USA, Seattle. Homojen oikeudet pois yhtiöissä!

• 1 / 17
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 20.11.2007 22:01
Homojen oikeuksien vastustaja pastori Ken Hutcherson kehottaa vanhoillisia uskovaisia ostamaan Microsoftin osakkeita. He aikovat muutta yhtiökokouksessa yhtiön omaksuman lgbt-myönteisen henkilöstöpolitiikan. Viimeisimmässä yhtiökokouksessa pastori Hutcherson aiheutti ärtymystä vaadittuaan yhtiötä muuttamaan nykyisen henkilöstöpolitiikan lgbt-kielteiseksi.

Microsoftin johtajat kehottivat osakkeenomistajia hylkäämään tehdyn ehdotuksen. Se ei saanut riittävää kannatusta mennäkseen äänestykseen. Pastori Hutcherson aikoo jatkaa linjallaan. Hän aikoo käydä muidenkin suuryhtiöiden kimppuun "jotka käyttävät miljoonia dollareita homoagendan edistämiseen".

- Pidän itseäni Kristuksen soturina*. Microsoft ei minua pelota. Jumala on puolellani.

Tämä megakirkon saarnamies on musta. Hänen mielestään mustien oikeuksilla ja sateenkaari-ihmisten oikeuksilla ei ole mitään yhteistä.

- En ole koskaan nähnyt ex-mustaa, mutta olen nähnyt ex-gays. Huolehdimme heistä joka päivä. Puhumme heille kuinka päästä eroon synnistä.

*) Minä kummastelen, että miksikä ei Kristuksen morsiamena!!!
  • 2 / 17
  • Dragon-85
  • 21.11.2007 18:19
"*) Minä kummastelen, että miksikä ei Kristuksen morsiamena!!!"

Koska Kristuksen morsian on koko seurakunta, ei yksittäinen ihminen. ;)
  • 3 / 17
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 21.11.2007 21:30
No niin, taas törmäsin ammattislangiin tarkistamatta sitä ensin asiaan vihkiytyneiltä.

Ilmeisesti "morsian" onkin siis jonkinlainen volyymikäsite. Tästähän voisi vääntää vaikka minkälaista vitsiä. :-)
  • 5 / 17
  • Vikkari
  • 21.11.2007 23:01
No niin, eiköhän nyt sitten osteta Mikrosoftin osakkeita (josnyt jotain on pakko/tarve ostaa)
kun kerran käsketään.

t. Kari
  • 6 / 17
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 21.11.2007 23:24
Dragon-85 kirjoitti: "Koska Kristuksen morsian on koko seurakunta..."

Tuli mieleeni taas otsikosta sivuun, että erään kaverini vaimo tuli uskoon ja ilmoitti, että "se" on loppu nyt, koska olen Jeesuksen morsian. No kaverini jonkin aikaa kipristeli tilanteessa ja otti lopulta eron.

Ilmeisesti käsite on monimerkityksinen kuitenkin.
  • 8 / 17
  • Krister
  • 22.11.2007 12:12
Jos homot, lesbot yms. myisivät pois jo omistamansa Microsoftin osakkeet, niin silloin kurssit todella romahtaisivat (ja sen toki yhtiön johto tietää).
  • 9 / 17
  • Dragon-85
  • 22.11.2007 21:50
antzu kirjoitti: "Mää luulin, että nunnat on niitä morsiammia."

