Bi/ Lesbo tyttöjä Etelä-Suomesta?

Edellinen
Ois kiva tuntee muitakin samanlaisia,jotka asuis lähellä. Ketään mun kavereista ei oo samanlaisia..eikä ne oikein hyväksy sitä et oon Bi.. Toivottavasti Hyvinkään lähellä olis muitakin :) iällä ja ulkonäöllä ei ole väliä :) Itse en ole kauhean naisellinen.. Ja tyyli on muutenkin tosi erilainen.. :) On tyhmää olla yksin :< olis siistii tuntee muitakin :)
Mooi! :) Oon -96 syntyny ja asun hämeenlinnas. Ois kiva kyll saada jotai juttuseuraa tai voitais joskus ihan tavatakin :--D Laittakaa vaa mulle viestii nii vaihetaa vaik msnosotteita tjtn :))
moi, täälläkin ois yks :) oon turust mut asun väliaikasesti Virossa.. ois kiva saada samanhenkisiä tuttuja kun mun(kaan) kaverit ei oikeen tiiä miten suhtautuu siihen et yks on ei-hetero :/
Tääl ois kans yks Helsingistä. Ois kiva tuntee tosiaan muitakin kun lähes kaikki kaverit on heteroita : (
Kouvolan suunnalta löytyis kans yks 24 vee tyttö.. Olis kyllä tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin.:)
  • 8 / 206
  • Star_Antares
  • 21.9.2011 21:33
Täällä myös kouvolasta, laita toinen kouvolanlikka viestii ois kiva tutustuu?! (ellei jo tunneta...)
Täällä olis yks forssan nurkilta joka kaipailis samanhenkistä seuraa :)
Pinya, laita mulle viestiä jos tahdot, meillä ei kamalan suuri välimatka ole :)
hox hox! täällä myös yksi parikymppinen helsingistä :) saman henkisiä ihmisiä etsiskelen, joten viestiä viestiä!
Hei hannay! Jos kiinnostaa, niin pistä viestiä (itse sitä en pystynyt jostain syystä laittamaan) :) Voisi olla ihan mukava jutella ja katsoa minkä henkisiä ihmisiä olemme :D!
sama täällä kanssa,Helsingin suunnalta ja olis kiva saada juttu ja tanssiseuraa kun omat kaverit on kaikki heteroita
eikä niistäkään kaikki ihan ymmärrä tätä meikäläisen suuntautumista :)
Tässä asiassa kaverit on tarpeellisia hyväksymään ihmisen sellaisena kun se on :)
Helsingistä yksi ilmottautuu lissää!! Jos haluu juttu/hengailu seuraa niin saa laittaa vaiks tääl viestii ekaks :)7
Täällä myös yksi 20v bi nainen akselilta Hyvinkää - Helsinki, seura kyllä kelpaisi. :)
Täällä kans yks 16v lepakkotyttö tuusulasta. Ois kiva löytää samanhenkistä seuraa täältä:) laittakaa hei rohkeesti viestii nii tutustutaa!
moipa moi! Tääl olis kans yks hesalainen joka kaipais seuraa. Oon -93 (eli 18v.) Oonko liian "vanha" hegailu seuraks?XD
Laita vaik vastausta tohon mun sähköpostiin: SharonW93@hotmail.com
mooi! :) oon hämeest 15v tyttö. ois kiva saada jonkinlaist juttuseuraa ja voitais ehk tavatakin? Laittakaa viestii jos kiinnostaa :D
Täälläkin Lahtelainen 18 vuotta nyt keväällä täyttävä Bi-tyttönen. :)
  • 23 / 206
  • Atropabelladonna
  • 17.1.2012 22:54
Täällä on 21-vuotias, tamperelainen, hiljattain kaapista tullut nainen vailla seuraa :) ottakaa yhteyttä...
Mooi ois kiva, ite 19...mutt hotmail ei suostu lähettää tohon osoitteeseen mitään :/ jotenka jos kiinnostaa nii vastaile tähän :)
mäkin kaipailen seuraa. just myöhään heränny, melkein 27 v. Helsingistä. Voi laittaa viestii. Ois kiva tutustuu saman henkisiin ihmisiin.. :D
Täällä toinenkin myöhään silmänsä avannut pääkaupunkiseudulla, 28v ja vailla juttuseuraa, saa laittaa viestiä :)
Täällä ois yks bi-tyttö Espoosta.. Mulle saa vapaasti laittaa viestiä. :)
Heeippa! Kaipailisin kovasti juttuseuraa, baariseuraa, kahville... Ym. ^^ Oon tämmönen parikymppinen likka Helsingistä. Kaipaan aurinkoa tän harmauden ja pitkien työpäivien keskelle. Rakastan musiikkia, raskaampaa musiikkia, kevyempikin menee. En pidä tanssimisesta, pidän pitkistä keskusteluista ja tupakasta.
Viihdyn itsekseni, mutta en pidä yksinäisyydestä.
Haluan vapautta, kuka toteuttaisi sen kanssani?
Moroo...tääl ois yks 18v lahest. Mul on kaikki frendit heteroit ni tulee välil vähä yksinäist tääl, ni kaipais juttuseuraa :| mut joo...voi laittaa viestii jos kiinnostaa :D
Heipsun oon 19.v tytsy turusta, saapi laittaa viestii, mennään kahville :)
Olen naimisissa oleva perheellinen, mutta naisistakin kiinnostunut (hippi)nainen. Muuttanut hyvinkäälle vajaa puoli vuotta sitten.. Seuraa kaipailisin ihan kaveripohjalta kaikenlaiseen ajatusten vaihtoon ja rupatteluun. :)
Täällä myös 20 vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, kaikki kaverit on heteroita joten olis kiva saada toisenlaistaki seuraa! :D
Heippa! Täältä löytyisi 24-vuotias bi-tyttö Kouvola-Lahti akselilta. Toivoisin löytäväni pirteätä ja mukavaa seuraa tähän kevääseen :) itsellä myös sama juttu, ettei heterohenkisestä kaveripiiristä sitä 'omanlaista' jutteluseuraa aina löydy. Viestiä vaan rohkeasti! :)
Täällä Hml, 36v. bi, naimisissa ja perheellinen kaipailisi myös juttuseuraa. Olisi kiva saada juttuseuraa samanhenkisistä tyypeistä, joille ei tarvitse puolusella mikä on eikä myöskään piilotella.
Kuu: itse en ole naimisissa, mutta suhteessa miehen kanssa (ainakin toistaiseksi) ja olisi kiva saada samanhenkistä jutteluseuraa, milloinkas tehdään treffit? :)
Niin ja itse olen bi, 25v. sekä asun Helsingissä.

