Onkos teillä tatuointeja/lävistyksiä?

Kysymys tuleekin ytimekkäästi esille jo otsikosta.

Eli kertoilkaapas millaisia tatuointeja ja lävistyksiä teiltä löytyy - jos löytyy, tai oletteko harkinneet joskus hankkivanne?:)
Tai onko täällä ihmisiä joiden mielestä tatuoinnit ja/tai lävistykset on täysin turn off juttu.:D

Minulta itseltäni löytyy niskasta musta tähti ja koruja on ollut vaikka missä, nykyään enää korvissa ja kielessä, koska työt eivät salli näkyviä koruja.
Minulla on oikeanpuoleinen nänni lävistetty. Ei oo muita läväreitä, enkä haluaisikaan.
  • 3 / 97
  • marianna
  • 23.1.2006 18:40
Ei ole kumpiakaan, mutta nyt olen alkanut haaveilla perhostatuoinnista yläselkään. Tykkään spagettiolkaimisista topeista ja sit mulla on pitkät hiukset. Niin olisi varmasti hienon näköistä, kun se perhonen vilahtaisi hiusten lomasta.

Jos jonkun lävistyksen ottaisin, niin mieluiten napakorun, todennäköisesti en kuitenkaan aio ottaa sitäkään.
Mulla on kaksi tatuointia ja molemmat on sellaisissa paikoissa, että ne peittyvät töissä, mutta näkyvät vapaalla, jos haluan niiden näkyvän;-)
Kolmas on suunnitteilla, mutta en ole vielä löytänyt sopivaa vaihtoehtoa, tosin paikka on jo valmiina.
Musta hyvintehdyt ja sopivissa paikoissa olevat tatuoinnit on kauniita. Huonot ja epämääräsen näköiset ovat kyllä melkoinen turn off.
Tatuointeja ei vielä ole, mutta harkinnassa ja hankinnassa kyllä - ehkä ensi jouluna, kuka ties. Ja varmaankin niskaan tai sisäreiteen.:)

Lävistyksiä löytyy tällähetkellä navasta ja kävinpä tuossa juuri tammikuun alussa neulomassa kummatki tissit, eli korut onpi niissäkin ja odottelen huhtikuuta, että saanpi vaihdella tisuihin ihanaiset perhoskilvet.:)
Onpi ollut myös septum, mutta sen jouduin työsyistä ottamaan poies, tietysti sen olisi helposti saanut piiloon, mutta olin niin laiska etten saanut sitten aikoinani siihen piilokorua hankittua joten ummessa ompi nykyään.:(

Haaveenahan olisi vaikka mitä (hymykuoppiin kirkkaat kivet, 8mm korvat...), mutta töiden takia en minäkään voi ottaa koruja näkyville paikoille.
Harkitsen hankkimista. Minusta tatuoinnit ovat kiehtovia! Jos ja kun hankin tatuoinnin haluan että se on täydellinen ja juuri sellainen kuin haluaisin sen olevan. jos hankkii tatuoinnin siitä tulee osa personallisuudestasi, puhumattakaan siitä että se pysyy ihossasi ikuisesti...Tatuoinnit muilla ovat makeita. Kaunis iho on sinänsä mukavaa katseltavaa, ja tatuoitu iho melkein ihanampi...
Mulla on kolme tatskaa: olkapäässä delfiini, hauiksessa tribaali ja nilkassa merileijona. Mulla on dietti päällä (vaikken kisoihin olekkaan menossa) ja mikäli saan kesään mennessä six-packin hyvin näkyviin niin sitten otan napalävärin.
tatuoinnin hankkimista harkitsen. kun sellaista olen jo pitkään halunnut mutta en ole osannut päättää minkälainen se sitten olisi. Koska haluaisin kuitenkin sitten persoonallisen ja sellaisen jota ei muilla tulisi ainakaan heti vastaan. Tatuoinnit ovat kyllä kauniita, erityisesti sellaiset pienet ja persoonalliset.
Meillä tällainen pari:
Kummallakin kielessä lävistys, kullalla lisäksi tatuointi selässä ja toista suunnittelee hiljakseen. Itse haluaisin toisen lävistyksen, mutta en keksi hyvää paikkaa. Näkyvälle paikalle en voi työn takia ottaa, ja sitten loppuvatkin haluamani paikat kesken. Korvikset löytyy tietty molemmilta myös.

