Opiskelu

• 1 / 12
  • Freeze-dried
  • 15.8.2006 15:09
Nyt kun tässä koulutkin taas alkavat, niin olisi mukava tietää kuinka moni täällä kävijöistä opiskelee ja mitä ja missä? Tai on opiskellut. Vähän niinkuin se "ammattiketju" aikoinaan.

Itse olen lukion kolmannella ja sen jälkeen (ja armeijan) jokin yliopisto olisi mielessä. Kokemuksenne eri oppilaitoksista olisivat tervetulleita. Kuten esim. millainen "homo-ilmapiiri" ;) ym.
Pakkotyö valtiolle loppui hetki sitten,nyt töissä,syyskuussa alkaa yliopisto.
Malmin sos - ja terveydenalan oppilaitoksessa aloitin tänä syksynä lähihoitaja opinnot .

Suuntautuminen : mielenterveyspuolelle .
  • 6 / 12
  • Junkkanalle
  • 16.8.2006 22:23
Medianomiaa Laurea AMK:ssa, kolmas vuosi vierähtää käyntiin kohta. Isona musta tulee graafinen suunnistaja.

<lurk>
Nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi opiskelen Järvenpään Seurakuntaopistolla.
Toisin kuin nimestä saattaisi päätellä, opiskelu ei liity mitenkään seurakuntaan/kirkkoon.
Kolmatta vuotta opiskelen, nyt stressiä mm..
- päättötyöstä (valmistelen suvaitsevaisuuskasvatus-kurssin tähän kouluun, tälle linjalle)
- tulevasta työharjoittelusta (haluaisin kovasti Setalle harjoitteluun, tosin en tiedä onko se mahdollista)
Sain juuri tiedon että pääsin Lahden kansanopistoon opiskelemaan englannin kieltä ja kulttuuria :DD
Just sinne mihin halusinkin, Wuppiduu!!
Tällä hetkellä olen armeijassa, mutta ensi syksynä olisi tarkoitus jatkaa opintoja Teknillisessä korkeakoulussa. Yksi vuosi on jo takana ja vielä 4 hilpeää opiskeluvuotta jäljellä. Mielessä on käynyt myös toisen opiskelupaikan hankkiminen jostain, kun nuo yhteiskuntatieteetkin kiinnostavat jonkin verran.