Onko Kaivopuistossa vappuna homojen ja lesbojen juhlaa?

• 1 / 5
  • vaeltaja2006
  • 30.4.2009 15:51
Olen 80-luvulta alkaen kierrellyt vappuna Kaivopuistossa ja etsiskellyt tuttuja ja tuntemattomia homoja (lesboja tunnen huonommin). Ei heitä juuri ole näkynyt. Olen ihmetellyt,missä HLBTI-ihmiset viettävät vappuaan. Jos siellä jonkun olen nähnyt, tämä on yleensä kätkeytynyt heteromassaan tai kuljeskellut yksin ihmettelemässä tai etsimässä. Homojen yhteistä seuruetta en ole nähnyt. Vaput ovat olleet lämpimiä, joten olisi voinut olettaa,että siellä on ainakin muutama homoteltta ja ruokapöytä ja sateenkaarilippu. Homoelämään kuuluu ilmeisesti vain ravintolaelämä ja terassit.l Ne ovat olleet täysiä.
  • 2 / 5
  • vaeltaja2006
  • 30.4.2009 20:04
Kaivopuistossa on alkanut ensimmäinen kattaus. Nuorta väkeä virtaa joka suunnasta. Istumme Eiran puiston kioskilla. Se on auki ensimmäistä iltaa. Veimme tervetlojuhlaan juuri paistettuja lettuja ja omatekemää hilloa. Kohta tulee muusikoita ja musiikki alkaa. Terveisiä Karhupuiston kioskille.
Kello on 20.00.
  • 3 / 5
  • vaeltaja2006
  • 30.4.2009 22:02
Miten kävi? Kioskin isäntä kuulutti kaikille asiakkaille, että nyt saa ilmaiseksi lettuja ja hilloa. Juuri samalla hetkellä kulki ohi ainakin 100 koululaisen letka kohti Kaivopuistoa. Koko letka pysähtyi ja ryntäsi hakemaan ilmasia lettuja. Niitä oli ehkä 60-70. Ne tietenkin loppuivat saman tien. Kioskin asiakkaat vain katsoivat päältä ruuhkaa.

Miksi te heterovanhemmat annatte lapsillenne liian vähän ruokaa JA HYVIÄ TAPOJA?
  • 4 / 5
  • Liáina
  • 30.4.2009 22:59
Ainakin Opiskelijavinokkaat menevät Kaivariin. Yhteislähtö klo 10 Uuden ylioppilastalon edestä. Paikalla tunnistaa tietysti sateenkaarilipusta. Lisätietoja: http://www.helsinki.fi/~jrj_ovi/

Vanhemmat lesbot kokoontuvat vappupäivänä kuulemma Taivaskalliolla.
  • 5 / 5
  • vaeltaja2006
  • 1.5.2009 11:49
Ainakaan ensimmäisellä kierroksella sateenkaarilippua ei löytynyt klo 11 tienoilla.