Juttuseuraa ja mahdollisesti muutakin olisi tarjolla! :)
Tälläinen 23-vuotias nainen pirkanmaalta etsisi juttu- ja kaveriseuraa :) Saa pistää viestiä!
16-vuotias bi-tyttö Tuusulasta olen. Mullakin on pulaa samanhenkisestä juttuseurasta, viestiä saapi jättää jos kiinnostaa :)
Täällä 19 vuotias tyttö Tuusulasta kaipailee seuraa.. En käy baareissa, jotenka siis biletysseuran sijaan etsiskelen enemmänkin sellaista ihmistä jonka kanssa voisi ihan vain jutella, kahvitella, ulkoilla, katsella leffoja tai vaikka pelata jotain..
28 v. myös Turusta. Haluaisin saada ei-hetero kavereita ja ehkä löytää tyttöystävän.
sylvia: olen 21v naikkonen turun saaistosta. huomasin sun viestin tuolla keskustelussa, ja ajattelin että jos haluisit vaihtaa kuulumisia. itellä ei ole montakaan ei hetero-kaveria muutama oikeastaan. olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ym.. pistä viestiä jos kiinostusta ym..
Täällä olisi kans kohta 20v tyttö vantaalta, joka kaipaisi täältä suunnalta saman henkistä seuraa eri menoihin! :) Saman henkiset seurat on parilta eri paikkakunnalta suht kaukaa ja ite asun täällä ni hankala tilanne.. :D löytysköhän täältä juttuseuraa näin alkuun? :)
Heipodei Asdaa!