Jos joskus ottaisin tatuoinnin, haluaisin sen niskaan niin, että se korostaisi niskan linjaa. En kuitenkaan ainakaan vielä ole edes haavetasolla hankkimassa.
Mulla löytyy 7kuvaa eri puolilta kroppaa, viimesin tuli muutama päivä sitten ja nyt sitä kutittaa niin että voi kiesus....kuvat ei lopu tähän, koukussa ollaan ja pahasti..=)
Tatuointi löytyy, pohkeesta. Kaksi eri yhden bändin logoa yhdistetty, mutta kuten arvata saattaa, merkitystä sillä on paljon muutakin kuin itse bändi tai sen musiikki. Kuitenkin, kuvalla kokoa on ihan kiitettävästi, jos sitä ajatellaan ympyrän muotoisena, niin halkaisija on vähän päälle 10cm.
Tatuointeja olisi tarkoitus ottaa lisää, uusi jo suunnitteilla.
Kielilävistyskin tuli tuossa otettua, enempää reikiä ei ole tarkoitus hankkia.
Korvikset toki omaan, toisessa korvassa oli ennen 9mm venytys, mutta tulin järkiini ja annoin sen kutistua pois.
Ei siinä mitään, pidän kovasti venytyksistä, mutta en ehkä niinkään itselläni.
Mulla on nenäkoru ja yx kaverini maksoi aikanaan sen reityksen ja sanoin vain et haluun nenäkorun..
Löytyyhän noita joo...2 tatskaa toinen nilkasta ja toinen korvan takaa...eli piiloo saa tarvittaessa. Ja harkinnassa on kumpaakii peukaloo, jotku sellaset siistis sormuksen tyyppiset jutut...
ja mitä läväreihin tulee niitä löytyy naamasta 5...kummastakii kulmasta yhet, huulesta 1 ja korvista yhet...ja toista jorvaa just laajentas...nyt on 5 mm koru...
näihin jää vaa koukkuu...mut jos joku oikee ihminen pyytäis poistaa, siis lävärit, nii kyl ne varmaa lähtis...
Yksi tatuointi, sellainen kelttisymboli ja lävistys kielessä ja navassa. Toinen tatuointi suunnitteilla.
Haluaisin tatuoinnin, mutta en ole saanut aikaiseksi sellaisen suunnittelua. Pitäisi kuvastaa mun persoonallisuutta todella vahvasti, istua kuin nenä päähän. ;) Haluaisin ainakin alaselkään tatuoinnin. Yksi näyttäisi varmaan lapaluun kohdalla/yläselässä kivalta, ranteessa tykkäisin myös... Ja alavatsaan voisin sellaisen tyrkätä, tai jalkapöytään/nilkkaan. Onhan tässä tätä ihoa, mihin piirtää. ;)

Lävistyksiä löytyy tällä hetkellä kolme. Molempien korvien rustoissa on yhdet. Eli mulla on sellaiset piikit ylöspäin. Spock-korvat!!! :D Vatsalihasten väliin laitoin tammikuussa korun, näyttää navassa oikein söpöltä. :) Haluaisin vielä kieleen, koska sitä pystyisin pitämään urheillessa varsin mainiosti, mutta kattoo nyt... Ehkä sitten joskus.

Tuossa tatuoinnin suunnittelussa on se niin kovin hankalaa, etten mä osaa piirtää. Tarvitsisin itselleni luovat kädet, jotka toisivat ajatukseni paperille. Haluaako joku luopua omistaan? ;)
  • 20 / 97
  • lävärit rules
  • 3.5.2006 17:18
mulla kans kaks läväriä. kieleen tekis mieli, mutten ehkä ikinä uskalla. onko kokemuksia onko siitä ektsrahupia esim. "siellä"? ;)
Kielilävistys on suuseksin aikana melko mielenkiintoinen kapistus... Uskoisin, että mielipiteet jakautuvat puolesta ja vastaan. Aluksi mäkin olin lievästi vastaan, mutta opin lopulta pitämään siitä. On niin kovin erilainen kokemus, kun toisella on kielessä jos minkälaisia palloja ja vekottimia. :)
Kaksi tatuointia löytyy. :) Niskassa on kuva jonka piirsin päiväkirjaan joskus vuosia sitten, ja vähitellen sama kuvio alkoi toistua myöhemmilläkin sivuilla. Siitä tuli suojeleva symboli, tavallaan kompassi ja ilmansuunnat. Ymmärsiköhän kukaan mitä ajan takaa?! :D
Rintakehästä löytyy kruunu, jolla on myös oma tarinansa. Se on muisto kolmesta vuodesta jotka muutti elämääni valtavasti. Maj Karman logo, samalla prinsessaminä, suojaava linnake, liftausreisut, ystävät, selkään puukottaminen, itkut, rakastuminen... Paljon mahtui siihen aikaan!

