtaa. :)

Ciao!

- Sweety
Heips, täällä ois tämmönen 17-vuotias, kohta kyllä täysi-ikäinen lepakko Varsinais-Suomesta.
En ole selvästi naisellinen, enkä miehekäs. Tällä hetkellä sinkku.
Mutta totanoin, ois kiva saada seuraa/juttuseuraa c: Joten pistäkääs viestiä.

tossa on sähköposti: jennahomo@gmail.com
Hei, olen 20vuotias nainen Etelä-Suomesta, olisi kiva tutustua muihin bi-seksuaaleihin täältä lähialueilta..
Kirjotelkaan s-postiin jos kiinnostaa, jutellaan lisää siellä.. naaansku93@gmail.com
Hei! Kuulostit kirjotuksen perusteella ihan saman henkiseltä ihmiseltä kuin itse olen..:) Olen itse 20vuotias nainen Kanta-Hämeestä, tällä hetkellä työssä käyvä ja elämän iloinen ja mukava ihminen .. Jos kiinnostaa vastaile naaansku93@gmail.com
MOIKKA! Täällä olis 24-vuotias lepakko Helsingistä, olis kiva tavata uusia ihmisiä.
tykkään jutella, katsoa elokuvia ja laulaa karaokea ja vaikka mistä muusta. :)
Dundundun, moi!

Pääkaupunkiseudun 21-vuotias bi-tyttö ilmottautuu! Alun perin oon kyllä muualta päin kotoisin, mutta opiskelujen tiimoilta muutin tänne pari vuotta sitten. :) Oon pikkasen ehkä ujohko tapaus aina ensi alkuun, vaikka jotkut ehkä toisin väittääkin joskus. Kaveripiirissä on tällä hetkellä vain yksi lesbo, joten olisi mukava tutustua muihinkin tyttöihin päin oleviin. Oon ihan kaverimielellä liikenteesä, koska samanhenkinen juttuseura ois paikallaan, mutta tietysti sinkkuna pidän silmäni auki. :) Tykkään vanhoista leffoista, aasialaisesta musiikista, photoshoppaamisesta, kirjojen ostamisesta (muttei aina niiden lukemisesta), kahvista&teestä ja kämpän sotkemisesta (ja joskus jopa sen siivoamisesta).

Pistäkäähän YV:tä, mikäli yhtään kiinnostus heräsi. Pahoittelut niille, joita tää rupes puolestaan unettaan. :)
Muakaa ei seura haittaa (:! Lähetelkää yv:tä tai s-postia pinja 525@gmail.com
Nii ja kyseessä siis 17-vuotias ei femme eikä butch likka pirkanmaalta :) ja sinkkuna elelen kanssa :/
Täällä olis kavereita ja juttuseuraa etsimässä 19-vuotias neiti Uudeltamaalta :3 en osaa tässä oikein kertoa mitään itsestäni, mut laittakaa ihmeessä viestiä ^^
Täällä yks!
Oon 21-vuotias poikamainen lesbotyttö Helsingistä, ja haluun kavereita :)
Pistäkää neidit YV:tä jos on kysyttävää, sposti on puhveliina@hotmail.com ja skypestä löytää nimellä fiude -
Ei ole väliä minkä ikäinen oot, koska mä tulen toimeen kaikkien kanssa. :)
Täällä ois vain 13 vuotias (kohta 14) tyttö pk seudulta etsimässä juttuseuraa :3 Saa laittaa yv:tä tai sähköpostia: linda.lintula@me.com
Moi! Olen 20 ikävuoden "paremmalla" puolella oleva nainen Helsingistä, olisi kiva tutustua muihin sateenkaariin täältä lähialueilta, sais vähän piristystä tähän harmauteen. :) Voi kysyä spostiosoitetta tai laittaa yv:tä.
Hep hep! Piti tupsahtaa tänne mainostamaan tuolta toisesta ketjusta (Parikymppiset bi/lesbot jne). Meillä on valmis miittiporukka ikäjakaumalla 21-26, ja olemme miittaamassa tässäkin kuussa ainakin kahdesti. Uusia naamoja otetaan mukaan aina ja teemme kaikenlaista kivaa teatterista lautapeleihin, dtm:äänkin ollaan lähdössä bilettämään viimeistä naisten iltaa. :) Ikähaitari joustaa molempiin suuntiin! Me ollaan harvinaisen homogeenisesti tuossa viiden vuoden sisällä, siksi olisikin tosi jännää saada edustusta niin nuoremmista kuin vanhemmistakin. Eli jos suinkin kiinnostaa miittailla isommalla porukalla, vilkaiskaa sisarketjusta aikatauluja ja tulkaa ihmeessä! :) http://lepakkolaakso.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=24&thrdid=14077

