Ystäviä etsimässä

Seuraava
Oi oi, minä en eilen nyt sitten ehtinytkään tapaamiseen. :( Höööh. Oliko siellä ketään, oliko hauskaa? :) Toivottavasti kukaan ei nyt sentään yksinään joutunut odottelemaan... Harmittaa, mutta en vain millään ehtinyt mukaan. Ens kerralle sitten toivottavasti. :)
Mooi!
Olisin halukas tulemaan myös mukaan, jos vaan huolitte tämmösen "pikkutytön" (eli en oo vielä täysikänen...). Helsinkiin mun olis ehkä helpoin päästä, joten millos olis siellä seuraava tapaaminen? :) Ja muutenkin, tuli mieleen että mimmonen ikäjakauma noin suunnilleen on ollu noissa teiän miittingeissänne? Itse en juurikaan tunne ketään bi/lesbonaista, joten olis kiva tutustua :D
Heippa! Vieläkö miittejä hkin suunnalla suunnitteilla? En oo sisällä piireissä,enkä oikein oo innostunu baareista. Mut jtn vastaavaa mitä edellä?
Heippa! Vieläkö miittejä hkin suunnalla suunnitteilla? En oo sisällä piireissä,enkä oikein oo innostunu baareista. Mut jtn vastaavaa mitä edellä?
Heippa! Vieläkö miittejä hkin suunnalla suunnitteilla? En oo sisällä piireissä,enkä oikein oo innostunu baareista. Mut jtn vastaavaa mitä edellä?
hei.. määki haluun mukaan!! koska on taas joku meetingi?? ei turussa päin ois mitään?
itse olisin mahdollisuuksien mukaan tulossa tapaamiseen, mutta uusista tapaamisista en oo itekkää kuullut :S
Tämähän on hyvä keskustelu.

Huomasin että täällä oli aiemmin sovittu Cafe Europassa tapaamista, toteutuiko ja miten meni? Sinnehän olisi mukavaa sopia uusi miitti?
juu, toi ois hyvä idea, itekin asun lähellä tamperetta ja mullakaan ei oikeestaan ole bi tai lesbo kavereita... olis kiva tutustuu samanhenkisiin tyyppeihin
hei hienoa!

Ollaan tuossa sähköpostilla suunniteltu (minä ja toinen täällä kävijä) että mentäisiin piknikille tampereelle, viiniä ja jotain syötävää, ja sitten varmaan baariin.
Katseltiin kun mixeissä ois sinkkubileet 30. päivä. Se olis ens tätä seuraava viikonloppu, ja sillon ei oo itelläni ainakaan mitään estettä näillä näkymin.

Muokkaan sen verran, että koska kyseessä on valmistujaisviikonloppu, ei miittiin ole vissiinkään tulossa juur ketään. No enivei, katsellaan kesän aikana.
Seuraava