Mielestäni tatuoinnilla on oltava joku merkitys itselle, muuten siihen kyllästyy helposti. Tai näin uskoisin. :o)

Joskus tietysti tulee mieleen että kruunun paikan olisi voinut valita paremminkin, mutta toisaalta jos sen nyt "siirtäisi", olisi varmaan vähän orpo olo! :P
mulla on muutama tatska,hartias semmonen kämmenen kokonen rapu, oikeas kädes tripal ja rinnas parhaan kaverin nimikirjaimet...lisääki haluisin...
laitanpa korteni kekoon...eli,läväreitä on kielessä,huulessa ja nenässä!
tatskoja on pohkeessa,korvan alla,peukalon ja etusormen välissä(kämmenselässä),rinnassa2 ja käsivarressa...kaks kuvaa on just paripäivää sit otettu joten kutina on tuskallinen...
Taidan olla niin koukussa jo kuviin että lisää tulee vielä tämän kesän aikana,toiseen pohkeeseen on jo valmiiksi suunniteltu kuva joten se ainaki!!
On kielilävistys ja rauhanmerkki tatuointi ranteessa. Oon harkinnut nännilävistystä ja haluaisin koko vasemman käsivarren täyteen tatskoja, kuvat harkinnassa ja rahoja säästelemässä :)
Mulla neljä tatskaa, sekä kolme lävistystä.
Tatskat oikeassa olkavarressa (sehän se kai on....),alaselässä vasemmalla ja lanneluiden sisäpuolella vasemmalla ja oikealla. Lävärit kulmassa,huulessa ja navassa.
Nyt, kun viimeisimmästä tatskasta on jo yli vuosi, oon päässyt siitä huimimmasta "mä-NIIIIN-tahdon-lisää-tatskoja-heti-paikalla"-syndroomasta, mutta voin hyvin kuvitella, että jossain vaiheessa se himo iskee taas. Nyt on (jälleen) lävistysbuumi päällä, en vaan tiedä mihin ottaisin. Mihinkään "arkaan" paikkaan en aio - kantti ei yksinkertaisesti kestä... Kaipa se on kieliläväri otettava :)
Molemmat nännit lävistetty.

Tatuointeja on suunnitteilla, ehkä myös lisää lävistyksiä.
Mulla oli aikoinaan bridge, meduusa ja alahuulessa lävistys. Nuo näkyvät lävistykset on nyt ainakin näin hetkellisesti poissa. Kielessä on kaksi edelleen ja molemmissa nänneissä lävistykset myös.
Tatuointeja on kolme. Niskassa japanilaiset merkit, tuli ja sielu. Alaselässä lohikäärme ja koko oikea käsi tribaalia. Käsi on tosin vielä kesken, mutta pikkuhilijaa valmistuu. Ja kunhan sen olen valmiiksi saanut niin sitten on toisen käden vuoro, ja sitten reiden. Tatuoinnit on miun intohimo ja hienosti tehdyt tatuoinnit oikeissa paikoissa saa minut kyllä kuolaamaan :D
tatuointi löytyy tuosta oikeasta kädestä olkapään kohdalta mutta kaksi lävistystäni otin pois ennen kesää(kulma ja huulilävistys) koska olin kyllästynyt siihen miten ne vaikuttivat työnhakuun ja olihan ne tullut oltua jo jonkin aikaa..
lävistyksiä mulla on kielessä ja korvissa. muita en ole edes tosissani miettinyt ottavani. joku tatuointi olis kiva, en vaan tiedä vielä millaisen ottaisin..
Neljä tatsaa ja kieltämättä lisää tekisi mieli, kunhan vain keksisi mitä ja minne.
Yksi lävistys on silmäkulmassa. Enempää ei viiti ottaa vaikka ehkä haluaisikin, ettei kaikki potentiaaliset työantajat kavahda.
Ei oo mitään missään, mikään ei mee läpi eikä mustekuvioita piirry mun iholle.
Hyvin tehtynä tatuoinnit on kyllä upeita jos ne sattuu hyvin kuvaamaan kantajansa persoonallisuutta....
Ai niin, olihan mulla korvikset mutta ne meni umpeen. Kieliläväri saattais olla jees :)
Yksi tatuointi löytyy käsivarresta, lisää tulee varmaankin joskus kun jokin asia tai kuva kovasti kolahtaa. Keltti- tai maorisymboliikka ja oma voimaeläinkin ovat käyneet mielessä. Saas nähdä :)
Ja niin, lävistyksiä ei ole kuin korvissa.
Aloitanpas sitten osanottoni näihin keskusteluihin vastaamalla tähän :)

Eli multa löytyy 10 lävistystä ja tatuointeja on 4½. Lävistykset: korvakoruja 2 per korva, vasemman korvan ylärusto, kieli, smiley, oikea nänni ja 2 x nenä. Tatuointeja on siis 4½ siksi, että viimeisin on vielä kesken. Paikat: oikea olkavarsi (teksti), alaselän vasen puoli (käsiraudat), vasen pohje (hybrid soldier) ja vasen käsivarsi (tribaali). Kesken oleva tatuointi on noin koko selän kokoinen. Sitä on tehty nyt 8 tuntia yhteensä ja vielä on tunteja edessä. Tarkoitus olis vielä jossain vaiheessa saada myös 2 rustoläväriä lisää tuonne vasempaan korvaan.