Mulle saa myös aina viestitellä! Ikää on 25, asun Helsingissä ja opiskelen yliopistossa. Tykkään eläimistä, elokuvista ja kirjoista, mutta myös väreistä, mausteisesta ruuasta ja musikaaleista. Mailia saa laittaa osoitteeseen triciachicks (at) gmail.com :) (tämä (at) tietysti korvataan miukumau'ulla)
  • 166 / 206
  • OnlyGodCanJudgeMe92
  • 19.11.2013 12:16
moikka mooi, tääl ois aika yksinäinen yksilö 21v. Lahdest vailla seuraa (kahville, kaljotteleen, leffaan tms.) Mä kaipaan elämääni ihmistä jonka seuras voin olla omaitteni ja jakaa ilot ja surut. Oon muuttanu muutama vuos sitte Tampereelt tänne, joten sieltki suunnalt seura kelpaa :) Mä tykkään hirveesti laittaa ruokaa, kattoo leffoi ja harrastan pianon soittamist ja laulamist. Tuun kaikenlaisten ihmisten kaa juttuu, jos osu ja uppos nii s.postii meiliä onlygodcanjudgeme92@outlook.com
Olen 22 vuotias tyttö. Tykkään urheilusta, eläimistä, x-boxin pelaamisesta. Harrastan jalkapalloa.
Kuuntelen rap musiikkia, ja piirtelen ja kirjoitan paljon. Asun Helsingissä.

Jos haluaa tutustua paremmin niin minulle voi laittaa s-postia osoitteeseen:
kaakaoapina@luukku.com
HEIIIIII!!
Lahti ja lähi paikat. Täällä olis tällänen urheilullinen ja ihan nättikin bi tyttö :)
Miksi mistään ei löydy ketään?
Heii! Täällä ois 16- vuotias tyttö joka etsii naisseuraa :) olen ollut naisten kanssa mutta kokemusta on aika vähän.. hana_dapaah@hotmail.com ottakee yhteyttä jos kiinnostaa kertoa kokemuksistanne yms. (:
Tällä olisi yksi e-suomesta laita viestiä. Täytän pian 13 v.
Täällä yksi lepakko Tampereelta. 17, syksyllä 18. Taiteilija, pöytälaatikkorunoilija, omien ulottuvuuksien raapustaja. Omistan kaksi kissaneitiä ja tykkään pastasta, kahvista, avaruudesta ja elokuvista. Pätevämpää selostusta löytynee Qruiserista, saman nimimerkin alta. Yhteyttä voi ottaa vaikka e-maililla tai yksärillä. madserect@hotmail.com
Hei vaan. Olen 14 v bi tyttönen Espoosta. Olis kiva saada jotain juttu seuraa, mieluiten pk seudulta ja 14-16 vuotiaita :3 Olis kiva jos saisin tätä kautta ihan kunnon kavereita, eikä mitään parin viikon jutustelua ja se on siinä :)

Sähköposti osoite: linda.lintula@me.com
Kik: rinda_99
Tätä Lepakkolaakson Naiset-osiota lukiessa näyttää ilmeiseltä, etteivät suojaikärajoitteet koske seksuaalivähemmistöjä.

Täällä on selkeästi alaikäisiä pikkutyttöjä tyrkyttämässä itseään. Toiminta on ihan peittelemätöntä ja avointa, se näyttää tapahtuvan JSN:n, pillupoliisien, lastensuojelujärjestöjen ym. tieten ja niiden hiljaisella hyväksynnällä.