Ja katoliset papit "isiä", vaikka se on ehdottomasti kielletty titteli ihmiseltä hengellisessä mielessä. ;)
Sinänsä nurinkurista onkin, että sanana 'pappi' tarkoittaa juuri isää, ja varsinkin katolisissa kirkoissa, joissa papilta vaaditaan Rooman mukaan selibaattia, ja ortodoksisella puolella pappi saa olla avioliitossa, jos hän on ollut sitä jo ennen papiksi vihkimistä.
Itse asiassa suomi taitaa olla ainoita protestanttisia maita, joissa pappi (papa) on 'isä', kun taas präst ja priest tulevat kreikan sanasta 'persbyteros' eli vanhin. Pastori taas on seurakunnan paimen.
Mutta nyt taidetaan olla jo aika kaukana Microsoftista....
  • 11 / 17
  • vaeltaja2006
  • 22.11.2007 22:29
Tämä Hutcherson on sama musta evankelinen pappi, joka keväällä kävi Latviassa opettamassa homouden vaaroista. Latviassa on erityisen voimakkaana New Generation -liike, joka on hyvin homovastainen ja joka on saanut vastakaikua erityisesti venäjänkielisiltä. Se tunnetaan no-pride -liikkeenä. Hutcherson oli myös organisoimassa muutama viikko sitten Watchmen-kokousta Seattlen lähistöllä. Hutchersonin puhe Microsoftissa on videona ja tekstinä tässä

http://www.boxturtlebulletin.com/
Kun lueskelee lisää taustoja tuosta henkilöstä, tulee mielikuva suuruudenhullusta tyypistä, joka luulee saavansa kaiken mitä hän vain määrää.

Lukijakommentti Huthersonin käyttäytymiseen: "Tässä on maamme todellinen ongelma pähkinänkuoressa. Idiootit kannattamassa idiootteja idioottimaisilla agendoillaan*".

*) Agenda= toimintasuunnitelma

Vrt. homoagenda, jolla homoja lyödään kiivaasti ainakin USA:ssa. Sen sisältö ei ole minulle koskaan selvinnyt, vaikka olen sen lausujien verkkosivuja kahlannut useasti. Nuo lausujat ovat usein ääriuskovaisia ja äärioikeistolaisia.
Hutcherson on ilmoittanut kaatavansa Microsoftin, koska se antaa homopareille samoja etuja kuin avioliitossa oleville. Hän on nyt perustanut uuden organisaation AGN Financial Network. Hän kehottaa jokaista kristittyä ostamaan kolme Microsofitn oskaetta ja lahjoittamaan AGN:lle. Tällä tavoin pystytään muuttamaan maailmaa, sanotaan AGN:n nettisivuilla. Tarkoituksena on vain, että Microsoft saadaan kristittyjen haltuun.

Valtaaminen ei kuitenkaan ole ollenkaan helppoa, kuten tällä sivulla laskeskellaan:
http://seattlepi.nwsource.com/business/346431_antiochmsft08.html?source=mypi
Hutchersonin tärkein agenda taitaa sittenkin olla rahan kerääminen ja julkisuuden maksimointi. Jo vähäisellä matematiikalla selviää, että homma ei voi onnistua. Jos hän olisi tosissaan, erittäin paljon pienempi yritys olisi pitänyt valita kohteeksi. Microsoft on niin iso, että sen kimppuun käyminen saa herra pastorin automaattisesti lehtien otsikoihin. Uskonnon kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
Lyöttäytyisi yhteen Phelpsin kanssa ja polttaisi Suomen "homolipun". Se on halvempaa kuin Microsoft-operaatio.
Vaeltajan lähettämässä linkissä, jossa on myös Hutchersonin haastattelu, pastori myöntää suoraan että tarkoituksena on myös rahan kerääminen. Jumala ei näytä sittenkään olevan ihan kaikkivaltias, sillä Hutcherson sanoo että kaikki toiminta vaatii fyffeä...

Joka tapauksessa, Hutcherson saattaa onnistua keräämään isojakin summia. Ja sitten muitten yritysten kimppuun. Sinänsä tässä on kiinnostavaa se, että maailmaa muutetaan nyt talouden eikä poliittisen järjestelmän kautta.

G
Pieni suunnitelma:
Hellarit voisivat ottaa Suomen lipun osoittaakseenn mieltä meikäläisiä vastaan, Fred Phelps voisi sitten tulla ja polttaa niiden "Suomen homolipun", uusnatsit voisivat vetää Phelpsiä lättyyn Suomen lipun häpäisemisestä ja Pink Swastika-kirjan kirjoittajaa sen takia, että epäilee natseja homoiksi.