Selkä muuten kutisee ihan pirusti, kun just pari päivää sitten jatkettiin tota kuvaa.
  • 37 / 97
  • femmefatale
  • 13.11.2006 22:46
Tatskat ihania. En pidä suurista, värikkäistä. Itselläni ying-yang ja sysäntribaalitatska. Ei se yhteen jäänyt kuten varoiteltiin, että kun ekan otat niin sitten tekeekin jo mieli toinen jne. :)
  • 38 / 97
  • kettutyttö
  • 18.11.2006 19:50
Mulla on kahdeksan tatuointia, kaikki paitsi yksi kokonaan mustia ja hyvin yksinkertaisia. Tykkään värikkäistä tatuoinneista muilla (tieyisti vain jos ovat kauniita ja hyvin tehtyjä). Lävistyksiä on ollut yli kymmnessä paikassa, myös nänneissä ja genitaaleissa. Nyt ei ole koruja edes korvissa, mutta olen ajatellut laittaa kasvoihin vielä ja laajentaa korvareikiä uudestaan (isoimmillaan ollut 14mm & 6mm toisessa ja 11mm & 4mm toisessa). Olen ajatellut ottaa lisää tatuointeja, lähinnä täydentää olemassaolevia kuvia, mutta koska haluaisin isompia ja yksityiskohtaisempia värillisiä kuvia, niin menee kyllä aikaa että on varaa... Tatuoinnit ja lävistykset ei ole mikään automaattinen turn-on (voi olla varsinainen turn-off jos on jotain ihan hirveetä jälkeä!) mutta sanoisin kyllä että kiinnostun ennemmin tyylikkäästi tatuoidusta tytöstä kuin sellaisesta, jolla ei ole nahassa mitään.
Nyt otin vihdoinkin itseäni niskasta kiinni ja menin varaaman sen perhostatuoinnin (ks. viesti 3) :-). Tulee halkaisijaltaan n. 5cm perhonen vasemman lapaluun kohdalle, väreiltään musta ja punainen, se laitetaan ensi viikon keskiviikkona. Vähän kyllä jännittää, kun olen aika kipuherkkä ihminen...
Multa löytyy kolme tatskaa, kädes, seläs ja housujen rajas... Lohikäärme, tiikeritribaali jutska ja pikku tribaali. Nenäkoru löytyy ja joskus ollu kulmakoru mut se kasvo ulos....:( Lisää on kyl viä tatskoja tulos, ainaski yks...:)
Mulla on myös kolme tatskaa. Ensimmäisen kuvani otin kun täytin 18, se kuva on mulle noista kuvista jotenki tärkein. Toiset kaksi oon ottanu nyt viimisen 3 vuoden sisällä. Ensimmäisellä kuvalla oli monta tarinaa ja muistoja, jonka takia sitten halusin sen ottaa. Otin sen mun ekan kuvan vanhempien muistoksi. Myös noilla kahdella muulla on jonkinlainen tarina joka liittyy muhun, sen takia kai juuri halusinkin ne tikata ihooni. Mieli tekis ottaa jokunen lisää, ainakin nilkkaan mutta taidan pitää jokusen vuoden taukoa. :)
Itelläni on tatuointi käsivarressa, sellanen pieni tribaldi. Sit on 9 korvista, ja vielä mahtus toiset moiset. (5 toises korvas ja toises 4.) :)
Omistan kulmalävistyksen ja kuusi korvista, 4 toisessa ja 2 toisessa. Huuleen voisin haluta vielä lävistyksen, tai korvaan industrialin.
Huvittavaa - mä en tajuu noista lävistystermeistä mitään. ehkä ainoa läväri, jonka tunnen nimeltä, on prinssi albert ;-)

joo, siis ei oo lävistyksiä.
korvissa on ollut kolme reikää, kaipa ne on auki edelleen, mutta korvakoruja en oo pitänyt lähemmäs kymmeneen vuoteen.
Lävärit on ihan ok muilla... itse en tykkää niistä jäävistä rei'istä.
Harmittaa nuo typerät korvareiätkin, ihan turhat reiät korvanlehtiä pilaamassa.