Onko olemassa mitään puolueetonta tutkimustietoa tai statistiikkaa siitä, paljonko aikuiset lesbot houkuttelevat alaikäisiä tyttöjä lesbotouhuihin kanssaan?
"Onko olemassa mitään puolueetonta tutkimustietoa tai statistiikkaa siitä, paljonko aikuiset lesbot houkuttelevat alaikäisiä tyttöjä lesbotouhuihin kanssaan? "

Eli sama suomeksi: "Onko olemassa mitään minun näkökulmaani puoltavaa tutkimustietoa ja statistiikkaa siitä, että aikuiset lesbot houkuttelevat alaikäisiä tyttöjä lesbotouhuihin kaiken aikaa"

Itselläni ei käynyt missään vaiheessa mielessä että täysi-ikäisenä vastaisin alaikäisten ilmoituksiin vaan pidin itsestäänselvänä että he hakevat seuraa omanikäisistään, mutta onneksi fittuuntuneet lukijat ja muut pelastavat enkelit ovat täällä muistuttamassa tuollaisesta ajatusmaailmasta, heh.
Silmäilin viestiketjun nopeasti läpi. Maksimissaan YKSI viesti tässä pitkässä litaniassa tekstiä oli mielestäni hieman arveluttava, eikä "siinäkään kyseessä ole vanhemman lesbon nuorten tyttöjen houkuttelu". Muuten en kyllä huomannut edellämainittuun pyrkiviä viestejä, enkä myöskään sellaisia, joissa nuoret tyrkyttäisivät itseään (kenelle?). Niinkuin lepakkolaakson ideana onkin, täällä haetaan samanhenkistä juttuseuraa, "seuranhakuilmoitukset" käsittääkseni kieltävät jo foorumin omat säännöt.

Fittuuntuneen lukijan kannattaa siis ottaa ylläpitäjään yhteyttä, jos löytää pitävää todistusaineistoa siitä, että houkuttelua ja tyrkyttämistä täällä tapahtuu.
No, nimim. Penvandal, nämä nyt ainakin tulevat mieleen pelkkää keskustelua silmäilemällä, ilman että penkoo profiileja tarkemmin:

Viesti nro 1, jos tuo nimimerkin numero, luku 96 on kirjoittajan syntymävuosi, kuten ueimmissa tapauksissa asia lienee (huomioi kirjoituksen julkituloajankohta, 28.02.2011): joko 15-vuotias tai 14-vuotias, riippuen siitä, mihin aikaan vuodesta 1996 kirjoittaja on syntynyt;

Nro 2;
Nro 3;
Nro 21;
Nro 29;
Nro 115;
Nro 129;
Nro 159;
Nro 162;
Nro 175;
Nro 179 (sama henkilö uudestaan, joka oli myös viestissä nro 162).

Lisäksi, ei alaikäisiä, mutta aivan selviä seuranhakuilmoituksia on paljon (mm. 6, 8, 11, 16, 17, 19, 20, 23, 26, 34, 37, 41 jne… en jaksa listata enää enempää).

Muutamia lainauksia, joista ei jää mitään epäselväksi:

” Juttuseuraa ja mahdollisesti muutakin olisi tarjolla! :)” ;
” Haluan vapautta, kuka toteuttaisi sen kanssani?” ;
” ois kiva saada jonkinlaist juttuseuraa ja voitais ehk tavatakin? Laittakaa viestii jos kiinnostaa :D” ;
” Täällä yksi Bi-tyttö Helsingistä vailla samanhenkistä seuraa :)” (Oma huomioni: bi-tyttö ja vailla ”samanhenkistä” seuraa. Mieti nyt Penvandal vähän itsekin, mitä se tarkoittaa.)
” Täällä myös yksi 20v bi nainen akselilta Hyvinkää - Helsinki, seura kyllä kelpaisi. :)” ;
” 28 v. myös Turusta. Haluaisin saada ei-hetero kavereita ja ehkä löytää tyttöystävän.” ;
” Kiinnostaisko juttuseura näin alkuun..?” ;
” seuraa etelä-suomesta?” ;
” Moi. Tääl ois yks bi Nokialta. Illä ei ole väliä. Ois kiva saada seuraa aika nopeesti.” ;
” Kiinnostaisko tutustua nelikymppiseen bi naiseen Kymenlaaksosta?”