Kiinnostaisko juttuseura näin alkuun..? Oon kohta 20v tyttö Vantaalta ja ilmeisesti aika sama tilanne kun sulla.. kaikki saman henkinen seura on eri paikkakunnalta eikä oikeestaan lähes ketään täältä päin!
Moikka, en ole kyllä pääkaupunkiseudulta, mutta työharjoittelujakso on menossa siellä, en ole vielä kerinnyt tutustua ihmisiin täällä, paitsi mitä nyt töissä. Olen kohta 19. Olisitko halunnut tutustua esim sähköpostin kautta, vai haittaako se pahasti kun en ole sieltä päin kotoisin? Olen kyllä muuttamassa sinne kunhan valmistun!:)
Ei ainakaan aikasemmin oo juttelussa mtn menettäny et eiköhän voitais rupatella hyvinkin! :) mun s-posti on jejutila@suomi24.fi :)
Heisku, moi. Olis kiva tutustua sinuun ja sun kavereihin. Saaristossa en ole käynyt. kuulemma kaunista.
heips, täällä 19-vuotias tyttö Tuusulasta. Kesä tulee kovaa vauhtia ja mikäs olisi sen parempaa aikaa tutustua uusiin ihmisiin :) Olen tällainen tavallinen tavis. Ja tuo kuvaa mua oikeasti todella hyvin. Pidän todella monista asioista, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja paljonpaljonpaljon musiikkia. näin kesäisin nautin varsinkin hyvistä ja pitkistä keskusteluista kauniissa ulkoilmassa ja terassimenosta(olen suuri olutfani :D), ihan noin yleisesti tykkään nauttia elämästä. kuten usealta muultakin tällä foorumilla, puuttuu multakin samanhenkistä seuraa. löytyisikö sitä täältä :)
sylviä: pistäs viestii osssaa heljatuuli.salminen@hotmail.com olis kiva tutustua juu
penvandal: Moikka! täällä saman ikänen ja myös uusia ihmisiä etsivä tyttö vantaalta! laita viestiä jos kiinnostaa! :) jejutila@suomi24.fi
Tässä huomaa, että vois pyöriä täällä ahkerammin huomais viestitkin nopeammin. Kahvitteluseura ei tosiaan ole pahitteeksi, hyvien juttujen merkeissä :) Kerkeän treffata hyvin melkein milloin vain. :)
Kuu: laittele s.postia, milloin kahvittelu kävisi... finnishkiss@gmail.com :) Muutkin saavat toki PK-seudulta ottaa yhteyttä, olisi kiva tutustua samanhenkisiin naisiin!
Täällä Helsingin alueelta 21-vuotias opiskelijatyttö (kai mäkin olen vielä tyttö? :D). Olisi ihanaa tutustua muihinkin "minunlaisiin" ja lähteä käymään kahvilla tai jossain. Nyt kun on kesä eikä mitään tekemistä töiden lisäksi. :/ Laittakaa vain rohkeasti viestiä niin jutellaan enemmän!
Täällä näköjään juttelee porukkaa enemmänkin, pitäisi sitä kai itsekin tänne pikkuhiljaa uskaltautua ; ) Tämä keskustelu ei näytä kovin aktiiviselta tähän hätään, mutta kuka sen nostaisi, ellen minä itse! Ehkä muutkin heräävät.

21-vuotias neitonen täältä Helsingistä, hei vain! Kovin mukavaa olisi tavata ja kaveerata samanhenkisten ihmisten kanssa, tovereita ei koskaan voi olla liikaa, eikös ; ) En koe sopivani ihan tuonne "nuoret lesbot"-kategoriaan, vaikka iältäni kovin nuori vielä olenkin.
pitäsi ehkä jossain syksymmällä taas vääntää joku miitti etelän porukoille, silloin ehkä taas ois enempi porukkaa maisemissa ja aktiivisuus nousujohteessa :)
Sopisi kyllä järjestää joku miitinki, ehkä naisetkin innostuisivat aktivoitumaan, kun jotain tapahtuisi ; ) Ehkä homoyhteisö on niin löytänyt jo uomansa, ettei tätä palstaa enää niin moni kaipaa? En kyllä usko tähän väitteeseen, mutta mikä vain on mahdollista melkeinpä : )
yksi hiljattain kaapista tullut 26 vanha tyttölapsi, baariin ei viittis aina lahjoa heterokavereita, vaikka ne iso tuki on ollutkin olis kiva et olis *samanlaisia* frendejäkin, vähän turhauttavaa kun oli niin kauan kaapissa ja iso osa ajasta menee töissä ja salilla, eikä hirviästi ole aikaa päästä ns *piireihin* :P kuulostaa varmaan lapselliselta ja hölmöltä, mut juu, bileseura, kahvit, leffa seurat yms kiitos kyllä :D
Jos joku kaipailee juttuseuraa, tai juurikin noihin yllämainittuihin aktiviteetteihin toveria, niin laitelkaapa neidit rohkeasti sitä viestiä vaikkapa minulle päin sitten : D Melko monella täällä ei ole julkista profiilia, joten yhteydenotto itse on ajoittain aika vaikeaa, kun hyvin odotettavaa on, ettei toinen osapuoli välttämättä edes näe yksityisviestiä seuraavaan ikuisuuteen. Ja haluaisin olla nero ja keksiä, kuinka tämänkin keskustelun saisi aktivoitumaan, mutta valitettavasti yksin on aika vaikea ilman monologia tehdä mitään :')
idea!
25.8(?) olis L-world dtm.ssä tahtoisin mennä paikalle, mutta en raahata heterofrendiä mukaan kuten tein priden naistenbileissä :/ vois kerätä sinne jonki porukan, ei tarttis kenenkään yksin himassa surkutella :P
hm missähän ne homopiirit mahtaa olla, sitä olen pohtinut jo aika pitkään vaikka oma suuntautuminen on ollut jo kauan tiedossa. Ei ainakaan täällä mun kotikonnuillani piiri sitten kai pahemmin pyöri :) L-word bileet vois muuten olla kiva kokemus mutta mitäh, KESKIVIIKKO. surku, mun arkiherätys on 4.30 niin pakko passaa viikolla olevat aktiviteetit...