napakorua oon tosin alkanut harkita, kun vatsanahka on raskauden venytyksistä arpien kirjoma...
musta ne arvet on kauniita ja niitä vois vielä vähän korostaa ;-) ja sitten se reikä ei haittaa, kun napa on jo rujon näkönen valmiiks.

tatuointeja on kolme, kaksi saa "piiloon" ja yksi näkyy aina; tarkoituksella.
kaikki kuvat ja paikat on tarkkaan harkittuja, hyvin omakohtaisia ja yhteensopivia.

muutamaakin kuvaa suunnittelen hitaahkon varmasti.
Kiire ei ole - niin ne ikäänkuin kasvaa iholle valmiiksi.
Ranteessa on X-Files -fontilla kirjoitettu latinaksi kehotus elää kuolemaa ajatellen. Tärkeä asia muistaa. Jotkut sitä vähän kai kavahtivat, mutta ei sitä jotkut edes hoksanneet; siskon ylioppilasjuhlissa olin lyhythihaisessa paidassa ja silti isovanhemmista toinen katsoi äitini päälle hölmistyneenä, kun hän sanoi että "tällaisia tyttäriä hänellä on, toisella on kielilävistys ja toisella tatuointi". Että ei se ilmeisesti ihan niin näkyvällä paikalla sittenkään ole.

Joskus on tullut mieleen hankkia toinenkin, mutta kun tuo verenluovutuksen karanteeniaikakin vasta päättyi niin enköhän käy SPR:ssä ennen kuin ryhdyn edes suunnittelemaan seuraavaa. Haluisin jonkin Vaeltajan kunniaksi, mutten tiedä vielä mitä tai minne.

Lävistyksistä perustan tasan tarkkaan näiden viiden korvakorun verran.
Kyllähän tuossa huulessa jonkin sortin piikki töröttää..Tatuointia olen myös harkinnut, ja sellaisen tulenkin ottamaan.Vaikeuksia tuottaa vain se, että minkälaisen piirrustuksen hankkisi, ja minnekkäs..Se onkin kuitenkin aika pitkä ikäinen kaiffari..
*Työntää rollaattoria, ankkuri käsivarressa.* 8)
Minulla on vertical clithood -lävistys, eli klitan hupussa pieni kaari. Halusin sitä siitä saakka, kun sain teininä koskettaa kielellä yhden tytön korua... musta se on värisyttävä. Tykkään. (Ja vasemmassa korvassa kaksi tavallista korua)
Yksi tatuointi löytyy oikeasta olkavarresta, kelttiristi joka on itse suunniteltu. Lävistykset nenässä, alahuulessa ja korvissa. Nenäkoru on töiden takia otettava pois joten tilalle tulee piiloseptum. Nännilävistykset haaveissa myös ja pari uutta tatuointia. Sitten joskus kun rahat riittää (never).
Otin ekan "oikean" lävistykseni parisen päivää sitten, vasemman korvalehteni ylärustoon. Ennestään on jo muutamia reikiä korvissa; oikeassa yksi ja vasemmassa kolme. Ja nyt ihan on hirveä hinku reijityttää itseään lisää! :D
mul on tatuointi ranteessa ja vasemmas olkapäässä. sit kulma läväri ja oli joskus myös huuli läväri mut sen päästin umpeen harrastuksen takia
ei niin mitään, mutta ajattelin ottaa vähän vanhempana (esim. täysi-ikäisenä) alahuuleen. ainoa vaan, että kun syksyllä alan soittaa fagottia, niin se on ikään kuin joko tai...
Nenälävistys (pieni vihreä nappi) ja korvissa yht. neljä lävistystä. Niskassa on tatuointi, pieniä hieroglyfejä ja tarkoittaa muinaisen Egyptin kissajumalatarta, Bastetia, ja sitten on alahuuleen ilmestynyt lävistys ^^
On ollut ainakin tuossa silmien välissä, huulessa ja oikeassa kulmassa, mutta kaksi aiempaa jouduttiin ottamaan pois, ja kulmakoru on kasvamassa ulos :D
Tatuointeja sen sijaan on kolme, yksi niskassa, oikeassa olkapääss, ja oikeassa ranteessa.^^