Nyt en jaksa enää pidemmälle. Tässä kohdin ollaan vasta n. puolessavälissä tätä viestiketjua. Ja näitä samanlaisia ketjujahan puolestaan tällä osastolla riittää loputtomiin: Satakunta o-hoi!; Lesboja Savon seudulta?; Mistä löytyy nörttilesboja?; naiset 29-43+ turusta lesbo/bi; Turun seudun bi:t/lesbot?; Tamperelaiset suloisuudet (miitti?); Ketään seuraksi Iisalmi-Kuopio alueelta?; Salon seutu!; uusia tuttavuuksia Rovaniemeltä? :); Parikymppiset bi/lesbot pääkaupunkiseudulta HUOMIO!; Kokkolasta?; Nuoria tyttöjä?; Yksinäinen nuori nainen vailla seuraa jne.

Penvandal, mitä tarkoitat, että minun kannattaa ”ottaa ylläpitäjään yhteyttä”? Tässähän minä juuri teen niin: ylläpitäjät seuraavat koko sivuston kaikkia keskusteluja, tätäkin. Ei tämä heiltä huomaamatta jää.

Samalla kuitenkin esitin olettavan ja ihmettelevän toteamuksen, jota saavat kommentoida sivuston ylläpitäjät, mutta myöskin muut. Ihmettelin ja oletin: ” Tätä Lepakkolaakson Naiset-osiota lukiessa näyttää ilmeiseltä, etteivät suojaikärajoitteet koske seksuaalivähemmistöjä.”

Mitähän luulisit tapahtuvan, jos heteroitten seuranhakupalstalla 13-15 –vuotiaat etsisivät samanlaisin sanamuodoin seuraa, tytöt miehistä ja pojat naisista? Taitaisivat MLL ja seksuaalipoliisit älähtää julkisuudessa ja vaatia pelille loppua.

Samoin toisessa aloituksessa olleessa kirjoituksessani kysyin suoraan: ” Miksi tämä paskapalsta sallii täällä nämä lesboseksisenssi-ilmoitukset? Eikös sekin ainakin jossain vaiheessa ollut tuolla kiellettyjen asioitten listalla?”

Ja vielä yksi kokonaan aiheen ulkopuolinen lisäys: en tiedä, miten tämä viestinlähetystoiminto suhtautuu copypaste-lainauksiini, jotka ovat linkkejä. Mahtavatkohan ne näkyä palstalla edes jotenkuten ymmärrettävästi, ja mahtavatkohan nämä Wordissa tekemäni kappalerivitykset ”tulostua” edes jotakuinkin ymmärrettävästi. Jos lopputulos on ”pannukakku”, pahoittelen teknistä osaamattomuuttani.

T. FL.
"Ylläpitoon yhteydenottamisella" tarkoitin että FL laittaa kursorinsa vasemmasta sivupalkista löytyvään kohtaan "Palaute ja apua", ilmaisee huolensa nuorten tyttöjen vikittelystä ja mahdollisesti esittelee todistusaineistonsa ylläpitäjälle. Toki voit pyytää virallisempaakin tahoa tutkimaan asiaa, jos se on mielestäsi aiheellista.

Vielä lisäys tämän ei-niin-hedelmällisen öh argumentoinnin jälkeen: En oikein ymmärrä mitä FL ajaa takaa näillä viesteillänsä. Jos ydinajatuksena on asettaa nuoret naiset tällä keskustelupalstalla valppaiksi nettituttavuuksien osalta (oli se sitten aiheellista tai ei), niin sehän on hyvä. Monet nuoret saavat koulussakin jo suht laadukasta tietoa siitä, miten netissä pitää toimia, mutta ei kai asiasta voi liikaa muistuttaa. Jos tarkoitus oli hyvässä hengessä kysellä puolueettomasta tutkimustiedosta (joka ei nyt näytä oman lukutaitoni valossa hyvässä engessä tehdyltä), ei meillä muilla keskustelijoilla tätä tietoa taida valitettavasti olla tarjota.
Mikäli tarkoitus oli tulla vihjailemaan siitä, että foorumi toimii "vikittelyssä ja nuorempien houkuttelemisessa", taitaa keskustelun kumpikin osapuoli olla jäävi vastaamaan, onko asia oikeasti näin. Tällöin, kuten jo edellä sanoinkin, kannattaa ottaa yhteys nettiä valvovaan poliisiin, ja antaa heidän päättää, tapahtuuko rikollista/epäilyttävää toimintaa, ja esimerkiksi kuinka seksuaalisesti värittynyttä seuranhakua siteeraamisassi viesteissä esiintyy. Viranomaiset tietävät sitten tutkimuksiensa jälkeen, mitä toimenpiteitä tulee aloittaa jos on syytä.