EDIT: katsoin väärää kuukautta, mutta anyways olen estynyt osallistumasta koska fuksileiri :/
hmm, toi piiri sana on aika väärä, jotenki on niin ulkopuolinen kun menee johki dtm.n ihmiset on sellasissa omissa porukoissaan, tai sit tuntuu vaan siltä, olen jotenki hyvin eristyksissä, lähinnä tarkoitan että sais just niitä kavereita(samanhenkisiä) nii ei olis nii musta lammas olo ku menee baariin tms, eikä hetskukaverit niin välitä siitä jutella kuinka sillä ohimenevällä tytöllä oli viettelevät kasvot :P...jännä juttu xD joku miittinki olis kyl kiva järkkää, täs on itteä ahistanu välil nii tää oma "erilaisuus" et miettii sinne kaappiin palaamista ja jäämistä kaikin verukkein, ei oo aikaa lässyn lässyn lää :P laittakaa kiinnostuneet viestiä koska olis mahdollista jonkinlainen miitti järkkää, ja eihän tartte olla ees baari-ilta :)
Hei, täällä 26-vuotias bityttönen, joka on naimisissa miehen kanssa ja jolla on sen lisäksi ainakin toistaiseksi myös tyttöystävä. Oon muuttamassa Kuopiosta Espooseen opiskelujen takia, tyttöystävä jää siis tänne :( En ole koskaan käynyt missään homobileissä, jos löytyisi sinne L-worldiin seuraa, niin olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin siellä etelässä, sekä päästä tästä homobileneitsyydestä eroon :)
Jos olen varoissani, voisin vaikka lähteäkin dtm:ään tuolloin, vaikken voi kyllä sanoa dtm-kokemusteni olleen mitenkään kovin kummoisia aiemmin. Ehkä olen vain sitten ollut väärinä aikoina paikalla ; )
Löytyykös riihimäki-helsinki alueelta uusia tuttavuuksia? :) Laittakaa viestiä jos vaan kiinnostaa urheilullinen neitonen :D
jeps jeps, hieno homma :D eihän se nyt sen kummempi paikka(ainakaan musta) ole ku mikä tahansa yökerho, siellä nyt tuskin saa ainakaan litsaria jos tuijottaa hieman liian kauan jotain nättiä tyttöä :P eipä mullakaan siellä ole mitään maailmoja mullistavia asioita sattunut niinä öööö.kolmena neljänä kertana ku siel tullu käytyö, mut nuo bileet kuulostaa hauskoilta, et sinne vaan!
Moikka! mä olen turusta ja itsekkin samanlaista kaveria vailla ja jos turussa muitakin on ketkä haluais juttu seuraa voi vaa laitta s-postii (:
margaretha@windowslive.com
Tuossa oli puhetta tuosta L-worldista DTM:ssä, mutta mitään varmaa ei ole vielä sovittu :) Näyttäisi siltä, että melko vähäisesti on porukka aktiivista täällä topikissa, verottaisikohan kesä ihmisiä? ;)
mm luulen yhä että se on tämä kesä, vaikka eihän sitä voi varmasti tietää ennenkuin alkaa toden teolla miittiä järjestämään, tekee oman keskustelun ja näin päin poies. mutta voi olla että järkevämpi ajankohta olisi syksyllä, kesällä kun tuntuu nää viikonloput ja muutenkin aika olemaan monella aika kortilla :)
Tolviisii järkevyyden ajattelu ei pitemmän päälle oo mielestäni kovin hedelmällistä, ei ne ihmiset vapaa-ajallaan tiettävästi tee vieläkään mitään kovin olennaista ja kiireyskin on sen verran suhteellista, että ainahan sitä saa elämästään hektistä, jos asiat ottaa suoritushakuisesti.