Huuleen taitaa kesällä olla tulossa uusi lävistys.
yhteensä 7 on korvissa, ja lisää tulossa. sit mulla on huulessa vähän harvinaisempi lävistys, meduusa. Siinä on siis kaareva koru, ja metalli ei kosketa hampaita. Keskellä ja tykkään tosi paljon. Tytsyllä on joku nännilävistysperversio, joten saatan omistaa kohta enemmänkin koruja.
hirveesti korviksia ja tulossa vasempaan kulmaan 2 ja niskaan yksi :)

tatuointeihin olis kiinnostusta mutta uskallusta ei.
Korvista löytyy yhteensä viisi normaalia reikää ja tragus lävistys toisesta. Myös kielessä on koru:) Tatuointia ei vielä ole, mutta suunnitteilla on tribalkuvio käsivarteen.
Mulla on 11 lävistystä korvissa, en käytä niissä korvakoruja lainkaan.
nenässä, kielessä, nänneissä, huulessa 2, korvissa viitisentoista ja navassa kaksi :)
Korvissa ne perinteiset, kummallakin korvan lehdellä yksi.. Tatuointi löytyy ylä selästä, sellainen lohikäärme ja se on otettu vasta 3viikkoa sitten, eli tuore tapaus ja oikeastaan vasta nyt parantunut :)
Koska olen myös miettinyt tatuoinnin ottamista niin olisi kiva tietää vähän mitä se maksoi ja sattuiko pahasti, ja oliko kipeä vielä jälkeenpäin??
Mulla teki hieman kipeää, mutta kyllä sen kesti kun tietää, että hieno kuva sieltä tulee..
Kun kuva oli valmis, ei siihen enään sattunut lainkaan..
Tuoreen tatuoinnin hoitaminen kannattaa sitten tehdä hyvin, niin ei tarvitse enään myöhemmin käydä korjaamassa sitä..
Hinnoista on vaikea mennä sanomaan mitään sillä siihen vaikuttavat kuvan koko ja tuleeko siitä monivärinen vai yksi värinen...
Kielessä ja huulessa lävärit. Tatuoinnit pitäis ottaa molempiin olkapäihin. Se vähän jänskättää kyllä, hui! Mutta toi huulikin joka nyt on tuorein tapaus viime kesältä niin jännitti ihan sikana ja näin siitä vielä edellisenä yönä hurjaa enneunta niin ei sitten tuntunukaan missään. Jäi vähän typerä olo kun odotti niin paljon sitä kipua. Mut ehkä mulla oli vaan huippu lävistäjä, ainakin mukavin ja hauskoin :)
huulessa, oikeassa sivussa rengas ja yksi tatuointi, vasemmassa kädessä (aika iso,vaavi-yhtyeen logo). eli punk-baby sydämenmuotoista tiiliseinää vasten :D onhan tuo monen mielestäaika hurja näkyväksi tatskaksi, mutta rakastan sitä :D
Nyt on aika tilattuna tatuointiin : 25.02 kello 17.00 pitää olla paikan päällä !! Vähän mua hermostuttaa,
mutta kai se ihan hyvin menee !!
Olen sitten päätynyt kiinalaiseen horoskooppimerkkiin, eli olen kukon vuonna syntynyt.
Tarpeeksi neutraali, mutta tarkoittaa kuitenkin jotakin.
Paikka olisi lähinnä olkapään alapuolella.
olkapäässä on semmonen kahden kolmion muodostama kuvio tatuoituna. läväreitä ei ole kuin korvissa viis, enkä oikeastaan haluakaan niitä. tatskoja sen sijaan voisin lisää ottaa.

ja saritalle. hyvin se menee, turha jännitys pois. :)
Mulla yhteensä 8reikää korvissa... oikeassa 5 ja vasemmassa 3... haaveena kielikoru sekä itsesuunniteltu tatuointi jalkapäydälle...
Nyt voin ylpeänä sanoa että minulla on sitten myös tatuointi. Viime maanantaista lähtien !
Vasemman olkapään alapuolella. Olen aivan innoissani siitä. Ja iloinen että uskalsin sen ottaa...
Kummassakin korvassa ne yhdet perinteiset. Haaveissa vasemmalle kaksi reikää kaveriksi ja oikealle rustolävistys, tosin sitä on sanotta kivuliaaksi ja helposti tulehtuvaksi, että...
Hyrr. Kärsin neulafobiasta, enkä oikein pidä tatuoinneista, vaikka ne joillekkin sopivat.
Olen niin alatimuuttuva otus ja maailmassa ei ole niin MITÄÄN minkä haluaisin pysyväksi kuvaksi itseeni. Se tuntuisi kahlitsevalta.
Tatuoinnit on kyllä kauniita oikeissa paikoissa, oikeanlaisina, oikeilla ihmisillä... Tekstiä en kyllä itseeni tai yhtään kehenkään tunkisi, vaikka mikä olisi ja kuvat, jotka haluan itseeni tahdon tehdä tavalla, joka mahdollistaa niiden vaihtamisen. Siinä vaiheessa kun niitä lasten kertakäyttö tatuointeja saa teetettynä niin voin harkita!

