Perussuomalainen: homoseksin näkeminen traumatisoi
Perussuomalaiset sai vuoden 2007 vaaleissa eduskuntaan viisi kansanedustajaa. Julkisuudessa on näkyvimmin ollut esillä puolueen puheenjohtaja, Timo Soini. Nyt-lehti esittelee tuoreimmassa numerossaan ne neljä muuta [1].
Pentti Oinonen on 55-vuotias koneistaja-hieroja Rautavaaralta ja Perussuomalaisten kansanedustaja. Hänen on mahdotonta hyväksyä perheen sisäistä adoptiota samaa sukupuolta oleville pareille. "Minä olen tässä vanhakantainen. Haluan esittää vastakysymyksen: entä sitten jos homoparin kasvattama lapsi vaikka 14-vuotiaana näkee vahingossa homopariskunnan rakastelemassa? Kyllä siitä varmasti jää kamalat traumat."
[1] Nyt 14.12.2007
Ja minkähänlaisia traumoja 14-vuotiaalle jää siitä, kun näkee heteropariskunnan rakastelemassa?
Taas yksi osoitus siitä, kuinka pervoja ajatuksia joidenkin heteroiden päässä liikkuu. Oinoselle voisi olla hyödyksi pitää suunsa kiinni.
Ja tuokin tyyppi pääsi kansaedustajaksi Kataisen siivellä vaaliliiton ansiosta. :P
Veikkaisin että ihan saman luokan trauma syntyy (tai on syntymättä) siitä jos jälkikasvu vahingossa näkee isän lykkimässä nahkafagottiaan äitiin.
Mutta; Minusta perussuomalaiset pitäisi pitää lukkojen takana. Puolueen jäsenten näkemisestä jää kamalat traumat.
Kyllä se heterovanhempien kuuleminenkin, ilman visuualista vahvistusta toiminnasta, riittää traumatisoimaan :S Aika tekopyhä kommentti sinällään.
Olen kyllä sitä mieltä, että jo pelkkä Pentti Oinosen näkeminen traumatisoi pahasti, puhumattakaan Oinosesta lykkimästä pötkylällään vaimoaan. Jo pelkkä ajatuskin yököttää!
Perussuomalaisilla on niin omituiset mielipiteet ja kummallinen logiikka, että ihmettelen ylipäänsä sitä, että he ovat edes päässeet eduskuntaan. Juuri eduskuntavaalien alla Veltto Virtanenhan sanoi, että homoille ei pitäisi adoptoida lapsia, koska he tykkäävät pojista, jolloin he käyttäisivät lapsiaan seksuaalisesti hyväksi (heteropareillehan ei tämän logiikan mukaan voi antaa kummankaan sukupuolen lapsia!). Ja kun ottaa senkin huomioon, että Virtanenhan on kai jonkin sortin psykologi! Ihan uskomattomia ihmisiä. Niiden mielipiteet lähinnä naurattaisi, jos ei tietäisi, että he ovat vakavissaan. Ja sekin vielä, että heillä on kuitenkin ne viisi eduskuntapaikkaa.
Pelottavaa!
Mulla oli joskus terapeutti, jok oli Virtasen kanssa samoill linjoilla. Ei lapsia homoille ja lesboille kun ne on kuitenkin kaikki pedofiileja.
G
sleepygay kirjoitti: "
Perussuomalaisilla on niin omituiset mielipiteet ja kummallinen logiikka, että ihmettelen ylipäänsä sitä, että he ovat edes päässeet eduskuntaan."
Olen äänestänyt perssuomalaista ehdokasta, jolla näkökanta seksuaali -ja sukupuolivähemmistöihin oli kunnossa.
Perssuomalaiset äänestivät työttömien orjatyölakia vastaan yhdessä kristillisdemokraattien ja vasemmistoliiton kanssa. Osa vihreistä vastusti kanssa.
Jos haluaa vastustaa orjuutta Suomessa ja kannattaa sateenkaarivähemmistöjen oikeuksia, niin aika vähissäpä ovat vaihtoehdot vaaleissa. Vaseleita pidän umpikieroina ja kristillisdemokraatteja en äänestä kuuna kullan valkeana, tietystikään.
Pora-liike kirjoitti: "sleepygay kirjoitti: "
Perussuomalaisilla on niin omituiset mielipiteet ja kummallinen logiikka, että ihmettelen ylipäänsä sitä, että he ovat edes päässeet eduskuntaan."
Olen äänestänyt perssuomalaista ehdokasta, jolla näkökanta seksuaali -ja sukupuolivähemmistöihin oli kunnossa.
Perssuomalaiset äänestivät työttömien orjatyölakia vastaan yhdessä kristillisdemokraattien ja vasemmistoliiton kanssa. Osa vihreistä vastusti kanssa."
Siinä on vaan se, että jos äänestää jotain "hyvää perussuomalaista" äänestä hyötyy myös ne "huonommat". Tästä voimme kiittää suhteellista vaalitapaamme. Niin ja sekin vielä, kun monesti näyttää siltä, että ne "huonommat" ovat myös isoimpia ääniharavoita, jolloin "hyvän perussuomalaisen" saamista äänistä on tosi paljon hänellekin hyötyä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suhteellinen_vaalitapaNojoo, jos rakkauden/hellyyden/välittämisen jnpp näkeminen traumatisoi, niin ehkäpä siinä kohdassa olisi syytä pikkasen katsoa peiliin...
Helsingin vaalipiiristä ei tunnetusti viimeksi päässyt läpi ainoatakaan perussuomalaista ehdokasta, ei hyvää eikä huonoa, joten ääneni meni täysin hukkaan. Äänestämäni Antti Valpas on kuitenkin Oinosen avustaja.
Jos ei ihan muistoni petä, niin Veltto Virtanen on muistaakseni ilmaissut tukensa perheen sisäiselle adoptiolle.
smo kirjoitti: "Jos ei ihan muistoni petä, niin Veltto Virtanen on muistaakseni ilmaissut tukensa perheen sisäiselle adoptiolle."
No niinhän se kyllä sanoi siinä Nyt -lehden haastattelussa.