Mutta hauskanpito ja yleinen sosialisointi on aina tervetullutta! bileitä ja klubeja syynätessä :) harmi että naisten klubeihin ei oo satsattu samassa määrin kuin miesten (henk. koht. mielipide vain)
Heips!
Minäkin olen hesasta päin ja olis kiva tutustua muihinkin samankaltasiin ihmisiin kun kaveripiiri on vain heteroista koostunut :)
Kaikenlaisia mielipiteitä ei aina oikein ymmärretä niin olis kiva höpötellä ja vaihtaa mielipiteitä saman kaltastenkin ihmisten kanssa :)
Heips!

mitä kuuluu? Tänne syksyisiä ilmoja...
Kaveripiirini tosiaan koostuu vaan heteroista ja aikoinaan laitoin tänne kyselyä samanhenkisistä ihmisistä..
Onhan se huomattu että kaikki asiat ja mielipiteet ei aina ole oikeen ymmärrettyjä kun suhde asioista puhutaan :)
Jotkut kaverit jopa kysyy vuosien jälkeen etkö sä vieläkään ole kyllästynyt naisiin :)
Heh heh...miksipä kyllästyisin :)))
Hei kaikki mimmit! Täällä on kanssa yksi 19v pk-seutulainen, joka enemmän kuin mielellään tutustuisi muihin bi/lesbotyttöihin. Olen itse jonkin asteinen bi, mutta kaikki kaverit minullakin jääneet sinne heteropuolelle.
Rohkeasti vaan vaikka mailia niin lähdetään käymään kahvilla/leffassa/baarissa tai melkeen missä vain! :)
vale.lux@hotmail.com
Hei! Mä olen 20v Helsinkiläinen ja kaveripiiri koostuu pääasiassa heteroista ja tosissaan olis kiva tuntea muitakin samankaltaisia ihmisiä :)
Moi.. olen femme lesbo tyttö ja kaveripiiri koostuu pääasiassa heteroista ja kadulla mua ei oikein lepakoks tunnista niin vaikea tutustua muihin samanhenkisiin. Haen juttukaveria, seuraa baariin ja muutenkin olis kiva tutustua muihin lesboihin täältä päin. :)
Moi tytöt!!

Oon 23-vuotias, bi, ja juuri pk-seudulle muuttanut. Olis tosi kiva saada seuraa kahville tai baariin tai ihan mihin vaan :) isadorev@suomi24.fi

Ja jos jokin miitti järjestyis niin olisin ehdottomasti tulossa :)
Heippa!

Täällä olisi yksi 21 vuotias neito uudenmaan alueelta. Hetken kerennyt täällä jo asustelemaan, mutta ei vielä ole vastaan kävellyt samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa voisi viettää aikaa. Kaverit koostuvat pääosin heteroista, joten välillä olisi mukavaa "omien" seurassa mennä :)
Laitelkaahan tytöt viestiä jos kiinnostaa juttu/kahvi seura. :) krutsi__@hotmail.com
Laitoin tähän ketjuun aikasemmin jo viestiä pari päivää sitten, mutta tulin vielä heittämään s-postinki tähän :) dadamm@hotmail.fi
Kardemumma vaikutat tosi ymmärtäväiseltä näissä asioissa. Ois kiva jutella sun kanssas. Jos laitat vaik sun sähköposti osotteen vastaukseks mulle ni voitais jutella. Oon kans helsingistä :)
Moikka!! En tiedä mitä kirjoittaisin, mutta olisi mahtavaa tutustua..
moikka haluaisin kanssa tutustua uusiin ihmisiin olisko turun seudulta naikkosia?
Oisko Turku alueelta mukavii ja huumorintajuisii bi tai lepakko tyttöi jotka haluis jakaa ajatuksiaan :)
Tääl olis yks kohta 19 v. Helsingistä, Turussa tulee välillä käytyä. :)
jos kahviseura tai vaikka leffa seuraa kelpais nii ottakee yhteyt tää naikkonen olis niinkun turusta ja 21v

heljatuuli.salminen@hotmail.com
Edellinen