Osaisiko joku infota siitä rustolävistyksestä? Onko se NIIN kamalaa..?
Juh, mutta osaakokukaan edelleenkään kertoa rustolävistyksestä. (itse tahtoisin korvaani..)
Milloin se kannattaa ottaa? Varmaan tässä syksytalvikevät-linjalla kun ei meressä uintia tule harrastettua...
Sattuuko itse lävistyksen jälkeen vielä kuinka pitkään? Mikä on tulehdusriskin suuruus ja mitkä ovat päivittäiset hoitotoimenpiteet tämän välttämiseksi?
Kokemuksia?!
mulla on tiikeri oikeessa lapaluussa ja lisää on tulossa. läväreitä ei löydy ees korvista
mullon kulmakoru ja korvissa on kans reikiä aika monta. ja tatska tulee ku on rahaa :)
Mulla on kielessä, tavallinen huulikoru tossa alhaalla ja sit medusa ylähuulessa. Kulmakorun tahtoisin ja joitain rustokoruja. Tatskakin on haaveena.
Tatuointeja on tällä hetkellä 4. Viides on suunnitteilla ettei pääskynen jää yksinäiseksi. Kielessä on koru mut siihen se sit jääkin. Ei oo eikä tuu muita lävistyksiä.
Minulla on tatuoinnit selässä, käsivarressa ja kämmenen selässä.
Lävistyksiä on silmäkulmassa, korvissa yhteensä 6, alahuulessa ja kielessä. Olen ottanut nenäntyvestä ja ylähuulesta lävistykset pois työn takia.
Nänniin haluaisin lävistyksen ja napaan myös. Tatuointeja otan lisää kun olen saanut kuvat valmiiksi!
Mulla on korvissa kuusi ja huulessa tuossa keskellä on piikki :) Olen suunnitellut ottavani ensi jouluksi nännilävistyksen vasempaan nänniin ja tatuoinnin haluaisin vielä jonain päivänä.
mulla on tatskoja toisessa olkapääs sydän tripaali ja miehen nimi ja lapaluun kohalla iso tiikeri villeistä nuoruus vuosista uusia haluaisin ku jää taas rahaa. Läväreistä en niin välitä:....
lapaluussa on lisko, joka ei tosin ole aivan valmis vielä. lävistyksiä on kulmassa,kielessä, septum ja medusa. mulla on ollut myös 2 madonnaa, smiley ja napakoru, mutta ne olen ottanut pois :) lisää haluan, paljon :)
Heetkonen, korvissa normisti alhaalla yhteensä 6 (3 ja 3) ja ylhäällä rustossa 1 rengas. Alahuulessa sivulla piikki ja navassa kiva kimalluskoru. En halua ehkä enempää naamaan, ajatellen juuri uraa ja sellaista... Mutta tatskaa olen jo suunnitellut pari vuotta, ja olen varma minkä haluan. Eli yläselkään mustan jotenkin hienosti tyyllitellyn käärmeen. Eräs ihana ja taitava on lupautunut suunnittelemaan kuvan siitä. Kuva, aihe merkitsee itselleni monia asioita, ja ei voi käydä "vanhaksi". Vielä kun olisi se kuva tatuoijalle ja varaa...
nonnih, nyt on sit jo huulessaki koru ja parin päivän päästä tulee tatuointiki. eli yhteensä 8 lävistystä ja kohta 1 tatska.
Vähän yli kyynärtaipeen ulottuvaa sleeveä juuri työstetään + pari pienempää. :)
Mulla on 6 korvista (3 ja 3) ja haluaisin rustokorun toiseen korvaan. Nenään ja kieleen olis kans varmaan ihan kiva ottaa lävärit. :)
Tatuoinnin oon hankkimassa kesällä, mutta en tiedä vielä minkälaisen. Pieni siitä ainakin tulee, väriltään musta tai mustapunainen.
Olen töissä alalla jossa ei enää jakseta välittää tatuoinneista ja lävityksistä tai sitten välitetään, mutta minua ei kiinnosta.

Itselläni on 4 tatuointia, isoin selässä joka ei edes ole kovin suuri. Suurin tulee lokakuussa pohkeeseen, egyptin mytologiaa. Lävistyksistä sen verran, että molemmissa korvissa on 6mm laajennukset ja lisäksi pari muuta korvista sekä oikea nänni, kieli ja medusa tossa huulessa. Riittää varmaan vähäksi aikaa, ovat niin osa omaa naamaa ettei ilman voisi olla. On ollut muita aikaisemmin, mut nämä jäänyt.
Mulla on kolme tatuointia ja lävistys kielessä.
Välillä on ollut mielessä ottaa tuo lävistyskoru pois , mutta edelleenkin tuo koru tossa paikallaan killuu.
tehdäänkö enää kieleen lävistyksiä? Tuskallinen toimenpide ja miten paraneminen? haittaa syömistä ja puhetta?
Utelias ja itselleni harkitseva olen
EijaL: kyllä kieleen tehdään edelleen lävistyksiä. Nykyään on myös sellaisia koruja, joissa pallojen välissä oleva tappi on joustavaa silikonia. Itselläni oli joskus kielilävistys. Kipu on toki aina yksilöllistä, mutta itse en kokenut kipua lävistyksen aikana, jälkeenpäin jonkin verran. Hampaiden pinnoitukset kärsivät kai jonkun verran. Mulle kehittyi tapa narskutella korua jatkuvasti, se ei käsittääkseni tee kovin hyvää :)

