Europarlamenttivaalit

• 1 / 8
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 7.2.2009 21:22
Perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit julkistivat vaaliliiton, jolla tavoitellaan jopa kahta paikkaa europarlamenttiin.

Tein juuri vakaan päätöksen äänestää noissa tulevissa EU-vaaleissa, en näiden puolesta, vaan niitä vastaan.

Ilmaisin jo aikaisemmin vakavan huoleni perusuomalaisten etenemisestä Soinin taitavan toiminnan seurauksena. Kannatuksen kasvu ja heidän agendansa on perin huolestuttavaa. Sateenkaari-ihmisille sellainen ei merkitse mitään hyvää.
Tuossa teknisessä vaaliliitossa on kyllä vakka kantensa löytänyt. Itse tiedän jo aika tarkkaan mihin viiva vedetään.
Vain mäntti äänestää.
Muistakaa, kuinka EU petti alamaisensa Irlannin kansanäänestyksessä! Heti tuloksen varmistuttua sitä on yritetty suhmuroida uuteen muotoon ja suomalaiset, Stubb etunenässä ehättivät yhtenä miehenä vähättelemään Irlannin KANSAN tekemää valintaa.
Suomessa ei asiaa edes kysytty, mutta Lissabonin sopimus olisi kaatunut täälläkin.

Toisin sanoen, kananäänestys on pelkkä EU-vallanpitäjien kumileimasin. Minä en ryhdy pelleksi.

Kehotan kaikkia boikotoimaan vaaleja!
  • 4 / 8
  • Public eye
  • 9.2.2009 13:59
Ikävä kyllä ne mänttien äänestämät mäntit menevät sinne puhumaan ja päättämään meidän kaikkien puolestamme.
Aion äänestää. Jos fiksua ehdokasta ei löydy, äänestän sitten kaikkein vähiten mänttiä. Olenpahan edes yrittänyt.
  • 5 / 8
  • Blueriver
  • 9.2.2009 21:59
Pora-liike on erittäin oikeassa taas kerran. Silti kyselen, milloin ehdokasasettelu päättyy ja ehdokkaat selviävät?
  • 6 / 8
  • Pora-liike
  • 9.2.2009 22:11
Public eye kirjoitti: "Ikävä kyllä ne mänttien äänestämät mäntit menevät sinne puhumaan ja päättämään meidän kaikkien puolestamme."

Tehköön sen tieten, etten minä ainakaan anna heille hyväksyntää siihen.
Ilmeisesti palautan ilmoituksen äänioikeudestani vaalilautakunnalle ja sen liitteenä selvityksen siitä, miksi en äänestä. Eivät voi syyttää passiiviseksi.

Kannattaa lukea seuraavia sivustoja niin uni maistuu vaalien aikaan:
http://antivaalit.blogspot.com/
http://takku.net/index.php?topic=32