Mututuntumalla huutelu puolin ja toisin loppuu omalta osaltani tähän.
No hei kaikki.

Olisiko makaamisseuraa 79-vuotiaalle kaljulle ja kurttuiselle lesbolle? Painan itse 113 kiloa joten toivon, ettet sinäkään ole ihan luuviulu. Minulla on kummassakin jalassani kuusi varvasta ja niiden välissä kasvaa haisevaa jäkälää. Oikeaan poskeeni on tatuoitu vaginan kuva ja olen ihan avoimesti sitä mitä olen. Minulla on harmaa kokoparta. Huolehdin hygieniastani hyvin: pulautan tekarini yöksi vesilasiin. Orkut saadessani pidän sammakkomaista kurnutusta.

Toivon, että sinä olet suunnilleen samankaltainen, paitsi ehkä vähän vanhempi, n. 90-vuotias.
Moij!
En voinut olla kirjoittamatta kun huomasin sut. Täällä 28v naimisissa oleva 2 lapsen äiti, asutaan Tampereella. En ole aiemmin kirjoitellut tällä palstalla, tai ylipäätänsä missään... Oon jo jonkun aikaa kuitenkin haaveillut että löytäisin jonkun samalla aaltopituudella olevan juttukaveriks :)

En tiedä näkeekö täällä s-postia, mutta olis ihanaa jos kirjoittaisit mulle vilenj@gmail.com

Jenni
Mä oon tampereelta, kohta 16 täyttävä tyttö. Mä en oo varma seksuaalisuudestani ja siinä on paljon ristiriitoja, mutta oon sentää selvinny hengissä :) Mulle voi tulla juttelee kikis FYRRRY, jos haluu juttuseuraa. :) Toivon ettei musta udella liikaa heti alussa, koska oon aika ujo ja säikky :c Mutta saa tulla jutskaan n_n
Moikka! Olen 98-syntynyt lesbo etelä-Suomesta, tarkemmin Lahden-seudulta ja kaipailisin juttuseuraa tästä läheltä (: Mun kik on. ameliew_
hei.olin lukenut viestiä sinulle.olen sporttinen mies,ja asun kontulassa.olisi mukava tutustua sinun kannsa...
love.0077@mail.ru
terEL
hei.olin lukenut viestiä sinulle.olen sporttinen mies,ja asun kontulassa.olisi mukava tutustua sinun kannsa...
love.0077@mail.ru
ter.EL
hei.olin lukenut viestiä sinulle.olen sporttinen mies,ja asun kontulassa.olisi mukava tutustua sinun kannsa...
love.0077@mail.ru
hei.olin lukenut viestiä sinulle.olen sporttinen mies,ja asun kontulassa.olisi mukava tutustua sinun kannsa...
love.0077@mail.ru
hei.olin lukenut viestiä sinulle.olen sporttinen mies,ja asun kontulassa.olisi mukava tutustua sinun kannsa...
love.0077@mail.ru
Moi. Täälä tämonen 12v tyttö oon lesdo. Haluisin tyttö ystävän jämsä. Jyväskylä. Tai kosken päältä ikä maksimi 16v oon kiltti ja semonen joka uskaltaisi pussaa
Moi. Täälä tämonen 12v tyttö oon lesdo. Haluisin tyttö ystävän jämsä. Jyväskylä. Tai kosken päältä ikä maksimi 16v oon kiltti ja semonen joka uskaltaisi pussaa