Kävin lävistäjällä juuri eilen :)
Ei mulla sattunut ollenkaan tuo kielilävistyksen teko , syöminen oli vähän hankalaa pari päivää , siinäpä ne suurimmat haitat.
Itselläni on muovikuula kielen alapuolella , se on parempi hampaille kuin metallikuula.
Ei ole edes hammaslääkärit valittaneet tosta korusta , eli ei kai siitä sen suuremmin haittaa ole - mulla on ollut tää jo 9 vuotta.
  • 89 / 97
  • Sitruunasiipi
  • 26.9.2009 10:44
Mulla kans ollut kielilävistys, enkä muista et sen teosta ois aiheutunu sen kummempaa kipua. Nopeasti se oli ohi. Jälkeen päin kieli tietysti turpos ja syöminen oli muutaman päivän hankalaa mut ei muuta. Valitettavasti tuli jonain heikkona hetkenä otettua koru pois, sillon kai kyllästytti. Nyt oon miettiny sen takaisinottamista, saas nähä.

Muuten mulla on kolme korvista vasemmassa ja kaks oikeessa korvassa sekä alaselkään tatuoitu leijonanpää, joka jonkun mielestä näytti ihan anatomiankirjasta poimitulta ristiluulta. En tiedä mistä ristiluu mut ymmärrän et harva erottaa mitä kuva esittää kun se on vähän semmonen tribal-mainen.
Uusia tatuointeja ois jo suunnitteilla mut kun on likka ittensä repiny niin arville et sopivaa kohtaa on vaikea löytää. Sitä syöt, mitä niität!!!

Jos ottasin vielä lävistyksiä siis em. kilelilävistyksen lisäksi, niin varmaan napaan tai nänniin olis kiva, mut hei kertokaas nyt kuin sen kanssa sit on kun oon kuullu et se jos mikä on kivulias!!!?
Kaks tatuointia löytyy ja nenä- sekä huulilävistys (: Toinen tatska on käsivarressa oleva lilja-tribaalisysteemi ja viime kesän alussa otin sitten toisen, tuohon rintalihaksen kohdalle sydän-lukko -kuvan missä lukee "sister", siis sisarustatuointi siskon kanssa :] Ite pidän kovasti tatuoinneista ja lävistyksistäkin, etenkin persoonalliset tatuoinnit on tosi kivoja ja kauniita (:
Lävistyksiä löytyy kyl :) Huuli-, kieli-, bridge- ja napalävistys :) aiemmin oli myös kulmakoru, mutta se kasvo ulos... tatskoja tulee varmaa sitte ku on enempi rahaa, mutta lävistysten osalta olen suunnitellut, että ehkä vois ottaa genitaalilävistyksen ;D clithood olis aika kiva :>
On tatuointeja, piilotettavissa paikoissa :D Hyvin feminiinisiä kuvia, kukkia, perhosia ja sen sellaista. Napaa en pidä enää edes lävistyksenä, se on kaikilla.
Jep, löytyy. Half sleeve vasemmassa kädessä ja muutoinkin useampikin "pienempi" kuva löytyy sieltä täältä ja ihan alussahan tässä vielä ollaan. Seuraavaksi menee oikeakin käsi sleeven peittoon ja sen jälkeen molemmat reidet peittyy kanssa kuvioihin.
Tatuointeja selässä ja käsivarsissa. Molempiin käsiin muodostumassa hihat. En oo yhtäkään ottanu Trella, osaako joku suositella paikkaa/tatuoijaa?
mulla on vaa kulmakoru! :D haluisen niskaa ja rintaan ja ois kiva saada se tatuointi käteen ja selkää sellanen kiva läväri kokoelma!! <3
päivitän taas :) ekan tatuoinnin jälkeen ilmaantunu käteen vähän isompi kokonaisuus. lävistyksiä on tullu korvan rustoon yks, tosin muut oonkin sit ottanu pois, lukuunottamassa yhtä, jota vähän venytän. kulmakorukin kasvo ulos, mut huulessa on yks koru edelleen :) ja kolmannen tatuoinnin aion hankkia heti kun kuva-idea on valmis.